نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک

نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک


ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد و بهترین محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک را ارائه می دهد.
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک
نماینده فروش و نصب تلفن سانترال پاناسونیک
تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

پیوندها

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نکاتی برای انتخاب بهتر در خرید گوشی تلفن برای منزل و اداره

از آنجایی که امروزه گوشی‌های تلفن به دو صورت بی سیم و رومیزی در بازار موجود هستند، پس در قدم اول باید تصمیم بگیرید کدام نوع مناسب منزل یا محل کار شما است.

تلفن رومیزی

گوشی های رومیزی ساده ترین و مرسوم ترین نوع گوشی تلفن در ادارات و منازل هستند که مستقیما به خط تلفن وصل شده به طور دائم روی یک میز قرار می‌گیرند، در واقع طول سیم یکی از محدودیت‌های این نوع گوشی‌ها است؛ هر چند امکان جابجایی پایه به همراه دهنی به هر نقطه وجود دارد. تلفن سانترال

از امکانات گوشی‌های رومیزی می‌توان به سیستم‌های پیغام‌گیر یا در اصطلاح عامیانه منشی، شماره‌انداز یا CALLER ID و نیز امکان ذخیره نمودن شماره‌های خاص جهت ارتباط سریع در حافظه گوشی اشاره کرد.

از مزایای این گوشی ها می توان به عدم نیاز به برق مستقیم اشاره کرد، هر چند آن دسته از گوشی های رومیزی که دارای منشی هستند، حتما باید به جریان برق اتصال داشته باشند و در صورت قطع بودن برق، این گوشی‌ها نیز قابل استفاده نیستند و همچنین برخی از گوشی‌های رومیزی جهت نمایش شماره تماس گیرنده نیاز به باطری دارند (تلفن سانترال) که این امر نیز گاها برای کاربران مشکل‌ساز می‌شود. از دیگر امکانات مهم گوشی‌های تلفن رومیزی وجود آیفون یا بلندگو است. البته باید توجه داشت که بلندگو یا آیفون تنها با جریان برق یا باتری قابل استفاده است.

تلفن های بی سیم

دسته دوم، گوشی‌های بی سیم هستند که از دو بخش کلی تشکیل شده اند:

بخش اول یک دستگاه پایه ( BASE ) که در برخی مدل ها یک تلفن ثابت مجزا است و بخش دوم شامل یک یا چند گوشی بی‌سیم است.

idehal-2

دربعضی مدل‌ها دستگاه مادر (BASE) خود یک تلفن کامل است یعنی قابلیت شماره گیری و پاسخگویی و امکاناتی از این قبیل را دارا است، البته از نکات مثبت این مدل‌ها کارکرد هنگام قطعی برق است. لازم به ذکر است شرکت پاناسونیک این مشکل را در گوشی‌های سری KX-TG37XX و برخی مدل‌های مشابه حل کرده است که این بی‌سیم‌ها قابلیت کارکرد در صورت نبود برق را دارند.

بی‌سیم‌های خانگی در مارک‌های متعددی عرضه و مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما همان طور که می دانیم بی‌سیم‌های پاناسونیک بیشترین تقاضا و طرفدار را در دنیا دارند.

معیارهای متعددی در خرید یک تلفن بی سیم می توان در نظر گرفت از جمله:

۱. شماره انداز یا CALLER ID

اغلب گوشی هایی که دارای صفحه نمایش هستند شماره‌انداز یا کالر آی‌دی را دارند اما حافظه ذخیره‌سازی در مدل های مختلف متفاوت است. با استفاده از این قابلیت می توان تمام تماس های ورودی را کنترل کرد. باید توجه داشت که محصول تولیدی حتما باید با سیستم مخابراتی کشور ایران منطبق باشد . به طور کلی سیگنال نمایشگر در دو نوع (FSK) و (DTMF) از سوی مخابرات به نمایشگر مشترکین ارسال می‌گردد . اگر محصول خریداری شده قابلیت پشتیبانی هر دو نوع سیگنال را نداشته باشد امکان دارد در بعضی از نقاط شماره تماس گیرنده نمایش داده شده و در برخی نقاط نمایش داده نشود. این امر در گوشی‌های رومیزی هم صادق است. پس حتما هنگام خرید از فروشنده سئوال نمایید که آیا این گوشی توانایی پشتیبانی هر دو نوع سیگنال مخابراتی در ایران را دارد و یا خیر. البته مبدل هایی در بازار موجود می‌باشند که می‌توانند سیگنال را تبدیل کرده و در نقاطی که گوشی فاقد نمایشگر است امکان نمایشگر را فعال کند. علاوه بر نمایشگر شماره مزیت دیگری که در برخی از محصولات پاناسونیک وجود دارد، سیستم نمایشگر گویا است که به محض برقراری تماس در صورتی که نام تماس گیرنده در لیست مخاطبین گوشی ذخیره شده باشد، نام تماس گیرنده را بیان می‌کند. حذف تماس‌های ناخواسته (call block) از دیگر امکانات پاناسونیک است که در برخی از مدل ها موجود است.

۲. شمارنده تماس

تعداد تماس های ذخیره شده در صورت عدم پاسخ گویی برای شما به نمایش گذاشته می شود. علاوه بر شماره هایی که شما پاسخ نداده‌اید ، میتوانید لیستی از آخرین تماس های ورودی و خروجی را در این لیست مشاهده نمایید. ظرفیت این لیست در مدل‌های مختلف متفاوت است.

۳. منشی تلفن و پیغام گیر

برخی گوشی های بی‌سیم دارای ویژگی ذخیره سازی پیام های صوتی می باشند اگر این ویژگی برایتان مهم است مدلی انتخاب کنید که ظرفیت مناسبی با درخواست شما داشته باشد. مطلبی که در منشی گویا وجود دارد پخش صدای همزمان یا call screen است. این امکان به شما فرصت می‌‌دهد مادامی که تماس گیرنده مشغول گذاشتن پیغام در صندوق صوتی شما است پیغام او را گوش کنید. اگر این خاصیت برای شما مهم است حتما قبل از خرید راجع به این ویژگی در گوشی انتخابی خود تحقیق نمایید.

۴. دفترچه تلفن

حافظه برای ذخیره شماره تلفن هایی که بیشتر با آنها تماس می گیرید در گوشی های مختلف متفاوت است در عین حال قابلیت پشتیبانی ذخیره نام با حروف فارسی هم آیتم مهمی در این ویژگی است.

۵. تنظیم بر روی حالت شب

با تنظیم بر روی حالت شب می توانید صدای گوشی را در ساعات شب قطع کنید.این قابلیت در مکان هایی که کودک خردسال و یا فرد سالخورده ای حضور دارد کاملا مناسب است. گوشی به صورت هوشمند در ساعاتی از شب در حالت سکوت قرار می‌گیرد .

۶. کاربرپسند بودن (استفاده آسان)

گوشی های بی سیم پاناسونیک منوی بسیار ساده ای دارند واعضای خانواده شما به راحتی می توانند با آنها کار کنند. باید به این نکته توجه داشته باشید که در منزل یا محل کار ، افراد مختلفی با تحصیلات و سطح معلومات متفاوت از یک گوشی استفاده می‌نمایند. گوشی تلفن باید به نحوی قابل استفاده باشد که کودک، جوان و کهنسال با هر سطح معلومات بتواند از آن استفاده کند.

۷. برد گوشی های بی سیم وامنیت فرکانس در گوشیهای بی سیم

رنج فرکانسی ۲٫۴ گیگا هرتز:

به طور کلی طی یک استاندارد جهانی فرکانس کاری برای بی سیم،wifi ، اجاق های ماکروویو، مودم وایمکس و غیره ۲٫۴ گیگاه
  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • فکس ایده آل گستر