نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک

نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک


ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد و بهترین محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک را ارائه می دهد.
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک
نماینده فروش و نصب تلفن سانترال پاناسونیک
تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

پیوندها

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

روش اول:

ابتدا از اشغال نبودن خط اطمینان حاصل فرمایید

گوشی بیسیم را نزدیک بیس تلفن آن قرار دهید

روی گوشی بیسیم دکمه MENU سپس کلید مربع(# ) و بعد ۱۳۰ را شماره گیری کنید

سپس روی بیس دستگاه تلفن خود دکمه Locator را  نگه دارید ( گاه ممکن است در بعضی از مدل ها ممکن است صدای بوق شنیده شود)

و سپس روی گوشی بیسیم دکمه ای که OK را مشخص میکند را فشار دهید در اینجا یک صدای بوق خواهید شنید که نشان دهنده ی این است که گوشی شما ست شده است.

در طی این مراحل پیغام” Base in registering mode” نمایش داده خواهد شد


روش دوم:

ابتدا ا از اشغال نبودن خط اطمینان حاصل فرمایید

دکمه MENUرا فشار داده و و سپس با جهت های بالا و پایین گزینه Initial Setting را انتخاب نمایید و دوباره  با

دکمه های بالا و پایین  گزینه Registration  را پیدا و انتخاب کنید و سپس روی بیس دستگاه تلفن خود دکمه

Locator را به مدت ۵ ثانیه نگه دارید. و در پایان روی گوشی بیسیم دکمه ای که OK را مشخص میکند را فشار

دهید در اینجا یک صدای بوق خواهید شنید که نشان دهنده ی این است که گوشی شما ست شده است


  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰


شرکت ایده آل گستر در سال ۱۳۸۲با شماره ثبت ۲۹۵۹۷۴از اداره ثبت شرکتها و مالکیتهای صنعتی، فعالیت خود را به عنوان نماینده فروش و نصب محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از نیروهای مجرب و دوره دیده در مدت کوتاهی توانسته جایگاه خوبی را در بین سایر نمایندگیهای پاناسونیک کسب نماید. تخصص ما نصب و راه اندازی انواع مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف می باشد و همواره سعی نموده ایم همچون شرکت پاناسونیک در بین رقبای تجاری خود پیشرو باشیم و خداوند را شاکریم که در این راه همواره موفق بوده و هستیم.


شرکت ایده آل گستر در سال ۱۳۸۲با شماره ثبت ۲۹۵۹۷۴از اداره ثبت شرکتها و مالکیتهای صنعتی، فعالیت خود را به عنوان نماینده فروش و نصب محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از نیروهای مجرب و دوره دیده در مدت کوتاهی توانسته جایگاه خوبی را در بین سایر نمایندگیهای پاناسونیک کسب نماید. تخصص ما نصب و راه اندازی انواع مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف می باشد و همواره سعی نموده ایم همچون شرکت پاناسونیک در بین رقبای تجاری خود پیشرو باشیم و خداوند را شاکریم که در این راه همواره موفق بوده و هستیم.از سال ۱۳۸۹ شرکت ایده آل گستر برای رفاه حال همکاران شهرستان همزمان با برپایی کلاسهای آموزشی سانترال اقدام به تهیه و فروش تلفن های پاناسونیک به صورت کلی نمود . همکاران گرامی میتوانند برای آگاهی از قیمتها و همچنین نحوه همکاری همه روزه از ساعت ۸٫۳۰ تا ۵٫۳۰ با شماره ۰۲۱۸۱۰۱۰ بخش فروش شرکت تماس حاصل نمایند

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

سیستم نلفن سانترال آنالوگ پاناسونیک که برای شرکتهای کوچک تا متوسط استفاده می شود ، ویژگیهایی را ارائه می دهد که در نوع خود بی نظیر می باشد.

مدلهای KX-TES824 و KX-TEM824 که از سیستمهای تلفن سانترال پیشرفته به شمار میروند ،پاسخگوی تمام نیازهای ارتباطی شما در محیط کار و زندگی روزمره به شمار می روند.سیستم تلفن سانترال KX-TES824 قابلیت پشتیبانی ۳خط شهری و ۸ داخلی را دارد که البته می توانید متناسب با توسعه کار ، با افزودن کارتهای اختیاری به آسانی ظرفیت سیستم خود را تا ۸ خط شهری و ۲۴ خط داخلی ارتقاء بخشید.

هر دو سیستم فوق از ویژگیهای بیشماری برخوردارند که به راحتی نیازهای مخابراتی هر کاربری را با هر سطح توقعی برآورده می کنند.

شما قادرید تجهیزات متنوعی از قبیل تلفن بی سیم ، سیستم منشی تلفنی ،مودم کامپیوتر ، دستگاه کارت هوشمند ، فاکس و غیره را به این سیستم سانترال متصل کنید.

مدلهای KX-TES824 و KX-TEM824 پاناسونیک برای شرکتهای کوچک و دفاتر کار واقع در منزل که همواره به سیستمهای تلفن سانترال ارتقاء پذیر و پیشرفته نیاز دارند ، ایده آل می باشند.

 

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

اگر تصمیم دارید فکسی برای منزل یا محل کار خود تهیه نمایید، پیشنهاد می‌کنم این مقاله را تا به پایان بخوانید و با ما همراه باشید:

درست است که امروزه اکثر مکاتبات بین افراد و ادارات با ایمیل انجام می‌گیرد، ولی کماکان دستگاه فکس جایگاه ویژه ای در مکاتبات دارد . دورنگار،نمابر،پست تصویری، ، فکس، یا فاکس ، تصویری از یک مدرک (یک یا چند صفحه متن یا تصویر) را به دستگاه فکسِ دیگر می فرستد. این دستگاه تصویر مدارک فرستاده شده توسط دستگاه های فکسِ دیگر را هم چاپ می کند. اولین دستگاه فکس در سال ۱۹۰۲ میلادی در آلمان اختراع گردید . تا سال‌ها از فکس عمدتا در روزنامه ها برای دریافت سریع تصویر از سراسر جهان استفاده می شد . فاکسهای اداری امروز از سال ۱۹۸۰ میلادی بیشتر مرسوم شد.

در سال ۱۳۶۴ شرکت ماد ایران اولین فاکس های خود را با مارک شارپ به ایران وارد نمود. امروزه تکنولوژی های جدیدی وارد این صنعت گردیده ولی منطق کار تفییر چندانی نکرده است اولین قدم در انتخاب فکس تعیین نوع میکانیزم چاپ این دستگاه است. ب

ه طور کلی دستگاههای فاکس به سه گروه کاربنی ، لیزری و حرارتی تقسیم میگردند که هرنوع دارای مزایا و معایبی است. با ما همراه باشید تا مزایا و معایب هر گروه را شناخته و با عملکرد آنها آشنا شویم . امید است با مطالعه این مطلب بتوانیم بهترین فکس را با توجه به نیازهای خود تهیه نماییم

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

با روی کار آمدن شبکه های اجتماعی و اینترنت هنوز مهم ترین بخش ارتباط بین افراد مکالمه میباشد که بخش عمده آن روزانه به صورت تلفنی برقرار میگردد ، با اندکی درنگ میتوان تاثیر تلفن را در زندگی روزمره انسانها برسی نمود ، در عین حال امروزه یکی از مهمترین ارکان شرکتهای بازرگانی و خدماتی خطوط تلفنی آن مجوعه میباشد به نحوی که با اخلال در خطوط  تلفن مجموعه عملا عملکرد این شرکتها مختل میگردد . مقاله پیش رو به برسی یکی از کلیدی ترین عوامل عملکرد یک شرکت یا مجموعه به نام تلفن سانترال میپردازد .

اختراع تلفن

آقای واتسون، شما آنجا هستید؟… این نخستین جمله‌ای بود که صبح روز یکشنبه ۲۵ ژانویه ۱۹۱۵ الکساندر گراهام‌ بل با دستگاه تلفن ادا کرد تا این روز به عنوان نقطه آغاز تماس‌های صوتی راه‌ دور، در تاریخ ثبت شود. علیرغم شک و تردید و حتی استهزاء مردم ، بل با شور و حرارت به کار خود ادامه میداد. در سال 1877 او نوشت: از حالا می‌توان پیش بینی کرد که با کابلهای زیر زمینی و هوایی و با سیمهای فرعی خانه‌ها ، مغازه‌ها ، کارخانه‌ها و حتی شهرها به یکدیگر وصل خواهند شد و یک نفر در گوشه‌ای از کشور خواهد توانست با یک نفر دیگر در نقطه‌ای دور دست صحبت کند ، به طوریکه امروزه بدون استفاده از سیستم های مخابراتی دیگر زندگی آسان نخواهد بود. این اختراع ساده شامل فرستنده (میکروفن) و گیرنده (گوشی) بود که فرستنده آن  خیلی خوب کار نمی کرد. در سال ۱۸۷۷ مخترع آمریکائی ادیسون با استفاده از خواص کربن فرستنده بهتری ساخت . گیرنده بل همراه  با فرستنده کربنی ادیسون یک تلفن با کارائی خوب را تشکیل می داد . فکس پاناسونیک

در مراحل اولیه اختراع تلفن فقط ارتباط بین دو دستگاه برقرار می شد و با افزایش تعداد تلفن نیاز به برقراری  ارتباط بین دستگاههای تلفن متعدد احساس گردید لذا مکان هایی بنام مراکز تلفن ایجاد شد که به صورت دستی و به وسیله اپراتورها این ارتباط برقرار می شد. فکس پاناسونیک خوب است

  • فکس ایده آل گستر