نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک

نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک


ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد و بهترین محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک را ارائه می دهد.
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک
نماینده فروش و نصب تلفن سانترال پاناسونیک
تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

پیوندها

۸ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


ویدئو پروژکتور وسیله ای است که می تواند با اتصال به وسایل دیگری از جمله کامپیوتر ها ، دوربین ها ، CD/DVD player یا همان پخش کننده های خانگی یا غیره ، تصویری که در آنها پخش می شود را بر روی پرده بتاباند و به نمایش درآورد. در واقع ویدئو پروژکتور با گرفتن تصاویر از دستگاهی دیگر قادر است تا آنرا بر روی پرده یا دیواری صاف منعکس کند.

ویدئو پروژکتور پاناسونیک   در شرایط و مکانهای زیادی مورد استفاده قرار می گیرند از جمله : سالن های کنفرانس ، کلاسهای آموزشی ، سالن های همایش و آمفی تئاتر ها ، سینماها ، مدارس هوشمند و بسیاری جاهای دیگر که احتیاج به ارائه مطلب یا پرزنت کردن تعداد زیادی افراد استفاده می شود.

ویدئو پروژکتور ها هم مانند وسایل دیگر انواع متعددی دارند که برای راهنمایی بیشتر شما عزیزان در هنگام خرید ، چند ویژگی مهم و کاربردی را بیان می کنیم.

 

رزولوشن :

رزولوشن یا همان کیفیت تصویر درواقع به تعداد پیکسل ها و قدرت تفکیک پذیری اجزای تصویر اشاره می گویند ولی در مورد ویدئو پروژکتور دارای مفهوم دیگری نیز هست یعنی از منظر دیگری نیز می توان رزولوشن را در مورد بررسی قرار داد و آن عبارت است از سازگاری دستگاه ویدئو پروژکتور با حالت های نمایش و تصویر کامپیوتر . این اصطلاح که پیش تر در مطلبی جداگانه آورده شده است ،  اندازه های مختلفی دارد و معمولا چیزی که در اغلب ویدئو پروژکتورها وجود دارد عبارت است از :

600 * 800        SVGA

1024 * 768      XGA

 1280 * 1024   SXGA

 1400 *1050    +SXGA

 1200*1600     UXGA

این اعداد تعداد پیکسل های تصویر را در ستون و ردیف تصویر نشان می دهد. همیشه عدد بزرگتر که سمت راست نوشته می شود اشاره به تعداد پیکسل های موجود در عرض صفحه دارد و عدد کوچکتر نشاندهنده تعداد پیکسل در ارتفاع تصویر است. طبیعی است که هرچه این اعداد بزرگتر باشند کیفیت تصویر نشان داده شده بیشتر خواهد بود.

رزولوشن ، اصلی ترین پارامتر تعیین کیفیت ویدئو پروژکتور به حساب می آید ولی هنوز معیارهای اصلی و مهم دیگری نیز وجود دارند که باید به آنها هم توجه ویژه و خاصی شود زیرا نقش موثری در کیفیت نهایی تصویر ایفا می کنند.

 


شدت روشنایی :

همانطور که در بالا نیز گفته شد وظیفه ی اصلی ویدئو پروژکتور پاناسونیک ، تاباندن تصویر بر روی پرده است. پس طبیعی است که شدت تاباندن یعنی همان شدت روشنایی و نور ویدئو پروژکتور هم بسیار مهم باشد. این شدت را با واحدی به نام ANSI lumens (انسی لومنس) می سنجند. واضح است که هرچه شدت انسی لومنس بالاتر باشد ، ویدئو پروژکتور قادر است تا تصاویر را در مکانهای روشن تر نیز نمایش دهد و بالعکس ، هرچه این معیار پائین تر باشد ، برای نمایش مجبوریم چراغهای محیط را خاموش کنیم تا تصاویر بهتر دیده شوند. پس اینطور می توان گفت که یکی دیگر از پارامترهای اصلی و حیاتی در تعیین مرغوبیت ویدئو پروژکتورها ، شدت روشنایی یا همان انسی لومنس است.

 

 

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

فکس یا همان دورنگار وسیله ای است برای ارسال اسناد کاغذی از طریق خط تلفن به مکانهای دیگر . دستگاه فکس در واقع یک دستگاه چند کاره است که کار دستگاه تلفن ، اسکنر و پرینتر را  انجام می دهد. البته امکان بهره بردن از قابلیت اسکنر و پرینتر در این دستگاه بطور مجزا وجود ندارد یعنی شما نمی توانید برای اسکن اسناد یا تصاویر خود و ذخیره آنها در کامپیوتر شخصی تان از دستگاه فکس استفاده کنید.

 

دستگاه فکس که بیشتر در شرکتها و محل های کسب و کار دیده می شود برای انتقال و دریافت اسناد کاغذی از محلی به محلی دیگر با استفاده از خط تلفن است ضمن اینکه می توان از دستگاه فکس بعنوان یک دستگاه تلفن معمولی نیز استفاده کرد.

 

نحوه ارسال سند ، بسته به دستگاه و شیوه ی ارسال (کاغذی یا فایل کامپیوتری) کمی متفاوت است ولی بطور کلی تمامی دستگاههای فکس از یک شیوه مشترک برای ارسال و دریافت اطلاعات استفاده می کند.

 

 

ابتدا سندی که می خواهید ارسال کنید را درون محفظه تعبیه شده دستگاه قرار می دهید بعد از برقراری ارتباط تلفنی با مقصد  از گزینه های ارسال دستگاه استفاده می کنید. در این هنگام  ، دستگاه فکس ، سند را به درون خود کشیده عملیات اسکن را بر روی آن انجام می دهد (ایفای نقش اسکنر) سپس توسط مودم داخلی ، اطلاعات را به سیگنالهای آنالوگ تبدیل کرده تا با استفاده از خط تلفن ، آنها را ارسال کند. این سیگنالها بعد از رسیدن به مقصد ، توسط دستگاه فکس مقصد پردازش شده و در نهایت توسط چاپگر دستگاه ، بر روی کاغدی که قرار داده شده است چاپ می شود (ایفای نقش پرینتر).

این پروسه ، تمام مراحلی بود که یک دستگاه فکس  انجام می دهد اما در این بین نکاتی وجود دارد که درواقع وجوه تمایز دستگاههای ساده و پیشرفته  است.

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

 


بیش از 138 سال از اختراع تلفن توسط الکساندر گراهام بل می‌گذرد (1876). امروزه با وجود ارتباطات تلفن همراه و اینترنت، کماکان تلفن بخش مهمی از ارتباطات اجتماعی ما را تشکیل می‌دهد . حتما برای شما هم پیش آمده است که هنگام خرید گوشی تلفن منزل دچار سر درگمی شده باشید، پس با ما در یادگیری نکاتی کاربردی، جهت خرید این گوشی‌ها همراهی کنید.

 

از آنجایی که امروزه گوشی‌های تلفن به دو صورت بی سیم و رومیزی در بازار موجود هستند، پس در قدم اول باید تصمیم بگیرید کدام نوع مناسب منزل یا محل کار شما است.

 

گوشی‌های تلفن رومیزی

 

گوشی های رومیزی ساده ترین و مرسوم ترین نوع گوشی تلفن در ادارات و منازل هستند که مستقیما به خط تلفن وصل شده به طور دائم روی یک میز قرار می‌گیرند، در واقع طول سیم یکی از محدودیت‌های این نوع گوشی‌ها است؛ هر چند امکان جابجایی پایه به همراه دهنی به هر نقطه وجود دارد.

 

از امکانات گوشی‌های رومیزی می‌توان به سیستم‌های پیغام‌گیر یا در اصطلاح عامیانه منشی، شماره‌انداز یا CALLER ID و نیز امکان ذخیره نمودن شماره‌های خاص جهت ارتباط سریع در حافظه گوشی اشاره کرد.

 

از مزایای این گوشی ها می توان به عدم نیاز به برق مستقیم اشاره کرد، هر چند آن دسته از گوشی های رومیزی که دارای منشی هستند، حتما باید به جریان برق اتصال داشته باشند و در صورت قطع بودن برق، این گوشی‌ها نیز قابل استفاده نیستند و همچنین برخی از گوشی‌های رومیزی جهت نمایش شماره تماس گیرنده نیاز به باطری دارند که این امر نیز گاها برای کاربران مشکل‌ساز می‌شود. از دیگر امکانات مهم گوشی‌های تلفن رومیزی وجود آیفون یا بلندگو است. البته باید توجه داشت که بلندگو یا آیفون تنها با جریان برق یا باتری قابل استفاده است.

 

گوشی های بی سیم

 

دسته دوم، گوشی‌های بی سیم هستند که از دو بخش کلی تشکیل شده اند:بخش اول یک دستگاه پایه ( BASE ) که در برخی مدل ها یک تلفن ثابت مجزا است و بخش دوم شامل یک یا چند گوشی بی‌سیم است.

 

دربعضی مدل‌ها دستگاه مادر (BASE) خود یک تلفن کامل است یعنی قابلیت شماره گیری و پاسخگویی و امکاناتی از این قبیل را دارا است، البته از نکات مثبت این مدل‌ها کارکرد هنگام قطعی برق است. لازم به ذکر است شرکت پاناسونیک این مشکل را در گوشی‌های سری KX-TG37XX و برخی مدل‌های مشابه حل کرده است که این بی‌سیم‌ها قابلیت کارکرد در صورت نبود برق را دارند.

 

بی‌سیم‌های خانگی در مارک‌های متعددی عرضه و مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما همان طور که می دانیم بی‌سیم‌های پاناسونیک بیشترین تقاضا و طرفدار را در دنیا دارند.

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

اگر قصد خرید تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ را برای محل کار خود دارید، پیشنهاد می‌کنیم پیش از هر کار این مقاله را مطالعه کنید، شاید بتوانید جایگزین بهتری با هزینه‌ی کمتر و خروجی بزرگ‌تر را نیز در نظر بگیرید امروزه با بالا رفتن کیفیت نمایش پروژکتورها، این ابزارها که روزگاری تنها در موارد محدودی به کار گرفته می‌شدند، کاربری بیشتری یافته‌اند بیایید به برخی از نقاط مثبت و منفی این ابزارهای نمایش بپردازیم و ببینیم آیا می‌توانیم آن را جایگزین تلویزیون کنیم، یا خیر.

علی رغم اینکه شخصاً مقالات بسیاری درباره تلویزیون ها موجود می باشد ، آخرین بار در تابستان سال 2000 یک تلویزیون 27 اینچ CRT برای خود خریدم. در عوض تمامی کاربری های تلویزیون را بر روی صفحه‌ی 102 اینچی که پروژکتورم ایجاد می‌کند، تماشا می‌کنم. جالب است بدانید نه تنها هزینه‌ی راه‌اندازی یک پروژکتور چندان زیاد نیست، بلکه جای زیادی اشغال نکرده، وزن کمی دارد و از همه مهم تر صفحه خروجی بزرگ‌تری را با قیمت بسیار کم به شما هدیه می‌کند و نصب و راه‌اندازی اش به مراتب ساده‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید. در این مقاله به بررسی مزایا و معایب پروژکتورها خواهیم پرداخت و اینکه چرا چنین وسیله‌ای حقیقتاً برای بسیاری مناسب تر است.

 

اصول اولیه پروژکتورها

پروژکتورهای نمایش از جلو در حقیقت سامانه‌ای دو تکه هستند: یک پروژکتور که تصاویر را ایجاد می‌کند و صفحه‌ی مخصوصی که آن را بازتاب می‌دهد. دانستن اینکه پروژکتورها از دو بخش اصلی تشکیل شده‌اند، برخی افراد غیر متخصص را می‌ترساند و آنها از خرید و نصب آن صرف نظر می‌کنند. در حالی که این کار بسیار ساده و سهل است. پروژکتورهای مورد نظر ما عموماً با یکی از این سه فناوری تولید شده‌اند: DLP، LCD یا LCOS

پروژکتورهای LCD اصولاً با همان فناوری ساخته شده‌اند که در تلویزیون هایی با پنل تخت (Flat-Panel) مشاهده میکنیم . در واقع، پروژکتورهایی از این دست در حوزه‌ی قیمتی ارزان تا متوسط جای می‌گیرند. البته مدتی قبل آن‌ها را می‌توانستیم در دسته‌ی پروژکتورهای اقتصادی یا بسیار ارزان قیمت جای دهیم، اما با توجه به پیشرفت‌هایی که در برخی از مدل‌های جدید صورت گرفته قدری بر قیمت تمام شده‌ی آن‌ها افزوده شده است. پاناسونیک  برای نمونه در چند سال گذشته پروژکتورهای بسیار خوبی تهیه و به بازار عرضه کرده است.

پروژکتورهای DLP یا پردازش دیجیتالی نور (Digital Light Processing) از تراشه های کوچکی با میلیون ها آینه‌ی کوچک تشکیل شده‌اند. این دسته از پروژکتورها در محدوده ی قیمتی بسیار ارزان تا فوق گران جای می‌گیرند که نه تنها برای استفاده های شخصی بلکه برای سالن های سینما نیز کاربرد دارند. نمایش دیجیتال در سالن های سینما اغلب با استفاده از پروژکتورهای DLP صورت می‌گیرد. هر چند نسبت کنتراست و سطح مشکی تصویر خروجی آن‌ها به خوبی بسیاری از پروژکتورهای LCOS یا مدل‌های LCD نیست، اما وضوح نمایش حرکت آن بهتر از سایر نمونه هاست. به همین خاطر از پروژکتورهای DLP زیاد تعریف نمی‌کنیم، اما عموماً کیفیت تصویر آن‌ها خیلی خوب است.

LCOS  یا پروژکتورهای کریستال مایع بر روی سیلیکون (liquid Crystal on Silicon) را می‌توان نمونه‌ای هیبریدی (دوگانه) و از ترکیب دو نوع پروژکتور پیشین  یعنی DLP و LCD  دانست. که بر روی صفحه آینه‌ای آن لایه‌ای از کریستال مایع قرار دارد. از این گذشته سطح رنگ مشکی و نسبت کنتراست هر دو در حد بسیار عالی است. 

فواید پروژکتورها

اندازه: این یکی از مواردی است که در وهلۀ اول به نظر می‌آید و از عوامل مهم در انتخاب پروژکتور مناسب با توجه به نیاز فرد است. شخصاً یک پروژکتور با عرض نمایش 3.6 متر یا 144 اینچ در خانه دارم که می‌تواند به خوبی فیلم‌ها را به نسبت 2.35:1 نمایش دهد. و در حالت تصویری 16x9 شخصیت‌های فیلم تقریباً اندازه‌ی واقعی خودشان هستند، شاید هم قدری بزرگ‌تر و در حالت کلوزآپ، سر کاراکتر فیلم تقریباً 1.2 متر می‌شود.

حال از منظر دیگری به این موضوع نگاه کنیم. تماشای فیلم «ارباب حلقه‌ها» با نسبت 2.35:1 در صفحه‌ی نمایشی که تقریباً تمامی فضای دیوار روبروی شما را پر می‌کند حقیقتاً بسیار جذاب است. به تازگی هم، از تلویزیونی که در خانه داشتم به عنوان نمایشگر رایانه استفاده می‌کنم. که به دلیل ابعاد بسیار بزرگ و خوبی که دارد خود تماشاخانه‌ای تمام عیار به شمار می‌رود.

در صفحات کوچک، تلویزیون‌های پنجاه اینچ و بیشتر، نمی‌توانید تمامی جزئیاتی که در فیلم های فول‌ اچ‌دی (1080 پیکسل) وجود دارد را از نزدیک ببینید. با توجه به فاصله‌ی متوسط 3 متری که از تصویر داریم، چشم قادر به تشخیص تمامی موارد موجود در آن نیست. اما زمانی که این ابعاد را به 100 اینچ یا بیشتر ارتقا می‌دهید، می‌توانید تک تک موهای فرد را شمارش کرد

اینجاست که پروژکتورهای K4 وارد بازی می‌شوند. هر چند گمان می شود کیفیت اولترا اچ‌دی در تلویزیون‌های K4 کیفیت جالبی ندارد، پروژکتورهای K4 انتخابی خوبی به شمار می‌روند. اصولاً هر چه تصویر بزرگ‌تر می‌شود نیاز به رزولوشن بالاتری خواهیم داشت. اغلب افراد احتمالا قادر به تشخیص پیکسل‌ها در تصویری 150 اینچ از فاصله 2.5 تا 3 متری هستند. متأسفانه در حال حاضر پیدا کردن پروژکتورهای اولترا اچ‌دی سخت‌تر از تلویزیون‌های اولترا اچ‌دی شده است.

در نظر داشته باشید تصاویر کم کیفیتی که در  DVDهای معمولی یا شبکه‌های داخلی پخش می‌شوند در چنین دستگاه های نمایش با کیفیتی عذاب آور خواهد بود. بدتر از همه اینکه با تهیه چنین تجهیزاتی، خانه ی شما به پاتوق فیلم بازی‌های دوستان و آشنایان بدل شده و بیش از آن چیزی که برای خرید تجهیزات صوتی و تصویری هزینه کرده‌اید، باید برای پذیرایی از میهمانان دائمی سرمایه‌گذاری کنید!

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

آموزش سیم کشی تلفن و نحوه اتصال سیم تلفن به پریز سوکتی با بررسی انواع تلفن ها از نظر سیم بندی پریز تلفن موضوعی هست که در این مقاله بررسی خواهیم کرد. پریز های تلفن سوکتی دارای 4 رشته سیم یا اصطلاحا دو زوج سیم هستند که از سوکت مادگی بیرون آمده و روی پایه پریز تلفن زیر پیچ ها مهار شده اند. حال سوال اینجاست برای اتصال یک خط تلفن شهری یا داخلی سانترال چگونه باید این سیم ها را در پریز تلفن ببندیم. برای پاسخ این سوال با ما همراه شوید.

خطوط شهری و خطوط تلفن داخلی سانترال معمولی دارای یک زوج سیم برای انتقال بوق می باشند و همیشه این دو رشته سیم روی دو سیم مرکز پریز تلفن سوکتی بسته می شوند. تلفن های داخلی دیجیتال هم به همین نحو می باشند و تنها از یک زوج سیم برای انتقال بوق و دیتا استفاده می کنند که این گوشی ها هم روی زوج سیم مرکزی پریز تلفن بسته می شوند.


 

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

برگزاری کلاس ها و دوره های آموزش نصب و راه اندازی سیستم های ارتباطی اداری پاناسونیک، آشنایی با سانترال و دستگاه های مرکز تلفن پاناسونیک، و ثبت نام در کلاس های آموزش سانترال پاناسونیک، آموزش نصب و راه اندازی سیستم های امنیتی و آموزش دوربین مداربسته و سرور های مدیریت و اپراتوری سیستم های ماتریکس دوربین مداربسته و ویدئو پروژکتور پاناسونیک، نصب و راه اندازی سرور های تلفن ویپ و سانترال تحت شبکه و تلفن سانترال SIP و IP و دانلود کاتالوگ آموزشی به زبان فارسی و ویدئو های آموزشی نصب و راه اندازی مرکز تلفن های پاناسونیک و انتقال تصویر دوربین مداربسته به روی موبایل و وصل کردن و راه اندازی تلفن داخلی سانترال بر روی موبایل در شرکت ایده آل گسترصدر،نمایندگی رسمی پاناسونیک

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰


دوربین مداربسته یک دستگاه الکترونیکی است که تصاویر را دریافت کرده و به یک دستگاه ضبط کننده یا نمایش دهنده انتقال می دهد. دوربین های مداربسته معمولا دو کاربری اصلی دارند:

کاربری امنیتی: از دوربین مداربسته برای افزایش امنیت محل نصب استفاده می شود. این افزایش امنیت می تواند شامل پیشگیری یا پیگرد اعمال مجرمانه باشد.

کاربری نظارتی: از دوربین مداربسته برای نظارت بر عملکرد افراد یا تجهیزات استفاده می شود.

دوربین های مداربسته معمولا از تجهیزات مشترکی ساخته می شوند. مهمترین بخش یک دوربین مداربسته چیپ تصویر آن است. این چیپ تصویر وظیفه تبدیل رشته های نوری به اطلاعات دیجیتال را برعهده دارد. قیمت دوربین های مداربسته با توجه به قابلیت های آنها و کیفیت ساختشان متغییر باشد.

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

آموزش سانترال

به مجموعه ای از تجهیزات مخابراتی و ارتباطی در کنار یکدیگر سانترال گفته می شود.این مجموعه شامل دستگاه اصلی سانترال( مرکز تلفن ) ،کارت های سانترال،نرم افزارهای برنامه ریزی سانترال،تلفن سانترال، صندوق صوتی و تجهیزات جانبی جهت راه اندازی سیستم سانترال می باشد.ارتباطات هر روز در حال تغییر و تحول و حرکت به سمت سیستم های پیشرفته تر می باشد.شرکت پاناسونیک نیز همراه با این تغییرات سری جدید مراکز سانترال خود را طراحی و روانه بازار می کند.دستگاه سانترال از مهم ترین نیاز های امروزه جهت ارتباطات در یک مجموعه می باشد.با وجود پیشرفت های مراکز سانترال ،آموزش های کافی برای تکنسین های فنی نصب سانترال و همین طور کاربران مراکز تلفن سانترال وجود ندارد.به همین جهت شرکت ایده آل گسترصدر، اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی در زمینه ی نصب و برنامه ریزی مراکز سانترال پاناسونیک به صورت تخصصی و حرفه ای کرده است..

دوره های آموزش سانترال

آموزش مقدماتی در زمینه ی مخابرات و مراکز تلفن سانترال

آموزش کامل نصب و راه اندازی مراکز تلفن سانترال کم ظرفیت شامل:

مرکز تلفن سانترال کم ظرفیت TES824

مرکز تلفن سانترال کم ظرفیت TEM824

آموزش نصب ،راه اندازی و برنامه ریزی مراکز تلفن سانترال پرظرفیت ،سانترال سری TDA شامل:

سانترال TDA100

سانترال TDA200

سانترال TDA600

آموزش نصب و راه اندازی سیستم های مبتنی بر شبکه ،سانترال سری TDE شامل :

سانترال TDE100

سانترال TDE200

سانترال TDE600

آموزش نصب تلفن سانترال

آموزش تعمیرات تلفن سانترال و مرکز تلفن سانترال

  • فکس ایده آل گستر