نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک

نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک


ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد و بهترین محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک را ارائه می دهد.
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک
نماینده فروش و نصب تلفن سانترال پاناسونیک
تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

پیوندها
  • ۰
  • ۰

دیتا ویدئو پروژکتورپاناسونیک  دستگاهی است که تصاویر و اطلاعات کامپیوتری و یا ویدئویی را از کامپیوتر ، ویدئو ، پخش DVD ، دوربین فیلمبرداری ، دوربین دیجیتال ، گیرنده های دیجیتال و … دریافت کرده و توسط یک منبع نوری کوچک سیگنال ها را با بزرگنمایی به روی صفحه به نمایش در می آورد .
امروزه در تکنولوژی پدیتا ویدئو پروژکتور ها ، دو تکنولوژی مهم و برتر در سطح جهان ارائه شده است . یکی از این تکنولوژی ها به نام
DLP و دیگری به نام ۳LCD می باشد . که معمولا بیشتر کمپانی ها از هر دو تکنولوژی جهت ساخت دستگاهها استفاده می کنند . اما آنچه که برای شما در انتخاب یک ویدئو دیتا پروژکتور می‌بایست مورد نظر قرار گیرد، نوع تکنولوژی آن نیست بلکه مورد استفاده کاربری از دستگاه می‌باشد.

شرکت پاناسونیک با بیش از ۳۵ سال سابقه در زمینه تحقیق و تولید دستگاههای ویدئو پروژکتور بعنوان یکی از کمپانی های قدیمی و صاحب نام در صنعت ” ویدئو پروژکتور” در جهان شناخته میشود. این شرکت توانسته با تکیه بر سابقه و تجربه خود در این زمینه، دستگاههای متنوعی در مدلهای کلاسی، سالنی، سینمایی، خانگی و در انواع بی سیم و با سیم، روانه بازار کند. با فناوری ویدئوپروژکتورهای هوشمند، دیگر نیازی به برد هوشمند (Smart Board) نمی‌باشد و دیوار سفید کلاس یا دفتر کار شما، به برد هوشمند تبدیل خواهد شد! همچنین می‌توانید با ویدئوپروژکتور سه بعدی پاناسونیک  از تماشای فیلم های سه بعدی تا سایز ۲۰۰ اینچ لذت ببرید!

آخرین دستاورد کمپانی ، ویدئو پروژکتورهایی مجهز به LED ( بجای لامپ ) با عمر مفید ۲۰ هزار ساعت میباشد.

دستگاههای ویدئو پروژکتور ( دیتا ویدئو پروژکتور ، ویدئوپروجکشن ، ال سی دی پروژکتور و … ) دستگاههایی برای بزرگنمایی تصویر هستند .
دستگاههای دیتا ویدئو پروژکتور با اتصال به کامپیوتر ، لپ تاپ ، تلویزیون ، گیرنده دیجیتال ، کنسولهای بازی و … تصاویر خروجی را تا
۳۰۰ اینچ (و در مدلهای حرفه ای تا ۶۰۰ اینچ ) بزرگ کرده و روی پرده می تابانند.
در گذشته دستگاههای ویدئو پروژکتور فقط قابلیت پخش تصاویر ویدئویی را داشتند و به همین خاطر به آنها صرفا” ” دستگاههای ویدئو پروژکتور” اطلاق میشد ولی امروزه این دستگاهها با امکان اتصال به کامپیوتر و پخش دیتاهای کامپیوتری ، دستگاههای دیتا ویدئو پروژکتور خوانده میشوند.
با گسترده شدن استفاده از دستگاههای دیتا ویدئو پروژکتور ، در مدارس ، دانشگاهها ، سازمانها و حتی خانه ها از این دستگاهها استفاده میگردد.
بنا بر اندازه محیط مورد استفاده ، شدت نور و سایر گزینه ها ، نوع دستگاه دیتا ویدئو پروژکتور مشخص میگردد.
از جمله نکات بسیار مهم فاصله دستگاه تا پرده نمایش و همچنین ابعاد پرده نمایش میباشد. در مواردیکه محل نصب دستگاه نزدیکتر و دورتر از فاصله های استاندارد باشد میبایست از لنزهای واید و تله استفاده شود.
ابعاد محل مورد استفاده نیز تاثیر بسزایی در انتخاب دستگاه دیتا ویدئو پروژکتور دارد .بعنوان مثال دستگاههای دیتا ویدئو پروژکتور برای کلاس درس در حد
۲۷۰۰ تا ۳۰۰۰ انسی لومن کافی میباشد ، ولی بر ای سالن های کنفرانس دستگاههای دیتا ویدئو پروژکتور با روشنایی حداقل ۴۰۰۰ انسی لومن پیشنهاد میگردد و برای سالنهای آمفی تئاتر نیز  کمتر از روشنایی ۶۰۰۰ انسی لومن توصیه نمیگردد.
یکی از موارد استفاده از دیتا ویدئو پروژکتورها ، تابش بر روی برد هوشمندها می باشد. در اینگونه موارد استفاده از دستگاههایی با لنز واید پیشنهاد میگردد که از فاصله نزدیک تصاویر بزرگ را تشکیل میدهند که در اینصورت دیگر سایه بدن استاد روی برد نمی افتد و همچنین نور دیتا ویدئو پروژکتور چشم را اذیت نخواهد کرد.
در انتخاب دستگاههای دیتا ویدئو پروژکتور به پورتهای ورودی و خروجی باید توجه داشت تا در آینده با کمبود ترمینال ها مواجه نشوید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی