نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک

نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک


ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد و بهترین محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک را ارائه می دهد.
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک
نماینده فروش و نصب تلفن سانترال پاناسونیک
تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

پیوندها

۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کمپانی ژاپنی پاناسونیک از دوربین رباتیک جان‌سخت Aero-PTZ WV-SUD638 مخصوص تصویریرداری در مراکز امنیتی خاص و نواحی سخت و خشن رونمایی کرد.

پاناسونیک از دوربین Aero-PTZ باعنوان مقاوم‌ترین دوربین دنیا یاد می‌کند. این دوربین به سنسور ۲ مگاپیکسل FullHD مجهز شده و با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه تصویربرداری می‌کند. لنز دوربین نیز امکان زوم ۳۰ برابر اپتیکال را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

پاناسونیک در Aero-PTZ از سیستم لرزشگیر هیبریدی و سنسور ژیروسکوپ (SAS)  برای حذف لرزش‌ و ثبت تصاویر شفاف و کاربردی بهره برده است. تا کمترین تأثیر از ارتعاشات خارجی داشته باشد و بتواند در باد و طوفان های شدید تا سرعت ۶۰ متر بر ثانیه یا ۲۱۶ کیلومتر در ساعت نیز تصاویری قابل استفاده ضبط و ثبت کند .

همچنین این دوربین به وسیلع IR ELDهای دید در شب قابلیت بسیار بالایی برای تصویر برداری در محیط های تاریک دارد بطوری که می تواند تا حدود ۱۵۰متر در محیط های بسیار کم نور و تاریک ثبت تصویر نماید.

این دوربین به فناوری active sense مجهز شده که شامل دو تیغه برف‌پاک‌کن برای زدودن برف و باران از لنز، فن و هیتر داخلی در شرایط گرم و سرد برای کارکرد قطعات الکترونیکی  و سیستم حذف مه (defroster) از لنز می‌باشد. پاناسونیک مدعی است که عملکرد تمامی این سیستم‌ها، برتر از رقبای Aero-PTZ می‌باشد.

طراحی دوربین نیز در نوع خود بهترین است و به جرات می‌توان گفت که تاکنون شاهد دوربین رباتیکی به این زیبایی نبوده‌ایم.

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

پس اگر ویدئو پروژکتوری در یک محیط دارید و قصد افزایش کیفیت نمایش مطلبتان را دارید، اگر بتوانید نور محیط را کم کنید بسیار بهتر است تا ویدئو پروژکتور با روشنایی بیشتر را جایگزین کنید.

روشنایی ویدئو پروژکتور با انسی لومنس (به اختصار لومنس) اندازه‌گیری میشود. محاسبه‌ی اینکه چه مقدار لومن نیاز دارید نیاز به دانستن فاصله‌ی پرتاب (فاصله ویدئو پروژکتور تا صفحه)، عرض تصویر، مقدار نور محیط و محتوایی که نشان داده خواهد شد، دارد.

چند نمونه از تعداد لومن ها که شما باید نیاز آن را پیش‌بینی کنید عبارتند از:

یک اتاق نشیمن که در آن چراغها را میتوان به طور کامل خاموش کرد: ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰لومن؛
یک کلاس درس مدرسه یا اتاق هیئت مدیره که در آن چراغ را میتوان پوشاند، اگر به طور کامل خاموش نمیشود: ۳۰۰۰ لومن؛
سالن سخنرانی و یا مسجد کوچک نیازمند به یک صفحه نمایش عرض ۳ متر و مقدارمتوسطنور: ۵۰۰۰ لومن؛
یک سالن سینما: ۲۰۰۰۰ لومن یا بیشتر؛

تفاوت میزان روشن بودن ویدئو پروژکتور، اهمیت توجه به این نکته را نشان می دهد

محتوای مورد نمایش نیز باید درنظرگرفته شود. آیا شما متن یک اهنگ بر روی یک پسزمینه تکرنگ را پخش می کنید؟ و یا عکسهایی را در گالری هنری نشان میدهید؟ در مورد اول، کنتراست تصویر به حدی زیاد است که شما میتوانید با یک ویدئو پروژکتور بسیار ضعیفتر نیز تصویر را دریافت کنید. در مورد دوم، شما احتمالا میخواهید همه نکات دقیق و ظریف مربوطه را که میتوانید حفظ کنید، بنابراین، لومن بیشتری نیاز خواهید داشت.

اگر دقیقا نمی‌دانید ویدئو پروژکتور را در چه مکانهایی استفاده خواهید کرد، پرنورترین ویدئو پروژکتوری را که توانایی دارید، تهیه کنید که قادر به حمل آن نیز باشید.

گرچه، با کمی فکر میتوانید با تخمین منطقی انتخاب کنید. به عنوان نمونه اگر شما فروشنده سیار هستید و به گروه‌های تا ۲۰ نفر در شرکتهای مختلف آموزش میدهید، ۳۰۰۰ لومن ممکن است تا زمانی که شما با پنجره بدون پرده مواجه نشوید کافی باشد. اگر شما یک اتاق بدون پرده دارید و یا در حال تلاش برای ارائه پروژه خارج از منزل در نور روز هستید، آگاه باشید؛ ممکن است هیچ ویدئو پروژکتوری به اندازه کافی روشن نباشد. شما برای انجام کاری ویدئو پروژکتور درخواست کرده اید که برای آن ساخته نشده است.اگر خود تصویر کنتراست بالایی داشته باشد، نیاز به ویدئو پروژکتور با نور کمتر دارید.

در پایان اگر ویدئو پروژکتور برای مراسم مهمی قرار است استفاده شود، ضروری است که نور محیط تا جای ممکن کم شده باشد و اگر این امکان پذیر نمی باشد، پس شاید باید به فکر تلویزیون یا مانیتور (که شاید به عنوان یک “دیوار ویدئویی” قرار می گیرند) به عنوان یک جایگزین باشید. نور محیط نه تنها کیفیت تصویر را تنزل می دهد بلکه آن را تغییر میدهد. عدم کالیبراسیون دقیق ویدئو پروژکتور یا تصحیح رنگ هریک به تنهایی بر تصویر موثرند.

برای شروع نمایشهای مهم، ویدئو پروژکتورها احتمالا ایده ال نمیباشند؛ مخصوصا هنگامی که در اتاق نور وجود داشته باشد.

اگر شما نمیتوانید یک ویدئو پروژکتور به اندازه کافی روشن برای محیط خود پیدا کنید، میتوانید به قابلیت انباشته سازی (ترکیب تصویر چند ویدئو پروژکتور) توجه کنید. با استفاده از این قابلیت میتوانید تصویر چند ویدئو پروژکتور را دقیق روی هم بیاندازید و مثلا اگر ۲ ویدئو پروژکتور دارید و هر کدام ۷۲۰۰ انسی لومنس دارند، تصویری با ۱۴۴۰۰ حدود ۱۰۰۰۰ لومنس داشته باشید (در این حالت دقیقا اندازه ۲ ویدئوپروژکتور روشنایی ندارید). انباشته سازی نیاز به ویدئو پروژکتورهای سازگار و یا استفاده از سخت افزار خارجی برای تراز دقیق تصاویر دارد. ویدئو پروژکتور NEC PA722X نمونه‌ای است که این قابلیت را دارد.

۳- رزولوشن یا وضوح تصویر

مسیر: بخش دوم: نکات اساسی در خرید ویدئو پروژکتور/ ۳- رزولوشن یا وضوح تصویر

چه رزولوشنی نیاز دارم؟

رزولوشن مهم است اما شاید کمتر از آنکه فکر کنید.
بیشتر ویدئو پروژکتورها این روزها حداقل رزولوشن (XGA (1024 x 76 دارند و نسبت تصویر ۴:۳ که از خیلی پیش برای ارائه پاورپوینت استفاده میشده است. چند مدل سطح پایین هنوز (SVGA (600 x 800 اند و ویدئو پروژکتورهای جیبی گاهی اوقات رزولوشن ضعیفتری دارند. به خاطر ویدیوهای HD، فرمتهای عریض در حال افزایش که از (WXGA (1280 x 800 شروع میشوند، در حال جایگزینی با استانداردهای قدیمی ۴:۳ هستند.

رزولوشن پایین تر از XGA توصیه نمی‌شود. در SVGA و رزولوشنهای پایین تر، پیکسلهای تصویر بسیار آشکار خواهند شد. همچنین، برخی از برنامههای رایانه حتی برای اجرا حداقل به رزولوشن XGA نیاز دارند. شما میتوانید تقلب کنید و خروجی ویدئو پروژکتور کامپیوتر را بر XGA تنظیم کنید و اجازه دهید ویدئو پروژکتور مقیاس تصویر را کاهش دهد تا به رزولوشن اصلی خود ویدئو پروژکتور برسد. با این حال، تصویر تار و متنهای کوچکتر خوانده نخواهد شد.هر ویدئوپروژکتوری می‌تواند تا حدی رزولوشن های پایین‌تر و بالاتر از رزولوشن اصلی خود را قبول کند و آنها را نمایش دهد اما این کار کیفیت تصویر را بشدت کاهش می دهد.

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

ویدئو پروژکتورهای سینمای خانگی واقعی برخلاف ویدئو پروژکتورهای مشترک در گروه چندرسانه‌ای و سینمای خانگی که از دیدگاه ویژگی میتوانند به عنوان ویدئو پروژکتورهای چندرسانه‌ای تلقی شوند، بر کیفیت تصویر بیش از هر چیز تاکید دارند. آنها به ندرت روشن تر از ۲۵۰۰ لومن اند (البته این میزان بنظر متغیر است) و بیشترین زوم را نسبت به تمام ویدئو پروژکتورهایی که از لنز توکار (داخلی) استفاده میکنند دارد.
آنها برای استفاده در اتاق نشیمن و یا اتاق نمایش کوچک، که نور محیط را می توان به طور کامل کنترل نمود، کاربرد دارند. این ویدئو پروژکتورها از تکنولوژی تصویر DLP و یا LCoS استفاده میکنند. تقریبا هیچ یک فناوری ۳LCD را ندارند و به طور کلی بهترین تصویر از هر نوع را میدهند، با فرض اینکه در تاریکی کامل و در فاصله معقول از آنها استفاده کنید.

ویدئو پروژکتورهای سینمای خانگی اغلب قابلیت کنترل کم ولتاژ (LVC) دارند، به طوری که روشن یا خاموش کردن ویدئو پروژکتور میتواند بالا یا پایین رفتن پرده نمایش را مدیریت کند و یا اگر یک قاب ثابت پوشیده شده با پرده است آن را باز و بسته کند. برای رسیدن به آرامترین عملیات ممکن، سیستم خنک کننده کارآمدتر یا حرفه‌ایتری دارند که آنها را نسبتا بزرگ میکنند و در برخی موارد، امکان نصب معکوس در سقف را ندارند. آنها همچنین به نسبت مشخصات، گران قیمتترین نوع ویدئو پروژکتورپاناسونیک می‌باشند.
اگر:
تصویر عالی میخواهید؛
می توانید همه‌ی نورهای محیط را ببندید؛
با اندازه‌ی صفحه نمایش تا ۱۰۰ اینچ یا همان حدود کار می کنید؛
پس ویدئو پروژکتورهای سینمای خانگی انتخابی عالی برای شما هستند. در غیر این صورت، بهتر است به یک ویدئو پروژکتور چندرسانه‌ای با روشنایی بیشتر توجه کنید، حتی اگر قصد استفاده از آن را در یک محیط سینمای خانگی دارید.

۴- ویدئو پروژکتورهای مخصوص نصب و راه اندازی ثابت و مناسب محل برگزاری بزرگ

مسیر: بخش اول: معرفی ویدئو پروژکتور/  انواع ویدئو پروژکتور/  ۴- ویدئو پروژکتورهای مخصوص نصب و راه اندازی ثابت و مناسب محل برگزاری بزرگ

ویدئو پروژکتورهای مخصوص نصب و راه اندازی ثابت و مناسب محل برگزاری بزرگ

ویدئو پروژکتورهای این دسته بندی، اغلب همراه با ویدئو پروژکتورهای چندرسانه‌ای هستند. آنهاروشنترین نوع موجود در بازار هستند و با روشنایی از حدود ۴۵۰۰ لومن شروع می‌شوند و تا ۲۰۰۰۰ یا بیشتر ادامه دارند. ویدئو پروژکتورهای مخصوص نصب ثابت، معمولا قابل حمل نیستند و راه اندازی آنها مدتی طول میکشد. در اغلب موارد، آنها به دلیل ویژگی سیستم لنز قابل تعویض، از نظر فاصله پرتاب، سازگارترین نوع ویدئو پروژکتورها محسوب می شوند. به طور معمول در سالنهای سخنرانی، سینماها، مساجد، ورزشگاهها و موارد مشابهی که نیاز به نمایش برای مردم زیادی است، استفاده می شوند. علاوه بر اندازه‌ی صفحه نمایش بزرگ، آنها در مواردی که نور محیط نمی تواند کنترل شود، استفاده می شوند. همچنین بسیاری از آنها از قابلیت انباشتگی (استفاده از چند ویدئو پروژکتور به صورت همزمان برای یک صفحه) پشتیبانی میکنند، یعنی خروجی تصویر از دو یا تعداد بیشتری ویدئو پروژکتور، می تواند روی هم بیفتد که باعث افزایش روشنایی، فراتر از آنچه یک ویدئو پروژکتور میتواند ایجاد کند، شود.

به دلیل وزن آنها و ماهیت سیستم لنزی که استفاده میکنند، در بسیاری از موارد، این ویدئو پروژکتورها باید توسط یک انتگراتور(سطح سنج) تنظیم شوند و نیاز به نصب و راهاندازی توسط یک تکنسین حرفه ای  دارند.

 

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

مسیر: بخش اول: معرفی ویدئو پروژکتور/ انواع ویدئو پروژکتور/ ۲- ویدئو پروژکتورهای چندرسانه ای/ – ویدئو پروژکتورهای چند رسانه ای با برد کوتاه و برد بسیار کوتاه

اگرچه بیشتر ویدئوپروژکتورهای چندرسانه‌ای لنز زوم توکار (داخلی) دارند، ویدئو پروژکتورهای برد کوتاه و برد بسیار کوتاه که جزء این دستهاند، فاقد لنز میباشند و در بسیاری از موارد از یک آینه استفاده میکنند و تصویر قبل از اینکه به صفحه نمایش تابیده شود، ابتدا به آن منتقل می شود.
به طور کلی، نسبت پرتاب (یا نسبت برد) کمتر از ۱:۱ برد کوتاه در نظر گرفته میشود. رایج ترین نسبت پرتاب ۰٫۵:۱، برای مدلهای برد کوتاه و ۰٫۳:۱، برای مدلهای برد بسیار کوتاه است.
این ویدئو پروژکتورها معمولا به جای سقف بر دیوار نصب میشوند و طوری طراحی شدهاند که بسیار نزدیک به صفحه نمایش نصب شوند: حدودا ۴۵ تا ۶۰ سانتیمتر.

نسبت پرتاب ۰٫۵:۱ به این معنی است که به ازای هر ۰٫۵ واحد فاصله ویدئو پروژکتور از صفحه، ۱ واحد عرض تصویرش خواهد بود. مثلا ویدئو پروژکتوری با نسبت پرتاب ۰٫۳:۱ نسبت به ویدئو پروژکتور با نسبت ۰٫۵:۱ در فاصله مشخص از صفحه ، تصویر با عرض بیشتری تولید میکند. این مورد در پایین بصورت کامل توضیح داده شده است.

ویدئو پروژکتورهای برد کوتاه اغلب مورد استفاده در کلاسهای درس هستند و برای کار باوایتبردهای هوشمند دیجیتال (تخته‌ی هوشمند یا برد هوشمند هم نامیده می‌شوند) ایدهآلاند. ممکن است به ذهنتان برسد برای دستیابی به یک تصویر بسیار بزرگ در یک فضای کوچک (با فرض اینکه سطح نور به اندازه کافی کم محیط) بخواهید یک ویدئو پروژکتور برد کوتاه را چند متر عقبتر از میزان توصیه شده نصب کنید. این کار احتمالا عملی نیست زیرا در ویدئو پروژکتور برد کوتاه، اگر خارج از محدوده برد توصیه شده آن استفاده شود، انحراف تصویر زیاد میشود و برای تولید یک تصویر بدون انحراف، نیاز به نصب دقیق دارد. همچنین بدلیل اینکه روشنایی کم ونسبت پرتاب زیادی دارند، با کمی عقب بردن، تصویر بسیار بزرگ می‌شود و نور کم، اذیتکننده خواهد بود.

از آنجا که این ویدئو پروژکتورها برای صفحه نمایشهای کوچک تعریف شده اند (با عرض حداکثر ۲٫۵ متر)، روشنایی آنها معمولا حداکثر ۳۰۰۰ لومن است مانند ویدئوپروژکتور مدل EPSON EB-S8 که این قابلیت را دارد. اگر شما یک ویدئو پروژکتور با روشنایی بیشتر میخواهید و برای فاصله پرده تا ویدئو پروژکتور محدودیت زیادی دارید، بجای انتخاب “برد کوتاه” یک ویدئو پروژکتور مخصوص نصب ثابت با قابلیت تعویض لنز را به شما توصیه میکنیم.

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

ویدئو پروژکتورهای چند رسانه‌ای

ویدئو پروژکتورهای چند رسانه ای با برد بلند

مسیر: بخش اول: معرفی ویدئو پروژکتور/  انواع ویدئو پروژکتور/ ۲- ویدئو پروژکتورهای چندرسانه ای/ – ویدئو پروژکتورهای چندرسانه ای با برد بلند

ویدئو پروژکتورهای چند رسانه‌ای

ویدئو پروژکتورهای چندرسانهای بزرگترین دسته‌ی ویدئو پروژکتورها هستند. ویدئو پروژکتورهای چندرسانه‌ای همه کارهاند و برای همه چیز، از ارائه پاورپوینتهای سخنرانی تا نمایش کلیپهای ویدیویی و نمایش اسلاید در مجالس عروسی استفاده میشوند. این ویدئو پروژکتورها معمولا قابل حمل در نظر گرفته می شوند؛ در وزنی کمتر از ۱٫۵ کیلوگرم برای مدلهای فوق العاده باریک به بالاتر وجود دارند و روشنایی آنها در محدوده ۲۵۰۰ تا ۴۵۰۰ لومن یا بیشتر است.
به غیر از زیر گروه ویژه‌ با نام” ویدئو پروژکتور برد کوتاه”، تقریبا همیشه لنزهای زوم دارند؛ با این حال، محدوده زوم آنها معمولا کمتر از ویدئو پروژکتورهای مشابه سینمای خانگی است: ۱٫۲x تا ۱٫۵x (در مقایسه با ۲x در سینمای خانگی). این به این معنی است که در هنگام انتخاب توجه ویژه‌ای جهت اطمینان از سازگاری اندازه صفحه نمایش با نسبت پرتاب (برد) ویدئو پروژکتور موردنیاز است.

 

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

مسیر: بخش اول: معرفی ویدئو پروژکتور/ یک ویدئو پروژکتور چیست؟

ویدئو پروژکتور را میتوان یک دوربین معکوس درنظرگرفت، یعنی به جای دریافت نور‌‌، نور را از لنز بیرون می‌فرستد. در این راهنمای خرید، ما درباره‌ی ویدئو پروژکتور دیجیتال صحبت خواهیم کرد که ویدئو پروژکتوری با ورودی ویدئو است و عملی شبیه به یک تلویزیون و یا مانیتور کامپیوتر را انجام می‌دهد؛ در حالی که مزایایی از جمله توانایی تولید اندازه‌‌ی تصویر بسیار بزرگتر و قابلیت حمل آسان را دارد.

دسته بندیهای مختلفی برای ویدئو پروژکتورها وجود دارد. در اینجا از این دسته بندی استفاده می‌کنیم که خوب و مورد قبول است و در انتخاب به ما کمک خواهد کرد. اصولی که در زیر طرح میشود در مورد تمام انواع ویدئو پروژکتورها اعمال می شود.

انواع ویدئو پروژکتور:

مسیر: بخش اول: معرفی ویدئو پروژکتور/ انواع ویدئو پروژکتور

·         ویدئو پروژکتور جیبی که پیکو نیز نامیده میشود

·         ویدئو پروژکتور سینمای خانگی

·         ویدئو پروژکتور چندرسانه‌ای

·         ویدئو پروژکتورهای مورد استفاده در محلهای برگزاری بزرگ و مخصوص نصب ثابت (یک زیر مجموعه از مدلهای چندرسانه ای)

این دستهبندی فقط به منظور انتخاب بهتر است و مسلما مدلهایی هستند که در چند گروه قرار میگیرند و برخی مدلها را به راحتی نمیتوان به یک گروه خاص نسبت داد. به عنوان مثال، ویدئو پروژکتورهای سینمای خانگی و ویدئو پروژکتورهای چندرسانه‌ای بسیار شبیه به هم هستند.

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

اشتباه اول

گول ظاهر تبلیغات ارزان قیمت ، تراکتها و مسیج های تبلیغاتی را نخورید :

امروزه به علت نبود نظارت دقیق و مؤثر روی واردات محصولات نظارت تصویری و دوربین های مداربسته بازار این صنف مملو از اجناس بی کیفیت و بدون گارانتی معتبر شده است و وجود اجناس تقلبی و کپی های فوق العاده مشابه از اجناس اصلی در کنار تبلیغات فریبنده و قیمت های ارزانِ شبه انگیز انتخاب خوب بنا بر نیاز مشتری را در بحث مهم سیستم امنیتی و نظارت تصویری  را با چالش جدی مواجه کرده است . دوربین مداربسته و سیستم امنیتی و نظارتی از بابت کیفیت چنان مهم است که آبرو و سرمایه ی و امنیت خاطر ما تحت نظارت و حفاظت آن است ، لباس خوش ظاهر نیست که با شستشو آب رفته و غیر قابل استفاده شود و ما افسوسی نخوریم اشتباه در انتخاب پشیمانی غیر قابل جبران به بار خواهد آورد.

راه حل اشتباه اول

سعی کنید با افراد شناخته شده و دارای مجوز مشورت کرده و استعلام بگیرید .

به استعلام و مشورت با یک شخص و شرکت اکتفا نکنید .

اجناس شناخته شده و شناسنامه دار خرید کنید .

از فروشگاه هایی خرید کنید که کیفیت تصویر دوربین و dvr  را نیز ضمانت و گارانتی کنند . بخاطر اینکه در بسیاری از اجناس موجود در بازار پس از نصب و راه اندازی به مرور زمان کیفیت خود را از دست می دهد .

حتماً سعی کنید ار نصابان و تکنسین های مجرب برای نصب استفاده کنید . هر چه نصاب ها استاندارد نصب را رعایت کنند کیفیت و طول عمر و ضاهر کار بیشتر و بهتر خواهد بود.

اشتباه دوم

استفاده از دوربین گردان یا اسپیددام برای اهداف امنیتی بدون بکار گیری  اپراتور: دوربین های گردان با هدف کاربریِ نظارتیِ کنترل شده طراحی شده اند. این بدین معناست که اولا استفاده از این دوربین در کاربری های امنیتی اصلا مفید نخواهد بود، چراکه دوربین در هر لحظه تنها یک زاویه خاص را می بیند و ممکن است در زمان وقوع حادثه یا سرقت دید دوربین بر نقطه ای به جز محل حادثه قرار گرفته باشد. از طرف دیگر دوربین های گردان نیازمند اپراتوری هستند که آنها را بگرداند و به زاویه مناسب ببرد. پس در صورتیکه سیستم مداربسته شما یک سیستم منفعل باشد (اپراتور نداشته باشد) دوربین عملکردی کاملا مشابه یک دوربین ثابت دارد.

راه حل اشتباه دوم

در صورتی که میخواهید یک سیستم امنیتی موثر داشته باشید بهترین روش استفاده از دوربین های ثابت در تمامی ورودی ها و نقاط حساس است، به صورتیکه بتوانید در هر لحظه وقوع حوادث را ببنید و در صورت نیاز به بازپخش تمام دوربین ها دسترسی داشته باشید. برای پشتیبانی از دوربین های ثابت و افزایش تاثیر آنها می توانید در محیط های بزرگ از دوربین های گردان نیز استفاده کنید به این شرط که اپراتوری برای کنترل آنها وجود داشته باشد.

اشتباه سوم

استفاده از دوربین های گردان یا اسپیددام برای پوشش گسترده:

اشتباه دیگر در استفاده از دوربین های گردان، استفاده از این دوربین برای پوشش یک محوطه بزرگ است. دوربین گردان گرچه می تواند در تمام 360 درجه زاویه اطراف خود بچرخد اما نمی تواند به صورت هم زمان تمام این زوایا را فیلم برداری کند پس اگر حادثه ای پشت دید دوربین اتفاق بیوفتد شما به هیچ عنوان نخواهید توانست به بازپخش آن دسترسی داشته باشید.

راه حل اشتباه سوم

راه حل سوم هم استفاده از دوربین های ثابت بیشتر برای پوشش گسترده است. در صورتی که محیط شما بسیار بزرگ است باید در تمام ورودی ها یا مناطق حساس دوربین نصب کنید و در نهایت برای پشتیبانی از یک دوربین گردان استفاده کنید.

اشتباه چهارم

استفاده از دوربین هایWDR در محیطهای پر نور یا کم نور:  

WDR مکانیزیمی است برای بهینه کردن تصویر با جلوگیری از وقوع ضد نور در نقاطی از تصویر  . این بدان معناست که زمانی استفاده از این مکانیزم معنا پیدا می کند که اختلاف سطح نوری زیاد در نقاطی از تصویر وجود داشته باشد. در صورتیکه محیط شما به صورت یکپارچه کم نور یا پر نور است استفاده از این دوربین ها تنها هزینه شما را افزایش می دهد.

راه حل اشتباه چهارم

بیشتر دوربین های مداربسته در محیطهای پر نور عمکلرد بسیار خوبی دارند و نیاز به استفاده از دوربین خاصی نخواهید داشت. اما در محیط های کم نور میتوانید از دوربین های Low illustration استفاده کنید که نیاز به نور کمتری برای تشکیل تصویر دارند یا به طور ساده نور محیط را با لامپ و روشنایی افزایش دهید

  • فکس ایده آل گستر