نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک

نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک


ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد و بهترین محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک را ارائه می دهد.
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک
نماینده فروش و نصب تلفن سانترال پاناسونیک
تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

پیوندها

۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


یک دستگاه سانترال حکم یک مرکز مخابرات کوچک را خواهد داشت که در اختیار یک مجموعه قرار می‌گیرد. امکانات بالقوه دستگاه و تلفن سانترال شرکت ها و حتی فروشگاه‌ها را ملزم به استفاده از این دستگاه می‌کند. از جمله این امکانات می توان به اشتراک گذاشتن خطوط شهری تلفن گویا، درسترسی آسان و بدون هزینه داخلی ها به هم دیگر، اشتراک لوازم مخابراتی بین داخلی ها و … اشاره کرد. سانترال ها را میتوان با توجه ظرفیت و یا نحوه برقرار ارتباط بین داخلی ها خود تقسیم بندی کرد.این دسته برای کسب و کار های کوچک و متوسط طراحی شده اند طوری که میتوان نیازهای یک اداره یا یک شرکت متوسط را به شکل کامل و مناسب پوشش دهد، و تا ظرفیت ۲۴ خط داخلی و ۸ خط شهری قابل افزایش هستند.این دستگاه‌ها با توجه به امکانات و ویژگی های بسیار متنوع و بلقوه خود میتوانند گزینه مناسبی برای سامان دهی به تماس های ورودی و داخلی و حتی کنترل آنها باشند. دستگاه های کم ظرفیت پاناسونیک علارقم قیمت بسیار مناسب بخش عظمی از امکانات دستگاه های پیشرفته موجود در بازار را فراهم میکنند و میتوان آنها را نسبت به محیط کار و نیاز اختصاصی شما قابل برنامه ریزی و ارتقا میباشد تا نهایت لذت را از محیط کار خود ببرید.

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

 

کمتر کسی در دنیا وجود دارد که نام شرکت معتبر پاناسونیک را نشنیده باشد و از محصولاتش به عنوان یکی از بهترین محصولات موجود، یاد نکند! همچنین تنوع محصولات پاناسونیک نیز تحسین مخاطبین را بر می انگیزد وتا به حال توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند.

شرکت ایده آل گستر سالیان زیادی است که در زمینه ارائه محصولات متنوع شرکت پاناسونیک در بخش های مخابراتی آن، مشغول به فعالیت می باشد. ارائه انواع تلفن ها، در قالب های گوناگون بی سیم و رومیزی و با تنوع بسیار زیاد، ارائه انواع دستگاه های فکس و همچنین سیستم های اداری سانترال مشغول به فعالیت می باشد.

شرکت ایده آل گستر مفتخر است که علاوه بر ارائه محصولات مخابراتی بسیار متنوع شرکت پاناسونیک، به مشتریان عزیز، خدمات مختلفی نیز ارائه می نماید:

 

نصب وپشتیبانی انواع سیستم های پاناسونیک در ظرفیت های مختلف

 تعمیر انواع مختلف سیستم های پاناسونیک



امیدواریم که بتوانیم با ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریان عزیز، خدمتی – هرچند ناچیز – به هموطنان عزیز انجام دهیم. آرامش خاطر شما همواره دغدغه ما می باشد.
 

 

در صورتی که درخواستی دارید که می خواهید برای ما ارسال کنید و همچنین اگر تمایل داشته باشید که نظرات و پیشنهادهای سازنده خودتان را با ما در میان بگذارید، می توانید به صفحه تماس با ما  سایت ایده آل گستر بروید و فرم مربوطه را پر کرده، برای ما ارسال نمائید. همیشه می توانید با ما در تماس باشید.

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

 


پنج نکته لازم  آموزش نصب سانترال پاناسونیک

 

برای  راه اندازی و نصب سانترال پاناسونیک باید چند نکته مقدماتی را مد نظر و توجه قرار داد. در این بخش به 5 نکته مهم در مورد نصب سانترال اشاره خواهیم کرد. با رعایت این موارد در زمان خود صرفه جویی و با نظم ایجاد شده سرعت عیب یابی سیستم را افزایش دهید.

 

 


نکته اول: انتخاب مکان نصب سانترال پاناسونیک

ابتدا باید محل مناسبی برای قرار گیری دستگاه سانترال روی دیوار در نظر بگیریم. این نقطه باید از کف زمین دارای فاصله مناسبی باشد تا رطوبت و گرد و خاک کمتری به سانترال منتقل شود. موضوع بعدی در نظر گرفتن فاصله مناسب بین 1 تا 2 متر با پست مخابراتی می باشد که کار توزیع خطوط در ساختمان و ارتباط آن ها با خطوط مرکزتلفن را انجام می دهد. محل قرار گیری سانترال حتی المقدور در وسط مسیر قرار گیری داخلی ها باشد تا متراژ کابل کشی تا جایی که ممکن است کاهش یابد.

نکته دوم: تهیه نقشه مخابراتی

اولین کار تعیین مسیر خطوط مخابراتی از خطوط ورودی مخابرات تا سانترال و کاربران می باشد. بعد از مشخص شدن مسیر باید یک نقشه کامل از رنگ بندی خطوط مخابراتی، شماره خط، رنگبندی کابل های داخلی تهیه گردد. در هر نقطه که اتصالی مانند ترمینال و پست داریم باید به تفکیک رنگ زوج سیم های ورودی و خروجی و شماره هر پورت را در نقشه درج کنیم. پس از برنامه ریزی مرکز و تعیین زنگ خور ها و سطح دسترسی کاربران این نقشه تکمیل می گردد.

نکته سوم: سیم بندی داخلی ها و آرایش پست

موضوع بعدی در نظر گرفتن نحوه سیم بندی داخلی ها می باشد. یعنی با در نظر گرفتن رنگ بندی کابل مخابراتی و نوع داخلی که دیجیتال، آنالوگ یا هایبرید می باشد، زوج سیم های مربوط به داخلی ها را از مرکزتلفن تا کابل آنفولان و سپس تا پست مخابراتی و نهایتا از پست تا پریز تلفن کاربر آرایش می دهیم. برای داخلی های آنالوگ و دیجیتال، یک زوج سیم شامل دو رشته سیم کشیده می شود و برای داخلی های هایبرید دو زوج سیم که زوج اول برای بوق و زوج دوم برای دیتا می باشد کشیده می شود. نهایتا سیم ها در پریز های تلفن قرار می گیرد که برای داخلی های آنالوگ و دیجیتال در دو پین مرکزی و برای داخلی های هایبرید دو رشته بوق در دو پین مرکزی و دو رشته دیتا در دو پین کناری پریزتلفن بسته می شود.

نکته چهارم: نصب سانترال پاناسونیک و تجهیزات جانبی

در این بخش بر اساس دستور العمل موجود در دفترچه راهنمای دستگاه ابتدا پایه یا پیچهای لازم روی دیوار قرار گرفته و بعد مرکزتلفن را در محل خود قرار می دهیم. حال در صورت وجود تجهیزات جانبی مانند موزیک پشت خط، دستگاه ضبط مکالمات، باطری بکاپ و ... این دستگاه ها را در محل خود قرار داده و به سانترال متصل می نماییم. پس از اطمینان از صحت نصب دستگاه و آرایش خطوط وارد مرحله بعد می شویم.

 

 

نکته پنجم: انجام تنظیمات سانترال

در این بخش یکی از دو روش برنامه ریزی تلفنی و یا کامپیوتری را انتخاب می نماییم و با آماده نمودن دفترچه راهنمای برنامه ریزی فرایند انجام تنظیمات را شروع می نماییم. برای انجام تنظیمات ابتدا تنظیمات عمومی شمال تاریخ سیستم و تعیین شماره و نام داخلی های انجام می پذیرد. سپس خطوط شهری روی سیستم طبقه بندی شده و بر اساس نیاز کارفرما سطح دسترسی و زنگ خور هر خط شهری برا داخلی ها انجام می پذیرد. در نهایت اگر کارفرما تنظمات سفارشی مانند تلفن گویا، ساعات کاری، گروه زنگ خور و غیره را مد نظر داشته باشد تنظیمات مربوطه انجام می پذیرد. 

 

 

 

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰



دستگاه سانترال پاناسونیک یکی از نیازهای امروزه برای رفع مشکل ارتباطات در یک شرکت و یا ارگان و یا کارخانجات می باشداین دستگاه دارای مدل و قابلیت های متنوعی می باشد، که بسته به نیاز و حد یک مجموعه دستگاه های متفاوتی تعریف شده و قابل استفاده می باشندسیستم های ارتباطی اداری سانترال پاناسونیک و دیگر برندهای موجود قدرت برقراری ارتباطات درون شبکه ای را بر عهده گرفته اند و اجازه مدیریت بین شعب را فراهم می سازند ؛ یعنی امکان تماس سریع بدون هزینه و حتی ضبط مکالمات و سیستم تلفن گویا یکپارچه را با هدفمند سازی و بهینه سازی ارتباطات میسر می شود و میتوان خارج از محدوده تماس حاصل نماییم.

شرکت ایده آل گستر نمایندگی شرکت پاناسونیک،با ایجاد محیط مناسب جهت آموزش این بخش و با داشتن تکنسین های مجرب و تکنیک های حرفه ای در نصب توانسته نیازهای عمده و به روز را برای همکاران عزیز در این شغل بهمراه آورد.

سانترال پاناسونیک به طور کل به سه دسته تقسیم می شود:

1.        سانترال کم ظرفیت

2.        سانترال پرظرفیت

3.        سانترال VoIP

 

سانترال های بخش اول که به صورت پیش فرض از سه خط شهری و 8 خط داخلی تشکیل شده است و قابلیت ارتقا می باشند.

برای نصب و راه اندازی سیستم تلفن سانترال شما نیاز به یک دستگاه کم ظرفیت مدل KX-TES824 دارید و همچنین جهت تسریع در امور جوابگویی به تماس های ورودی به یک گوشی اپراتوری مدل KX-T77330 هم نیاز میباشد.
سانترال های بخش دوم که به صورت پیش فرض به عنوان یک کابین و یک پاور به شما ارائه می شود سیتم های پرظرفیت سانترال هستند که به نوعی از مدل های مختلف با نام های KX-TDA100, KX-TDA100D, KX-TDA100DBP, KX-TDA100 DBA , KX-TDA200 , KX-TDA600 توسط کمپانی پاناسونیک روانه بازار شده اند.
شما میتوانید بسته به نیاز سازمان یا شرکت خود و با در نظر گرفتن ظرفیت و تعداد کاربرانی که از تلفن سانترال آنالوگ، تلفن سانترال هایبرید و تلفن سانترال دیجیتال استفاده خواهند کرد به تعداد مشخص و معلومی برای سانترال های پرظرفیت خود کارت های ورودی خط شهری، کارت های خروجی خطوط داخلی سانترال اعم از دیجیتال و هایبرید یا آنالوگ خریداری کنید.

سانترال های بخش سوم سانترال های IP پاناسونیک هستند که مدل های موجود این سیستم ها با نام های KX-TDE100, KX-TDE200 و KX-TDE600 هستند که از نظر ظاهری با سانترال های پرظرفیت TDA تفاوت چندانی ندارند اما با در نظر گرفتن Virtual Shelf این سیستم ها به شما کمک میکنند که بتوانید در صورت نیاز در هر نقطه ای از دنیا که بخواهید داخلی IP یا IP Extension داشته باشید. قابل توجه شما عزیزان که این سیستم ها که به سانترال ویپ هم مشهور هستند یک سانترال تحت شبکه هست که شما میتوانید از قابلیت های بی نظیر و تکنولوژی های روز این سری دستگاه سانترال نهایت استفاده را ببرید.

صندوق صوتی و سیستم تلفن گویای پاناسونیک

این سیستم پردازشگر صدا در دو نوع با نام های TVM200 و TVM50 در دسترس عموم قرار گرفته اند که در ادامه توجه شما را به آشنایی بیشتر با این سیستم اپراتور گویا جلب میکنیم.
یکی دیگر از سیستم های ارتباطی اداری پاناسونیک، دستگاه پردازش صدا هست که با نام لاتین TVM که همان صندوق صوتی یا Voicemail می باشد با این تفاوت که این یک سانترال یا مرکز تلفن نیست بلکه یک ماشین پاسخگویی به سیستم تلفن گویا میباشد که وظیفه پخش پیام خوش آمد گویی و فرستادن مشتریانی که با شما تماس گرفته اند را بر عهده دارند که بدون در نظر گرفتن اپراتور به صورت Automatic Answer ارتباط ها را به صورت بهینه برقرار میکند و در صورت شلوغی خط ها و تماس های ورودی با حالت صف انتظار، مشتریان شما را پشت خط نگه میدارد و تماس های شما را مدیریت میکند.
این قیمت بخشی از مواردی است که در کلاس به شما آموزش میدهند .

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰


کابل و کابل کشی سانترال

کابل تلفن "کابل زوجی " سانترال
این گونه کابل ها از 1 زوج شروع می شوند که برای ارتباطات مخابراتی از آنها استفاده می شود این کابل ها دارای 5 رنگ اصلی و5 رنگ فرعی می باشند که در کابل هی که تعداد زوج آنها زیاد هر 25 زوج در یک گروه با نوار رنگی که دور آنها پیچده شده است دسته بندی می شوند.
رنگ های اصلی عبارتند از : 1- سفید 2- قرمز 3- مشکی 4- بنفش 5- زرد
و رنگ های فرعی 1- آبی 2- نارنجی 3- سبز 4- قهوه ای 5- طوسی هستند
که نحوه قرار گیری بدین شکل می باشد

(سفید،آبی) (سفید،نارنجی) (سفید،سبز) (سفید،قهوه ای) (سفید،طوسی) (قرمز،آبی) (قرمز،نارنجی) (قرمز،سبز) (قرمز،قهوه ای) (قرمز،طوسی)و الی آخر
نکته زوجهای جفت شده به دورهم پیچیده شده اند و درعملیات کابل کشی باید مراقب بود که زوج ها از جدا نشوند.

کابل کشی خطوط داخلی سانترال

بطور کلی خطوط داخلی سانترال به سه دسته تقسیم می شوند
1) دیجیتال
2) آنالوگ
3) هابرید
کابل کشی جهت خطوط دیجیتال باید 2 زوجی باشد یعنی جهت راه اندازی هر خط دیجیتال 4 سیم لازم است معمولاًبرای راه اندازی خطوط داخلی دستگاه سانترال از خطوط دیجیتال استفاده می شود.
خطوط آنالوگ دارای 2 سیم می باشند که در سوراخ های وسط سوکت تلفن می باشند که از خطوط آنالوگ برای راه اندازی فکس وتلفن های معمولی استفاده می شود.
خطوط هایبرید دارای 2 سیم می باشند که در سوراخ های کناری سوکت تلفن قرار می گیرند برای استفاده از این گونه خطوط تلفن های هایبرید نیاز است.

نحوه نصب دستگاه سانترال

برای نصب و راه اندازی دستگاه سانترال پس از قرار گرفتن دستگاه در جای ثابت که به دور از رطوبت و ضربه باشد می بایست در مرحله اول خطوط شهری را به دستگاه متصل نمود.
نحوه سوکت زدن خطوط شهری همانند خطوط آنالوگ می باشد یعنی در سوراخ های میانی سوکت تلفن قرار می گیرد محل نصب این خطوط در دستگاه سانترال با عبارت (CO) نشان داده شده است
مرحله بعدی راه اندازی داخلی ها می باشد حتماً باید توجه داشت برای داخلی اول که با Hack01 نشان داده شده است حتماً باید از خطوط دیجیتال و تلفن 7730 پاناسونیک جهت برنامه ریزی استفاده کرد برای راه اندازی داخلی بعدی می توان از خطوط آنالوگ نیز استفاده نمود اما جهت بهره بردن داخلی های دیگر از امکانات تلفن پاناسونیک توصیه می شود که از خطوط دیجیتال استفاده شود.
پس از نصب سوکت های خطوط داخلی به دستگاه سانترال ،دکمه دستگاه پاور دستگاه را می زنیم پس از روشن شدن چراغ دستگاه و کنترل داخلی ها از داخلی 101 یا Jack01 به دستگاه برنامه می دهیم.

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰


ویدئو پروژکتور پاناسونیک(شرکت ایده آل گستر) یکی از حرفه ای ترین و پیشرفته ترین ویدئو پرژکتور موجود در بازار می باشد .شرکت  پاناسونیک با توجه به نیاز کاربران و متناسب با محیط های مختلف ویدئو پروژکتور های متنوعی را تولید و به بازار عرضه کرده است . 
دیتا پروژکتور دستگاهی است که می تواند از طریق ورودی های مختلف خود تصاویر ویدئو ، VCD ، DVD ، دوربین های فیلم برداری و کامپیوتر را دریافت و پردازش نموده و از طریق لنز و سیستم اپتیک خود، این تصاویر را در ابعاد بزرگ بر روی پرده نمایش انعکاس دهد. ویدئو پروژکتور در کلاس های آموزشی، سالنهای کنفرانس، اتاق جلسات، مراکز سمعی و بصری، سالنهای همایش یا آمفی تاتر، اتاق های دفاعیه، دانشگاهها، مدارس هوشمند، دفاتر مدیران، مشاغل و صنایعی که نیاز به دمو و پرزنت محصولات و خدمات خود دارند، کاربرد دارد. همچنین در مراکز عملیاتی و سینماها لزوم استفاده از این سیستم کارآمد احساس می شود . ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور یا ویدئوکنفرانس را میتوان از مهمترین ابزار های آموزشی همایش ها و سمینار ها نامید، میدانید که ویدئو پروژکتور پاناسونیک با قدرت و کیفیت همواره از بهترین ها در سالن اجتماعات و کنفرانس ها بوده اند.

ضمنا با توجه به تنوع تولید کمپانی ها و ساخت مدلهای خانگی، کاربری سینمای خانگی را نیز می توان به موارد فوق افزود . از جمله موراد مهم در انتخاب ویدئو پروژکتور می توان به شدت روشنایی، رزولوشن، کنتراست، وزن، طول عمر لامپ، تعداد و نوع ورودی و خروجی ها اشاره کرد.لازم به ذکراست که ویدئو پروژکتورها براساس کاربرد آنها به انواع مختلفی تقسیم می شوند.

 

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

شرکت ایده آل گسترصدر، نمایندگی رسمی پاناسونیک  که تنها هدف آن رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری شرکت پاناسونیک است با چند سال سابقه فعالیت موفق  با شماره تماس 81010-021 در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد لذا برای ارتباط با کارشناسان متخصص و رسمی پاناسونیک با ما تماس بگیرید.

تاریخچه شرکت پاناسونیک


کونوسوکه ماتسوشیتا تکنسین فعال در بخش فروش شرکت هیتاچی، در سال 1918 کاخانه تولید ابزار برقی ماتسوشیتا را راه اندازی کرد. فعالیت این شرکت در سالهای نخست به فروش لامپ، اتوی برقی و هولدورهای لامپ محدود می شد. پس از نه سال در سال 1927 اولین محصول این شرکت که لامپ دوچرخه بود تولید و با برند ناسیونال به بازار عرضه شد. کمپانی ماتسوشیتا در طی ده ها سال خط تولید محصولات و لوازم برقی خانگی با برند ناسیونال را گسترش داد.
محصولات ناسیونال گر چه تا آن زمان در بسیاری از کشورهای جهان شناخته شده و فروخته میشد، اما ماتسوشیتا به لحاظ استفاده شرکت نشنال رادیو کمپانی از نام ناسیونال، اجازه ی استفاده از این برند در خاک آمریکا را نداشت. وی برای حل این مشکل در سال 1961 به ایالات متحده سفر کرد و پس از رایزنی با فروشندگان بزرگ لوازم الکترونیکی در آمریکا، اقدام به تولید تلوزیون با برند پاناسونیک برای بازار آمریکا نمود. برندی که تا سالهای پایانی دهه ی هفتاد به بازارهای آسیا، خاور میانه و اروپا نیز راه یافت. در تاریخ 27 آوریل 1989 ، کونوسوکه ماتسوشیتا، در سن 94 سالگی دیده از جهان فرو بست اما کمپانی بزرگی که وی تاسیس کرده بود با قدرت به فعالیت ادامه داد. پاناسونیک در سال 2008 برند ناسیونال که همچنان برند تولیدات لوازم خانگی این شرکت بود را بازنشسته کرده و تمامی محصولات شرکت با نام پاناسونیک عرضه شد. همچنین این کمپانی در دسامبر 2009 با خرید 52 در صد سهام شرکت سانیو که با کمک های فراوان ماتسوشیتا به برادر همسرش راه اندازی شده بود، مدیریت اکثریت سهام این شرکت را بدست گرفته و در سال 2010 با خرید باقی مانده سهام این شرکت، سانیو را کاملا به تملک خود درآورد. شرکت چند ملیتی پاناسونیک هم اکنون یکی از بزرگترین تولید کنندگان در زمینه ساخت محصولات الکتریکی و الکترونیکی به شمار رفته و گستره محصولات آن اجزا و قطعات الکتریکی تا محصولات الکترونیکی خانگی، اتوماسیون کارخانجات و تجهیزات اطلاعاتی و ارتباطی ادارات را شامل می شود. به گونه ای که تولیدات پاناسونیک از انواع تلویزیون گرفته تا دوربینهای عکاسی و فیلمبرداری، انواع لوازم برقی خانگی، سیستمهای مخابراتی و مهندسی سیستم، دوربین مدار بسته، پروژکتور، تجهیزات تهویه هوا، فاکس و دستگاههای تلفن ثابت و بیسیم، همه و همه را در بر می گیرد.

 

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

معرفی سیستم کنفرانس

سیستم کنفرانس (میکروفن کنفرانس) و مترجم همزمان (ترجمه همزمان) در سالنهای کنفرانس و جلسات کاربرد داشته و با توجه به  امکانات متنوع این سیستم کنفرانس  ها ، کنترل جلسات بهبود یافته و امکانات متنوعی در اختیار کاربران قرار گرفته است .
دراینجا لازم است برخی از مزایای استفاده از سیستم کنفرانس بشرح زیر می باشد را در اختیار شما قرار دهیم:
1-کنترل زمان و روند مذاکرات
2-کنترل وجلوگیری ازصحبت همزمان شرکت کنندگان در جلسه
3-انتقال یکنواخت صدای سخنرانها در طول سالن
4-امکان رای گیری مسائل مطرح شده در جلسات توسط سیستم کنفرانس ( میکروفن کنفرانس )
5-ذخیره و آرشیو صداو مذاکرات صورت گرفته در جلسات توسط دستگاههای مختلف (
MP3 Recorder,DVD Recorder,..)
6-ضبط و نمایش تصاویر شرکت کنندگان در حال مذاکره توسط دوربین های کنفرانسی (
Auto Tracking)
7-امکان مترجم همزمان (ترجمه همزمان ) در جلساتی که نیاز به ترجمه مذاکرات می باشد
8-امکان محدود کردن تعداد سخنرانهای همزمان
 
9-امکان کنترل جلسه توسط ریاست و قطع کنسول سخنرانهای در حال صحبت درصورت لزوم

 

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

دیتا ویدئو پروژکتورپاناسونیک  دستگاهی است که تصاویر و اطلاعات کامپیوتری و یا ویدئویی را از کامپیوتر ، ویدئو ، پخش DVD ، دوربین فیلمبرداری ، دوربین دیجیتال ، گیرنده های دیجیتال و … دریافت کرده و توسط یک منبع نوری کوچک سیگنال ها را با بزرگنمایی به روی صفحه به نمایش در می آورد .
امروزه در تکنولوژی پدیتا ویدئو پروژکتور ها ، دو تکنولوژی مهم و برتر در سطح جهان ارائه شده است . یکی از این تکنولوژی ها به نام
DLP و دیگری به نام ۳LCD می باشد . که معمولا بیشتر کمپانی ها از هر دو تکنولوژی جهت ساخت دستگاهها استفاده می کنند . اما آنچه که برای شما در انتخاب یک ویدئو دیتا پروژکتور می‌بایست مورد نظر قرار گیرد، نوع تکنولوژی آن نیست بلکه مورد استفاده کاربری از دستگاه می‌باشد.

  • فکس ایده آل گستر