نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک

نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک


ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد و بهترین محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک را ارائه می دهد.
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک
نماینده فروش و نصب تلفن سانترال پاناسونیک
تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

پیوندها

۱۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

به مجموعه ای از تجهیزات مخابراتی و ارتباطی در کنار یکدیگر سانترال گفته می شود.این مجموعه شامل دستگاه اصلی سانترال( مرکز تلفن ) ،کارت های سانترال،نرم افزارهای برنامه ریزی سانترال،تلفن سانترال، صندوق صوتی و تجهیزات جانبی جهت راه اندازی سیستم سانترال می باشد.ارتباطات هر روز در حال تغییر و تحول و حرکت به سمت سیستم های پیشرفته تر می باشد.شرکت پاناسونیک نیز همراه با این تغییرات سری جدید مراکز سانترال خود را طراحی و روانه بازار می کند.دستگاه سانترال از مهم ترین نیاز های امروزه جهت ارتباطات در یک مجموعه می باشد.با وجود پیشرفت های مراکز سانترال ،آموزش سانترال پاناسونیک ،کافی برای تکنسین های فنی نصب سانترال و همین طور کاربران مراکز تلفن سانترال وجود ندارد.به همین جهت شرکت ایده آل گستر صدر اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی در زمینه ی نصب و برنامه ریزی مراکز سانترال پاناسونیک به صورت تخصصی و حرفه ای کرده است.

 

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

از سال ۱۳۸۳ با توجه به تغییر نام شرکت ماتسوشیتا الکتریک به شرکت  پاناسونیک، نام تجاری ناسیونال با توجه به ارتباطات جهانی وتبلیغات در تمام دنیا از ناسیونال به پاناسونیک تغییر یافت  بنابراین محصولات تولیدی این شرکت نیز از آن تاریخ  بانام پاناسونیک تولید و در بازار ایران توزیع گردید.

تاریخچه کوتاه شرکت پاناسونیک

 

"ما با درک و آگاهی از مسئولیت های خود بعنوان یک صنعت کار، با انجام فعالیت های تجاری مان، خود را وقف پیشرفت و توسعه جامعه کرده و از این راه کیفیت زندگی در سرتاسر جهان را ارتقا خواهیم داد".


هدف مدیریتی اولیه و پایه شرکت پاناسونیک که در سال
۱۹۲۹ توسط بنیان گذارشرکت، آقای کونوسوکه ماتسوشیتا مشخص شده است.
آقای کونوسوکه ماتسوشیتا که در نوامبر
۱۸۹۴در جنوب اوزاکا بدنیا آمد، کار حرفه ای خود را بعنوان یک کارآموز در یک مغازه "منقل زغالی" فروشی آغاز کرد. در ۱۵ ژوئن ۱۹۱۷وی تشکیلات خود را با عنوان کارخانه ساخت تجهیزات الکتریکی ماتسوشیتا پایه
گذاری کرد تا به تولید تجهیزات الکتریکی بپردازد.
در خلال سال های اولیه، شرکت در زمینه ساخت لامپ های دوچرخه، اتوهای برقی و بعدها رادیو و باتری های پیلی مشغول به فعالیت بود.

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰


انتقال تصویر

به طور کلی برای انتقال تصاویر دوربین‌های مداربسته از پروتکل IP استفاده می‌شود. این سیستم قابل استفاده بر روی شبکه‌های محلی و همچنین شبکه اینترنت می‌باشد. برای انتقال تصاویر بدون استفاده از اینترنت، باید یک زیرساخت ارتباطی مستقل ایجاد نمود که این زیرساخت می‌تواند در محیط‌های شهری یک لینک وایرلس و در فواصل طولانی یک ارتباط فیبر نوری و یا خط تلفن باشد. با استفاده از شبکه اینترنت نیز می‌تواند تصاویر را منتقل نموده و کاربر می‌تواند در هر جای دنیا تصاویر اماکن خود را مشاهده نماید. این تصاویر بر روی مرورگر وب کامپیوتر و نرم‌افزارهای ویژه دوربین مداربسته بر روی گوشی‌های تلفن همراه قابل مشاهده خواهند بود.

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰


رزولیشن یا تفکیک پذیری

متفاوت از دوربین‌های آنالوگ پاناسونیک که رزولیشن آنها با تی وی لاین (TVL) مشخص می‌شد (تعداد خطوط افقی موجود در تصویر) در دوربین‌ها تحت شبکه رزولیشن به پیکسل عنوان می‌شود.

به عنوان مثال ۵۲۰ تی وی لاین در یک دوربین آنالوگ با رزولیشن ۷۵۲x۵۸۲ برابری می‌کند (که در نوع آنالوگ رزولیشن نسبتاً بالایی به شمار می‌رود)

استفاده از دوربین‌های ۲ و ۳ مگاپیکسلی به صورت دوربین‌های شبکه به سرعت رایج شده و این دوربین‌ها می‌توانند تصاویری به مراتب بهتر از دوربین‌های آنالوگ ارائه دهند.

امروزه حتی دوربین‌های شبکه با روزلیشن ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسل نیز وجود دارد. این دوربین‌ها می‌توانند تصاویر را با تمام جزئیاتشان نمایش دهند. از این دوربین‌ها معمولاً برای مشاهده محیط‌های پهناور استفاده می‌شود.

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰


تاریخچه دوربین مداربسته

 

دوربین های مدار بسته معمولا برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرند و بسته به شرایط محیط انواع مختلفی دارند.اولین دوربین مدار بسته در سال 1942 توسط ارتش آلمان برای نظارت بر چگونگی شلیک موشک V2 در ایستگاه پرتاب این موشک نصب شد. حدود 7 سال بعد در آمریکا سیستم های مدار بسته تجاری به بازار آمد با نام Vericon و جالب توجه است که استفاده از این دوربین ها نیازی به مجوز دولتی نداشته است.

اولین دوربین‌های تحت شبکه در سال ۱۹۹۶ توسط شرکت "Axis" با استفاده از پایه نرم‌افزاری لینوکس (Linux) تولید شد، این دوربین‌ها براساس استانداردهای HTTP و RTSP طراحی گردیده بود و از استانداردهای IP و شبکه برای ارسال تصاویر در قالب اطلاعات (Data) استفاده می‌کرد.

استفاده از دوربین‌های تحت شبکه به علت بالا رفتن قابلیت‌های آنها نسبت به گذشته روز به روز درحال افزایش است.

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰


سانترال سری KX-TDE

سری KX-TDE پاناسونیک، یک سیستم ارتباطی پیشرفته کاملاً IP بوده و ارائه دهنده ی کلیه ویژگی های تلفن های IP بر روی شبکه های محلی (LAN) و شبکه های گسترده (Broadband) می باشد. این سری از سانترال های پاناسونیک یک پلت فرم ارتباطی ایده آل برای رفع تمام احتیاجات کسب و کار تلفنی مشتریان فراهم کرده و به آنها در پذیرش بیشتر استفاده از تلفن های IP کمک کرده و از آنجایی که این سیستم از شبکه های مبتنی بر IP پشتیبانی می کند، موجب انعطاف پذیری محیط های ارتباطی در مقابل گسترش شرکت ها می باشد
ساپورت 64 خط داخلی IP و 32 خط شهری IP (با استفاده از کارت اختیاری DSP) 
پشتیبانی از حداکثر 128 تلفن SIP 
دارای دو پورت LAN 
پشتیبانی از تلفن های سری IP-PT KX-NT300 
پشتیبانی کامل از ویژگی های KX-TDA 
قابلیت آپگرید KX-TDA به KX-TDE با استفاده از کارت IPCMPR 
قابلیت برنامه ریزی همزمان چندین TDE 
قابلیت اتصال به سرورهای DHCP، SNMP و SNTP 
دارای پیام های صوتی از پیش ساخته شده 
دارای داخلی های پیشرفته متحرک (قابلیت Hot Desking)

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰



در صورتی که شما از نصابان تازه کار سانترال هستید این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا اصول کار را آموخته و نصب سانترال را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. جهت نصب و راه اندازی دستگاه سانترال و سهولت در کار می توانید از الگوی زیر تبعیت کرده و دستگاه سانترال خود را راه اندازی نمائید.

مراحل  آموزش نصب سانترال پاناسونیک به شرح زیر است:
1-
ابتدا با توجه به کارتهای موردنیاز، دستگاه و کارت ها را اسمبل نمائید.
2-
بوق خطوط شهری خود را چک کنید.
3-
مسیر یابی خطوط شهری و داخلی مورد نیاز را انجام دهید.
4-
بهترین مکان را جهت نصب دستگاه روی دیوار انتخاب کرده و آن را در محلی بدور از رطوبت، ضربه و نور قرار دهید.
5-
در صورتی که کابل کشی های اولیه در محل انجام شده است آدرس گیری و چک کردن کابل ها را انجام دهید.
6-
کابل ها را سوکت زده و آنها را در پورت های دستگاه جا بزنید.
7-
بوق های داخلی و شهری را تست نمائید.
8-
پس از انجام مراحل سخت افزاری فوق می توانید برنامه ریزی دستگاه را طبق سناریوی درخواستی شروع کنید.
9-
به عنوان مرحله ی آخر، برنامه ی پیاده سازی شده را چک کرده و به کارفرما تحویل دهید.

                                                                                                                                                                                      
بدین ترتیب به صورت کاملاً فنی و حساب شده قادر خواهید بود دستگاه سانترال مشتریان خود را راه اندازی نمائید. 

برگزاری دوره های آموزشی نصب سانترال پاناسونیک به شما کمک خواهد کرد که در نصب سانترال حرفه ای شوید.

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

امروزه پاسخگویی مناسب به تلفن های مشتریان از اهمیت بسیار زیادی در هر تجارتی برخوردار است بنابراین داشتن یک دستگاه مرکز تلفن در هر شرکتی می تواند یکی از عوامل پیشرفت در تجارت آن شرکت باشد. زیرا توسط سانترال شما می توانید با تعداد خطوط تلفن کم به تعداد مشتریان زیادی در یک لحظه پاسخدهی داشته باشید و دیگر اشغال بودن تلفن و یا پشت خط ماندن مشتریان از بین می رود. مثلا از 3 خط تلفن تا 8 خط داخلی داشته باشید یا با 8 خط تلفن تا 32 خط داخلی داشته باشید و... و بدین ترتیب شما می توانید تعداد مشتریان زیادی را فقط با 3 خط تلفن در یک لحظه پاسخگو باشید و قطعا این امر در تجارت شما تاثیر بسزایی خواهد داشت
در این میان دستگاه تلفن سانترال پاناسونیک Panasonic یکی از دستگاههای پیشرفته و پرکاربرد در امر سانترال و مرکز تلفن می باشد بطوریکه توسط این دستگاه می توان علاوه بر زیاد کردن خطوط تلفن ، اموری از قبیل تنظیم منشی اتوماتیک ، ضبط صدا ، انتقال مکالمه و... تنظیم کرد تا وقتی مشتری تماسی می گیرد ابتدا منشی تلفنی راهنمایی لازم را به مشتری بدهید که مثلا برای ارتباط با بخش فروش کلید 1 و برای ارتباط با پشتیبانی کلید 2 را بزنید و ... قطعا این موارد را در شرکتهای مختلفی مشاهده نموده اید که در پاسخدهی مناسب به مشتریان نقش بسزایی دارد.


شرکت ایده آل گسترصدر، با تکیه بر متخصصین مجرب شرکت در راستای امور آموزشی شرکت و 5 سال تجربه آموزشی، دوره های تخصصی آموزش نصب سانترال بهمراه آموزش امور پیشرفته نرم افزاری و سخت افزاری آن را برگزار می نماید. دوره آموزش سانترال بصورت کاملا عملی بوده و بر پایه ارسال مستقیم نیروی کار متخصص به بازار کار نصب سانترال می باشد تا کارآموز پس از آموزش بتواند براحتی وارد بازار کار شود و از پشتیبانی نامحدود شرکت نیز برخوردار می باشد.

 

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

دستگاهی است که نقش یک مرکز تلفن را در یک مجموعه یا سازمان بر عهده دارد.
شرکت ایده آل گستر، نمایندگی سیستم های مخابراتی و اداری پاناسونیک با ارائه کارت گارانتی تعویض در سراسر ایران با نظارت و آشنایی بر آخرین تکنولوژی های روز دنیا سعی دارد اجرای پروژه های مخابراتی را از سازمان های بزرگ تا دفاتر کوچک به عهده بگیرد.
یک پکیج اداری مناسب متشکل از سیتم تلفن سانترال و یک گوشی اپراتوری به همراه یک دستگاه فکس می باشد.

دسته اول سانترال کم ظرفیت
دسته دوم سانترال پرظرفیت 
دسته سوم سانترال
VoIP

نکاتی درباره سانترال های پر ظرفیت پاناسونیک

 

این سیستم های مرکز تلفن که معمولا برای شرکت های در حال توسعه و مجموعه های گسترده و بزرگ استفاده میشود.

با حداقل ظرفیت 8 خط شهری و 32 خط داخلی روی سیستم پیش فرض جدیدترین دستگاه در دسترس کابران و مدیران یک مجموعه میباشد

دستگاه های پر ظرفیت سانترال در مدل های جدید حداکثر تا 64 خط شهری و 80 خط داخلی قابل ارتقاء هستند، که به نسبت کم شدن هر 16 خط شهری میتوانید یا 16 خط داخلی دیجیتال و یا 24 خط داخلی آنالوگ از اسلات های دستگاه خروجی بگیرید.

این سیستم با هفت اسلات درگاه ورودی که دارد میتواند به شما کارت هایی نظیر کارت Gate Way، کارت Disa Option و یا کارت CTI Link و یا کارت PRI 30 خطوط 5 رقمی با شما یدهد.

به نسبت هر کم شدن کارت های بالا ظرفیت داخلی و شهری شما در این سانترال ها نیز کم میشود.

همچنین میتوانید برای استفاده از کارت اپراتور گویا از 2 تماس همزمان مراکز تلفن سری TD استفاده نمایید.

در نطر داشته باشید نهایت تا 48 تماس همزمان را پوشش میدهند.

یک کارت اپراتور گویا یک کانال همزمان روی دستگاه وجود دارد.

تجهیزاتی که میتوانید خریداری نمایید میتواند شامل یک کارت اپراتور گویا، پیش فرض با 2 تماس همزمان، باطری بک آپ در زمان قطع برق

این سیستم ها به صورت نرم افزار از کامپبوتر و کد های برنامه ریزی با گوشی اپراتوری KX-DT333، DT343، DT346، DT43  که به دستگاه سانترال متصل است قابل برنامه ریزی و مدیریت است.

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰


دراین مطلب کوتاه ومختصر قصد داریم به آموزش نصب سانترال پاناسونیک بپردازیم:

به منظور نصب و راه اندازی سانترال، بعد از استقرار دستگاه در محل مورد نظر که این محل مورد نظر شما باید به دور از رطوبت وضربه خوردگی باشد. ابتدا باید خطوط شهری را به دستگاه وصل کنیم که البته نحوه سوکت زدن این خطوط مثل خطوط آنالوگ است و محل نصب آنها در دستگاه سانترال با عبارت CO مشخص شده است.

گام بعدی راه اندازی داخلی ها می باشد. نکته قابل توجه که دراین قسمت وجود دارد، این است که برای داخلی اول که با Jack01 نمایش داده شده است لزوما باید از خطوط دیجیتال و تلفن KX-T7730 پاناسونیک جهت برنامه ریزی استفاده کرد. این در حالی است که برای راه اندازی دیگر داخلی ها می شود از خطوط آنالوگ و تلفن های مدل KX-TS500، KX-T7505، KX-T7705، KX-T7703، KX-TC11 و ... هم استفاده کرد اما به منظور بهره بردن داخلی های دیگر از امکانات تلفن پاناسونیک بهتر است که از خطوط دیجیتال استفاده شود.

بعد از نصب سوکت های خطوط داخلی به دستگاه سانترال، دکمه Power دستگاه را می زنیم و سپس بعد از روشن شدن چراغ دستگاه و بررسی خطوط داخلی، از داخلی 101 یا Jack01 دستگاه را برنامه ریزی می کنیم.

  • فکس ایده آل گستر