نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک

نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک


ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد و بهترین محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک را ارائه می دهد.
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک
نماینده فروش و نصب تلفن سانترال پاناسونیک
تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

پیوندها

۱۳ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هنگامی که طراحی محصولات سال ۲۰۰۹ صورت می گرفت شرکت پاناسونیک بر آن شد تا دیدگاه های مشتریان را از طریق نظرسنجی روی سایت جویا شود.طرح های جدید بر اساس نظرات شما مشتریان عزیز به بازار ارایه شده است . معیار های جهانی در تولیدات تلفن های بی سیم پاناسونیک باعث گردیده تا پاناسونیک همچنان اولین فروشنده ی تلفنهای بی سیم در جهان می باشد


  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰


ویدیو پرژکتور دستگاهی است که برای نمایش تصاویر انفورماتیک روی یک پرده و یا دیوار سفید استفاده می‌شود. با رشد سریع تکنولوژی در انتشار اطلاعات و ارتباطات در این ۱۰سال اخیر شرکت، مدارس، دانشگاه و دیگر ارگان برای سادگی در آموزش از این سیستم استفاده می‌کنند. یا به عبارتی ویدئو پروژکتور دستگاهی است که تصاویر و اطلاعات کامپیوتری و یا ویدئویی را از کامپیوتر ، ویدئو ، پخش DVD ، دوربین فیلمبرداری ، دوربین دیجیتال ، گیرنده های دیجیتال و … دریافت کرده و توسط یک منبع نوری کوچک سیگنال ها را با بزرگنمایی به روی صفحه به نمایش در می آورد .
امروزه در تکنولوژی پروژکتورها ، دو تکنولوژی مهم و برتر در سطح جهان ارائه شده است . یکی از این تکنولوژی ها به نامDLP و دیگری به نام ۳LCD می باشد . که معمولا بیشتر کمپانی ها از هر دو تکنولوژی جهت ساخت دستگاهها استفاده می کنند . اما آنچه که برای شما در انتخاب یک ویدئو دیتا پروژکتور می‌بایست مورد نظر قرار گیرد، نوع تکنولوژی آن نیست بلکه مورد استفاده کاربری از دستگاه می‌باشد


  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰


همانطور که می دانیم کیفیت دوربین های عکاسی و دوربین های فیلم برداری و کلیه دوربین های دیجیتال با پارامتری به نام پیکسل سنجیده می شود.پیکسل پارامتری مربعی شکل است که هم اکنون این مضارب ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ تایی از این مربع ها ملاک ما برای ارزیابی کیفیت دوربین های دیجیتال می باشد.
به عنوان مثال دوربین ۱۰ مگا پیکسلی یعنی دوربینی که ۱۰ میلیون پارامتر مربعی شکل برای هر تصویر ذخیره کرده و خروجی می دهد.
اما برای بررسی کیفیت دوربین های مداربسته آنالوگ از واحد TVL یا تی وی لاین استفاده می کنند.
تی وی لاین پارامتری خطی میباشد، وبرای ارزیابی کیفیت تصویر دوربین های آنالوگ به کار میرود.
این پارامتر هم اکنون در دوربین های آنالوگ پاناسونیک تا عددی کمتر از هزار وجود دارد(یعنی دوربین های موجود امروز دوربین هایی با کیفیتهای زیر هزار تی وی لاین میباشد)


  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰


دستگاه سانترال در هر ظرفیت و مدلی که باشد امکاناتی مشابه و پایه ای را درون خود دارد که به کاربران خود ارائه می دهد. از جمله این موارد و امکانات مشترک وجود موزیک هایی پیش رفته است که در هنگامی که تماسی در حالت انتظار قرار می گیرد برای فرد پشت خط پخش می شود.
هر کاربری که از تلفن و سیستم های ارتباطی استفاده می کند می تواند برای لحظاتی خاص، فرد را در حالت انتظار قرار دهد این امر در تلفن ها با استفاده از فشردن کلید HOLD امکان پذیر می شود. هر تلفن برای این کار موزیک هایی پیش فرض را پخش می کند اما در سانترال پاناسونیک می توان این نواخت ها را ارتقاء بخشید


  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰


تفاوت های بین سیستم تلفن voip با تلفن های ثابت سنتی در چیست؟

سیستم VoIP سیگنال های صوتی مکالمه شما را به داده های دیجیتال تبدیل کرده و آنها را از طریق شبکه گسترده اینترنت به مقصد خود مخابره می کنند. در این سیستم به جای اینکه گوشی تلفن را به پریز های قدیمی متصل کنید آن را به یک آداپتور VoIP وصل می کنید که خود این آداپتور نیز به یک مودم یا به کامپیوتر شما وصل می شود. صرف نظر از جنبه های فنی سیستم تلفن اینترنتی، کار کردن با آنها واقعا راحت تر است.

مقایسه اول: امکانات : خطوط تلفن ثابتی که از طریق شرکت های مخابراتی عرضه می شوند امکانات متنوعی از جمله نمایش دادن شماره فردی که با شما تماس گرفته، بلوکه کردن برخی تماس ها، ایجاد حالت انتظار در تماس ها، کنفرانس های سه نفره تلفنی، پست صوتی و همچنین مکالمات محلی و بین المللی را عرضه می کنند.

مقایسه دوم: کیفیت صدا : به طور کلی کیفیت صدا در مکالماتی که از طریق خطوط تلفن ثابت صورت می گیرند نمونه هستند. ارتباط های صورت گرفته توسط VoIP نیز معمولا خوبند اما از آنجا که اطلاعات از طریق اینترنت مخابره می شوند، نمی توان مانند حالت استفاده از خطوط تلفن های ثابت به طور صد در صد به آنها اطمینان کرد.

مقایسه سوم: ضریب اطمینان: ضریب اطمینان خطوط تلفن ثابت نسبت به سیستم های VoIP بیشتر است چراکه خطوط ثابت تلفن برای کار کردن نیازی به برق ندارند و حتی در مواقعی که برق ها قطع می شوند نیز شما می توانید از آنها استفاده کنید.

مقایسه نهایی

هزینه ها: هزینه های مربوط به مکالمات خطوط تلفن ثابت در دهه گذشته نسبتا با کاهش مواجه بوده اند و به همین خاطر استفاده از این خطوط برای مکالمه به صرفه تر هستند.

ز
  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰



در این قسمت به برخی سوالات رایج و متداول در زمینه دوربین های مدار بسته می پردازیم.

۱- منظور از دوربین مدار بسته و سیستم های کنترل تصویری چیست؟
نوع ساده ی این سیستم یک دوربین و یک مانیتور می باشد به طوری که تصاویر متحرک جلوی دوربین بر روی صفحه ی مانیتور قابل نمایش باشد. در حالت پیشرفته تر می توان تعداد دوربین ها را افزایش داد و نیز انواع سیستم های کنترلی از قبیل سیستم کنترل زاویه ی دید ، سیستم بزرگنمایی دوربین ها و سیستم های ضبط کننده و انتقال تصاویر، همچنین سیستم چند پارچه سازی تصویر را به این مجموعه افزود.

 

۲- انواع دوربین ها به لحاظ کاربرد کدامند؟
۱- دوربین مداربسته فیبری، ۲- دوربین مداربسته پین هل ،۳- دوربین مداربسته نیمه صنعتی ،۴- دوربین مداربسته صنعتی ،۵- دوربین مداربسته دید در شب ، ۶- دوربین مداربسته اسپید دام


  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

 


شرکت ایده آل گستر در سال ۱۳۸۲با شماره ثبت ۲۹۵۹۷۴از اداره ثبت شرکتها و مالکیتهای صنعتی، فعالیت خود را به عنوان نماینده فروش و نصب محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از نیروهای مجرب و دوره دیده در مدت کوتاهی توانسته جایگاه خوبی را در بین سایر نمایندگیهای پاناسونیک کسب نماید. تخصص ما نصب و راه اندازی انواع مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف می باشد و همواره سعی نموده ایم همچون شرکت پاناسونیک در بین رقبای تجاری خود پیشرو باشیم و خداوند را شاکریم که در این راه همواره موفق بوده و هستیم.

شرکت ایده آل گستر صدر به عنوان نماینده شرکت پاناسونیک از شما به خاطر خرید محصولات پاناسونیک تشکر و قدردانی می نماید و امیدوار است که بتواند خدماتی درخور این برند و محصولات خوب آن به شما مشتریان گرامی ارائه نماید.
برخی از خدمات شرکت ایده آل گستر : فروش سانترال و انواع گوشی های بیسیم و رومیزی پاناسونیک و همچنین فکس های کاربنی و لیزری پاناسونیک.
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ویژه ۰۲۱۸۱۰۱۰ تماس حاصل فرمایید.

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰


محصولات مخابراتی پاناسونیک به خصوص تلفن پاناسونیک، یکی از برند های جذاب می باشد که مورد مقبولیت عمومی قرار گرفته است. این برند و محصولات آن با کیفیت های متفاوت ، قابلیت های مدرن و کارآیی بالا نسبت به برند های دیگر برتری داردتلفن پاناسونیک به عنوان محصولی برتر با کیفیتی پایدار و ارتباطی متمایز توانسته نظرات مشتریان محترم را جلب نماید واین شرکت درصدد آن است که جدیدترین فن آوری روز دنیار را جهت ارائه هرچه بهتره محصولات خود بخصوص تلفن های خود به کاربندد.

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰


فناوری است که افراد در مکان‌های مختلف با فواصل مختلف را قادر می‌سازد صدا و تصویر همدیگر را به صورت زنده دریافت نموده و همانند جلسات حضوری با یکدیگر ارتباط داشته و تبادل نطر نمایند. ویدئو کنفرانس می‌تواند با امکانات افزودهٔ دیگری همانند تبادلِ اسناد و مدارک، اشتراک در تهیه مدارک، ارسال عکس و… نیز همراه باشد.گستردگی جغرافیایی کشورها از یکسو، کمبود نیروی انسانی متخصص در علوم مختلف و افزایش هزینه‌های کاری از سوی دیگر، منجر به عدم دسترسی سازمان‌ها و شرکت‌ها به همة منابع مورد نیاز شده است.این جلسات همانند جلسات حضوری برگزار و از کیفیتی مشابه برخوردار است. بستر مخابراتی که سیستم فوق جهت انتقال صدا و تصویر از آن استفاده می کند، می تواند چند نقطه کاملا متمایز کره زمین را به یکدیگر متصل کند

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

سیستم DECT چیست؟

در سیستم های DECT دستگاه مرکزی حداقل هر ۳۰ ثانیه قدرت RF های اطراف را بررسی می نماید و یک لیست RSSI از کانالهای آزاد را فراهم می آورد.سپس پایه از این لیست RSSI استفاده نموده و کانالی که کمترین میزان تداخل دارد را جهت انجام تماس انتخاب می کند.سیستم DECT کانالهای آزاد برای تلفن بی سیم را پیدا نموده و بدین ترتیب تداخل با دیگر دستیابی به بهترین کیفیت صدا انجام می شود.به دلیل است که پاناسونیک DECT را توصیه می کند.



  • فکس ایده آل گستر