نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک

نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک


ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد و بهترین محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک را ارائه می دهد.
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک
نماینده فروش و نصب تلفن سانترال پاناسونیک
تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

پیوندها

۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کابل شبکه چیست؟

کابل شبکه یا کابل به هم تابیده به کابلهایی اطلاق می شود که از ان برای انتقال دیجیتال اطلاعات استفاده کرد. این کابلها انواع بسیار متفاوتی دارند که در این مطلب بیشتر با آنها اشنا می شویم.

مشخصات کلی

هر کابل به هم تابیده از هشت سیم تشکیل شده که برای کاهش تاثیرات نویز بر روی آنها به صورت دو به دو به هم تابیده شده اند. حداکثر طول سگمنت هر کابل به شبکه 100 متر است
رنگ سیم های کابل به صورت زیر است
سفید سبز – سبز – سفید نارنجی – نارنجی – سفید آبی – آبی – سفید قهوه ای – قهوه ای

دسته بندی کابل های شبکه براساس فرکانس

از انجایی که میزان فرکانس قابل پشتیبانی در انواع کابل شبکه متفاوت است، حجم اطلاعات قابل انتقال نیز متفاوت خواهد بود. برای طبقه بندی کابلهای شبکه براساس فرکانس از دسته ها یا Catagoryها استفاده می شود که در فرم همگانی آنها را با CAT می شناسند.

·         CAT-3: این کابل حداکثر از فرکانس 10 مگاهرتزی پشتیبانی می کند که امکان انتقال تا 10Mbps را برای آن فراهم می آورد. امروزه با توجه به محدودیت زیاد حجم قابل انتقال توسط این کابل استفاده از آن منسوخ شده است.

·         CAT-5: این کابل حداکثر از فرکانس 100مگا هرتزی پشتیبانی می کند که امکان انتقال اطلاعات تا 100Mbps را برای آن فراهم می کند.

·         CAT-6: در ابتدا فرکانس قابل پشتیبانی این کابلها تا 250مگا هرتز بود اما با معرفی زیر مجموعه های جدید این کابل ها با عنوان CAT-6e و CAT-6a، امکان پشتیبانی از حداکثر فرکانس انتقال 500 تا 650 مگا هرتز نیز فراهم شد.

·         CAT-7: این کابل حداکثر از فرکانس 600مگا هرتزی پشتیبانی می کند که امکان انتقال اطلاعات تا 10Gbps را برای آن فراهم می کند.

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

دوربین چشم ماهی هایک ویژن

دوربین چشم ماهی Fisheye : این نوع دوربین ها که معمولا بر اساس دوربین های IP (شبکه) می باشند, دارای لنز هایی با تکنولوژی چشم ماهی می باشند که همین امر باعث شده است که استفاده این مدل دوربین ها در فضاهای بزرگ کاربرد و رواج پیدا کند.حال ترکیب یک دوربین IP با حداقل ۲ مگا پیکسل و یک لنز چشم ماهی باعث پدید آمدن یک دوربین فوق العاده برای دیدن تصاویر تمام جهت های فضای مورد نظر شما شده است و این یعنی داشتن یک تصویر ۳۶۰ درجه

 

دوربین مدار بسته چشم ماهی

حال این تصویر شاید جالب باشد اما کمکی به شما نمی کند !!! بنابراین یک نرم افزار به کمک شما می آید تا بتوانید خروجی مناسبی از این دوربین بگیرید , این نرم افزار با استفاده از مکانیزم های پردازش تصویر، تصویر ورودی دوربین را می کشد و به شکل یک تصویر یک پارچه بزرگ در می آورد. این تصویر خروجی این تلقی را به بیننده می دهد که دوربین تصاویر را از تمامی جهات می گیرد.

نرم افزار دوربین چشم ماهی Fisheye این قابلیت را به شما می دهد تا فیلم های ضبط شده دوربین را نیز به صورت کاملا طبیعی مشاهده کنید و در واقع یک تصویر کاملا استاندارد از تمامی جهات دوربین مداربسته خود داشته باشید.

حال توجه داشته باشید که با توجه به کشیدگی که در گوشه های تصویر انجام می گیرد معمولا کیفیت تصویر در اطراف آن از کیفیت تصویر در زیر دوربین پایین تر است.

 

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

اصطلاح دوربین مداربسته AHD یا AHD CCTV به اصطلاح انگلیسی Analog High Definition CCTV به معنای دوربین مداربسته آنالوگ رزولوشن بالا اشاره می کند. همانطور که میدانید در دوربین های آنالوگ سنتی (دوربین آنالوگ تیوی لاینی) روزولشن تصویر یکی از بزرگترین نقاط ضعف این دوربین های بود و برای جبران این نقطه ضعف تکنولوژی های جدیدی در سیستم های مداربسته آنالوگ ایجاد شدند که یکی از آنها تکنولوژی AHD است.

اساس کار تکنولوژی AHD چیست؟

اساس کار تکنولوژی AHD بر پایه انتقال تصاویر دوربین های مدار بسته بر مبنای سیستم های تلویزیونی دیجیتال (DTV) است. در این تکنولوژی اطلاعات همچنان به صورت آنالوگ انتقال پیدا می کنند اما نوع کد گذاری آنها امکان انتقال اطلاعات با حجم بیشتر و در نتیجه گرفتن تصاویر با روزولشن بالاتر را ایجاد می کند. کد گذاری دوربین توسط چیپ AHD TX انجام می شود. این چیپ اطلاعات دیجیتال را از دوربین دریافت کرده و آنها را به صورت AHD کد گذاری می کند. در سمت DVR نیز چیپ AHD RX اطلاعات کد گذاری شده را دریافت کرده و آنها را مجدد به صورت دیجیتال برای ضبط در خواهد آورد.

روزولشن تصویر در دوربین های مداربسته AHD

دوربین های AHD نسل اول تنها با روزولشن 1 مگا پیکسل (720P) تولید می شدند اما نسل دوم این تکنولوژی امکان تولید دوربین های AHD با روزولشن 2مگا پیکسل (1080P) را ایجاد کرد. متاسفانه نسل اول و دوم این دوربین های با هم از نظر کد گذاری هم خوانی ندارند و امکان استفاده همزمان از آنها وجود ندارد. در حال حاضر و با توجه به تکنولوژی موجود امکان تولید دوربین های AHD با روزولشن بالاتر از 2 مگا پیکسلی وجود ندارد و این موضوع نیز بعید به نظر می رسد.

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

فعالیت های مرتبط با خدمات و تعمیرات

·         تعمیرات تجهیزات مداربسته

·         ارائه سرویس و خدمات مرتبط با سیستم های مداربسته

·         باز کردن و تنظیف دوره ای تجهیزات مداربسته

·         ارائه بازرسی دوره ای سیستم مداربسته

·         ارائه گارانتی تجهیزات مداربسته

·         آموزش پرسنل مسئول سیستم مداربسته

اولویت های ارائه خدمات

تمامی خدمات مرتبط با تعمیرات و سرویس با اولویت مشتریان خود شرکت صورت می گیرد و در رابطه با مشتریان دیگر شرکت ها انجام خدمات تنها پس از تائید پروژه و هماهنگی کامل با مسئولین شرکت صورت خواهد گرفت


چطور خودم مشکل سیستم مداربسته را حل کنم؟

در صورتی که میخواهید خودتان مشکل سیستم مداربسته خود را عیب یابی کنید در ادامه به برخی مشکلات رایج در سیستم مداربسته اشاره می کنیم:

قطع دوربین مداربسته

قطع دوربین مداربسته می تواند به یکی از دلایل زیر باشد:

·         قطع تغذیه دوربین: این مشکل به علت خرابی منبع تغذیه یا قطع سیم برق دوربین پیش خواهد آمد. برای اطلاع از قطعی برق دوربین می توانید با ولت متر تغذیه دوربین را چک کنید.

·         قطع کابل تصویر دوربین: این مشکل به علت قطع کابل تصویر دوربین یا قوی نبودن اتصالات BNC یا شبکه اتفاق می افتد. برای چک کردن این مشکل یک سر از کابل را اتصال کوتاه کرده و سر دیگر را با اهم متر چک کنید.

·         خرابی دوربین: خرابی دوربین میتواند دلایل متفاوتی داشته باشد. توصیه می شود در صورتی که مشکل از دوربین بود آن را به گارانتی ارسال نمایید.

عدم ضبط تصاویر

مشکل عدم ضبط تصاویر نیز یک مشکل بسیار رایج در دستگاه های ضبط مداربسته است. این مشکل معمولا به علت خرابی هارد دیسک دستگاه است. در صورتی که پس از تعمیر هارد دیسک مجددا خراب شد بهتر است دستگاه ضبط را نیز بررسی کنید یا به گارانتی ارسال کنید

 

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

با شفاف سازی و مشخص کردن سایز و الگوی پیچ های مورد نیاز برای نصب دوربین مدار بسته، سازندگان دوربین مدار بسته می توانند به نصاب ها برای انتخاب وسیله مناسب برای نصب کمک کنند تا بدین ترتیب از اتلاف وقت برای پیدا کردن وسیله مورد نظر و برگشتن به محل کار برای آوردن آن جلوگیری شود.

دستور العمل Alarmco Inc

دوربین های مداربسته IP  با رزولوشن بالا و دارا بودن تعدادی از کارایی ها، مفید بودن خود را به استفاده کنندگان خود ثابت کرده اند. این دوربین های مداربسته برای نصاب ها نیز ویژگی های ارزشمندی دارند. این ویژگی ها سبب شده روز به روز بر تعداد افرادی که دوربین های آنالوگ خود را به IP تغییر می دهند افزوده شود.

تقریبا از پیدایش ایده دوربین های IP، تجمیع کنندگان سیستم ها با چالش های متعددی مرتبط با تکنولوژی روبرو شدند که بیشتر این چالش ها مربوط به مبانی IT بود.

تد برامز مدیر عملیات میدانی Glendale می گوید: در دنیای واقعی زمان با پول برابری می کند و در پروژه های متوسط یا بزرگ کاهش زمان نصب منجر به صرفه جویی در ساعت ها یا حتی روزها می شود. مدیران پروژه برای انجام پروژه در زمان از پیش مشخص شده و بودجه تعیین شده تحت فشار هستند. آنها همچنین نقطه اتصال بین متخصصین و نصاب های دوربین ها هستند. هنگامی که طراحی دوربینی تأخیر ایجاد کند شما می توانید مطمئن باشید که مدیر پروژه به این تأخیر اعتراض کند و بخواهد برای پروژه بعدی این موضوع را لحاظ نماید. تأخیرهای به وجود آمده هنگام نصب دوربین مدار بسته می توانند جمع شوند و موجب کاهش درآمد حاصل از نصب گردند.

در سیستم آنالوگ شبکه یا آدرس IP برای تنظیم وجود نداشتند به گفته جوئل وایت مدیر تولید ارشد AMERICAN DYNAMICS امروزه دوربین ها پیچیده شدند و به تبع آن مسئولیت و سختی بیشتری بر گردن نصاب وجود دارد. چالش های فیزیکی نصب دوربین مدار بسته مانند قبل هست. برای مثال کابل های مورد استفاده تجمیع کنندگان هزینه قابل توجهی را در بر می گیرند. اگر ۲۰درصد از کابل مورد استفاده کم شود، ۲۰درصد در هزینه صرفه جویی خواهد شد. بنابراین هنگامی که انتگراتور از سازنده درخواست می کند تا دوربین هایشان را طوری بسازند که نصب شان ساده باشد این را می گویند که: کمک کنید تا سود من بیشتر شود. در حالی که کماکان راه هایی وجود دارند تا کار نصب دوربین ها کمتر چالش برانگیز باشد. خبر خوب این است که سازندگان دوربین نیز به این درخواست ها واقعا توجه می کنند. شنیدن نظرات و ایده های نصاب ها تأثیر بزرگی روی کار ما دارد چرا که نصاب ها مستقیما با دوربین ها در تماس هستند و بدون نظرات و ایده های آنها امکان بهبود محصولات ما وجود ندارد.

هنگامی که به بحث ساده سازی نصب دوربین های مداربسته می رسیم به سه فاکتور برخورد می کنیم که هر سه این فاکتورها دائما در حال پیشرفت هستند. اولی جنبه فیزیکی نصب دوربین ها است، فاکتور که به گفته او همواره با تفکرات یک مهندس مکانیک و شنیدن نظرات نصاب ها می توان آن را بهبود داد. دومین ویژگی ها و کارکردهای برنامه های کامپیوتری است که شامل نرم افزارهای مدیریت می باشد و سومی آموزش است. فارغ از این که شما چه کاری انجام می دهید، شما نیاز دارید که بر طبق آخرین یافته های تکنولوژی آموزش داده شوید.

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

دوربین PTZ چیست؟

دوربین ptz دارای قابلیت های نمای افق گرد، چرخش و بزرگ نمایی است.

با این ویژگی ها حرکت ها در تصویر را می توان به صورت دستی با استفاده از نرم افزار مدیریتی یا joy stick کنترل کرد، یا می توان با استفاده از نرم افزار مدیریت دوربین آنها را به صورت خودکار انجام داد. توانایی برای حرکت دادن دوربین در مواقع ضروری توسط نیرو های امنیتی به پرسنل امنیتی شما اجازه می دهد تا به پیشامد هایی که با سیستم نظارت مشاهده کرده اند به سرعت پاسخ دهند.

شما نیز می توانید از نرم افزار مدیریت دوربین برای نصب گشت های حفاظتی استفاده کنید، در این حالت دوربین به صورت خودکار طبق برنامه به مکان های از پیش تعیین شده می رود. برخی از دوربین ها می توانند به صورت ردیابی خودکار حرکت کنند، در میدان دید خود یک فرد یا ماشینی که حرکت می کنند را دنبال نمایند.

نحوه کار PTZ

نمای افق گرد

·         دوربین می تواند به چپ یا به راست بچرخد، این ویژگی دوربین را قادر می سازد تا فضای گسترده تری را پوشش دهد.

·         نمای افق گرد می تواند از 360 درجه تا نواحی کوچکتر تغییر کند

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

هر دوربین مداربسته  شبکه ای برای ارسال ودریافت اطلاعات از پروتکل های ارتباطی مختص خود استفاده می کند.این پروتکل برای دوربین شبکه مانند زبان برای انسان است.از این رو دوربین های با پروتکل متفاوت امکان برقراری ارتباط تحت یک نرم افزار را در شبکه نخواهد داشت واین موضوع باعث محدودیت های زیادی در دوربین های شبکه خواهد شد.

 ONVIF در واقع یک انجمن جهانی برای ایجاد یک استاندارد عمومی درساخت وارتباط دوربین های مداربسته شبکه است.

واژه ONVIF مخفف OPEN  NETWORK  VIDEO  INTERFACE  FORUM (انجمن ارتباط باز ویدئویی شبکه) است.این انجمن باهدف ایجاد یک استاندارد جهانی مشمول برای ارتباط دوربین های شبکه بدون توجه به تولید کنندگان آن ساخته شده است.

باید بدانید که در صورت نصب یک دوربین شبکه بدون امکانات ONVIF امکان اضافه کردن یک دوربین بامارکی متفاوت در همان شبکه وجود نخواهد داشت.از اینرو عملکرد وهدف این انجمن از اهمیت بالایی برخوردار است.

انجمن ONVIFبطور کلی سه هدف را دنبال می کند:

1-استاندارد سازی ارتباط بین تجهیزات حفاظتی شبکه

2-امکان استفاده از دوربین ها در شبکه بدون توجه به مارک یا برند.

3-امکان دسترسی تمام شرکت ها وتولید کنندگان به تکنولوژی ارتباطی ONVIF

پس باید توجه داشته باشید که دوربین های با قابلیت ONVIF با وجود هزینه ی تا حدی بالاتر امکان بسیار مهمی را در اختیار شما قرار می دهند وآن امکان تعمیر،نگهداری وگسترش سیستم مداربسته شبکه بدون وجود دغدغه در مورد امکان همخوانی پروتکل دوربین ها از آنها استفاده میکنند.

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

ویدئو پروژکتور ( یا دیتا پروژکتور ) دستگاهی ست که با دریافت سیگنال های ویدیویی تصاویر را با استفاده از یک لنز بر روی صفحه نمایش پخش می کند. ویدئو پروژکتورهای جدید امکان تصحیح ناهمواری های صفحه نمایش یا مات بودن تصاویر را دارند. ویدیو پروژکتورها برای نمایش هرچیزی کاربرد دارند اما عموما برای استفاده در منزل برای نمایش فیلم و بازی های کامپیوتری بر روی پرده یا دیوار، اتاق ها و تالارهای کنفرانس ،مدارس ، کلاس ها و کلیه مراکز آموزشی استفاده می شوند. ویدیو پروژکتورها را معمولا به همراه یک برد هوشمند استفاده میکنند.

ویدیو پروژکتور بخش جدا نشدنی از هوشمند سازی مدارس و کلاس های هوشمند است.

در خرید ویدئو پروژکتور باید به چند نکته کلی توجه کنید:

·         تکنولوژی تصویر که به دسته های مختلف مانند DLP، 3LCD، LED ، SXRD و ... تقسیم می شوند.

·         شدت روشنایی لامپ که در واحد انسی لومنس می باشد، اگر تصویر بزرگتری میخواهید یا پروژکتور درمحیط روشن به کار می رود باید لامپ شدت روشنایی بیشتری داشته باشد.

·         عمر لامپ مسائله مهمی است چون هزینه تعویض لامپ بسیار بالا است، پس اگر قصد استفاده مداوم دارید باید پروژکتور با عمر لامپ بالا انتخاب کنید.

·         با توجه به نحوه استفاده ممکن است به پورت HDMI نیاز داشته باشید، وجود یا عدم وجود این پورت در قیمت پروژکتور تاثیر دارد.

  • فکس ایده آل گستر