نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک

نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک


ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد و بهترین محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک را ارائه می دهد.
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک
نماینده فروش و نصب تلفن سانترال پاناسونیک
تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

پیوندها

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برد یک تلفن بی سیم دیجیتال چقدر است؟

برد یک تلفن بیسیم توسط مسافت موثری که در آن امکان صحبت و کیفیت صدا حفظ شود تعیین می گردد. برخلاف سیستم های آنالوگ، سیستم های دیجیتال از نوعی فن آوری استفاده می کنند که جهت جلوگیری از تداخل با دیگر دستگاهها فرکانس یکنواخت ارسالی را به چندین کانال تقسیم می نمایند. هنگامی که هیچگونه مانعی بین پایه و گوشی بی سیم وجود نداشته باشد ، برد موثر ممکن است افزایش یابد بدون اینکه کیفیت صدا دچار افت گردد.

با استفاده از همین فناوری، نویز دیگر دستگاه ها به حداقل رسیده و داده های مربوط به صدا به پیغام دیجیتال تبدیل شده و ارسال می گردند. دستگاه گیرنده سپس داده های مربوط به صدا را باز تولید نموده و بهترین کیفیت صوتی را ارائه می دهند. به همین دلیل است که پاناسونیک تلفن های بی سیم دیجیتال را عرضه می نماید.

من از دیگران در باره تداخل پیغامهای رادیویی شنیده ام و می خواستم بدانم که آیا هیچگونه محدودیتی در باره محل نصب تلفن و محل استفاده از آن وجود دارد یا خیر؟

هنگام انتخاب محل نصب تلفن لازم است که چندین نکته را مدنظر قرار دهید. جهت نیل به بهترین عملکرد می بایست پایه تلفن خود را دور از دستگاه ماکروویو، تلویزیون، یخچال ، پایه LAN بیسیم، رایانه شخصی و دیگر تجهیزات الکترونیکی قرار دهید. همچنین شایسته است که گوشی بیسیم را در معرض دید مستقیم پایه قرار دهید.

بسیاری از محصولات صنعتی، پزشکی و خانگی از فرکانس ۲٫۴ GHZ استفاده می کنند و احتمال ایجاد اختلال بر روی تلفن های نزدیک این دستگاه ها وجود دارد. در تلفن پاناسونیک ، جهت به حداقل رساندن این مساله چندین فن آوری مورد استفاده قرار گرفته اند. با این حال ، در صورتیکه شما در محلی زندگی می نمایید که مساله تداخل امواج وجود دارد، پیشنهاد می شود که از یک DECT استفاده نمایید.

تفاوت تلفنهای بیسیم دیجیتال و  آنالوگ چیست؟

تلفن های دیجیتال مکالمه را به سیگنالهای دیجیتال تبدیل می نمایند. این تلفنها با استفاده از نوعی فن آوری فرکانس یکنواخت ایحاد شده و صدا را ارسال نموده، در نتیجه از تداخل با دیگر تجهیزات جلوگیری شده و استراق سمع غیر ممکن می شود و همچنین صداها نسبت به تلفن های آنالوگ صاف تر خواهند بود. این امر دلیل ارائه تلفن های بیسیم دیجیتال توسط پاناسونیک می باشد.فن آوری FHSS چیست ؟

 در یک تلفن بی سیم دیجیتال، فرکانس یکنواخت به کانالهای زیادی تقسیم می شود و یکی از این کانالها جهت انجام تماس مورد استفاده قرار می گیرد. FHSS  یک فن آوری است که کانال فرکانس را با فواصل بسیار کوتاه عوض می کند (تقریبا ۱/۰ ثانیه) و بدین ترتیب از تداخل امواج با دستگاه های دیگر جلوگیری می نماید.

این امر همچنین استراق سمع مکالمات شما را غیر ممکن می سازد. یک سری داده های واحد مربوط به صدای ارسالی را نیز می توان بر روی چندین فرکانس ارسال نمود و بدین ترتیب در صورتیکه بر روی یک فرکانس (کانال) خاص نویز وجود داشته باشد ، سیستم جهت دستیابی به کیفیت صدای بهتر به یک فرکانس متفاوت خواهد رفت. به همین دلیل است که پاناسونیکFHSS را به همراه DECT توصیه می نماید.

 

سیستم DECT  چیست؟

در سیستم DECT دستگاه مرکزی حداقل هر ۳۰ ثانیه قدرت RF های اطراف را بررسی می نماید و یک لیست RSSI از کانالهای آزاد را فراهم می آورد. سپس پایه از این لیست RSSI استفاده نموده و کانالی که کمترین میزان تداخل دارد را جهت انجام تماس انتخاب می کند. سیستم DECT کانالهای آزاد برای تلفن بی سیم را پیدا نموده و بدین ترتیب تداخل با دیگر دستگاه ها را به شکل بهینه و بهتر از FHSS انجام می دهد. البته این عمل به همراه جلوگیری از استراق سمع احتمالی و دستیابی به بهترین کیفیت صدا انجام می شود. به این دلیل است که پاناسونیک DECT را توصیه می کند.

 

دفترچه تلفن مشترک چگونه عمل می کند؟

اشتراک دفترچه تلفن به صورت خودکار بین گوشی ها انجام می شود. بدین ترتیب نیازی به کپی کردن شماره تماس در دفترچه تلفن از یک گوشی به دیگری وجود نخواهد داشت. همچنین یک شماره تماس دفترچه تلفن در صورت حذف از طریق یک گوشی از گوشی های دیگر نیز حذف خواهد شد.

 

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

دنیای امروز دنیایی فراتر از انتظارات از تلفن های خانگی در دهه های گذشته است

نمایندگی پاناسونیک در سراسر جهان برای 10 سال متوالی برند شماره یک تولید تلفن بیسیم است

قابلیت هایی از قبیل همگام سازی تلفن همراه هوشمند و تلفن ثابت پاناسونیک با استفاده از تکنولوژِی Bluetooth و بدون نیاز به کابل

ارتباطی اتصال به دو تلفن همراه هوشمند جهت دریافت و برقراری تماس با هدست هایی که از تکنولوژی Link to Cell پاناسونیک

پشتیبانی می کنند. انتقال جریان موسیقی از تلفن همراه هوشمند به بلندگو های روی پایه تلفن پاناسونیک قرار دادن استند و شارژر

iphone5 با پورت اتصال آذرخش بر روی پایه تلفن پاناسونیک با استفاده از صدای هشدار هدست های Link to Cell پاناسونیک هیچ

پیام متنی را از دست نخواهید داد عدم استفاده از پریز برق برای شارژ تلفن پاناسونیک و تلفن همراه هوشمند با استفاده از درگاه USB

ارسال محتوی صوتی گوشی بیسیم تلفن پاناسونیک به اسپیکر پایه تلفن پاناسونیک و تجربه ای نو در شنیدن صدایی شفاف ، قدرتمند و

بدون نویز اعلام صوتی شماره و یا نام تماس گیرنده ( در صورت ذخیره در دفترچه تلفن پاناسونیک)

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

دستگاه فکس پاناسونیک با کارایی بالا و مطمئن، بادوام بوده و دارای قابلیت مدیریت حجم زیادی از اسناد می باشد. فکس پاناسونیک با امنیت بالا و کارکردی آسان در انواع مختلفی موجود می باشد نظیر مدل هایی با ظرفیت بالا برای کاربرانی که روزانه نیازمند ارسال و دریافت میزان بالایی از اسناد هستند.
فکس پاناسونیک بهره وری شرکت شما را با سرعت بالا و اسکن قابل اعتماد خود بالا برده و با امکان اتصال به شبکه های کامپیوتری از طریق پورت LAN و USB، پاسخگوی نیازهای کسب و کار شما در جهت فراهم آوردن آسایش و راحتی خواهد بود.
انتخاب فاکس پاناسونیک گزینه مناسبی برای مشتریانی خواهد بود که به دنبال دستگاه فکسی با قیمت مناسب و کارآیی بالا هستند زیرا این دستگاه ها ارزان و هزینه نگهداری و تامین لوازم جانبی آن به نسبت سایر برندهای موجود در بازار بسیار مقرون به صرفه تر است.

 

سرویس فکس پاناسونیک

دستگاه فکس , در واقع سیستم ارتباطی دو کاره است. دو کاره بودن سیستم به این معنا است که به غیر از قابلیت برقراری تماس تلفنی قابلیت ارسال و دریافت نامه های مکتوب را از طریق خط شهری به کاربران خود می دهد.

دستگاه فکس پاناسونیک در انواع مختلف با مقاومت بالا طراحی شده است. این سیستم ارتباطی اساسی در دنیای امروز عضو جدا نشدنی ارتباط با شرکت ها به حساب می ابد به همین دلیل سالم بودن دستگاه از هر حیث جزء ملزومات است اما ممکن است این دستگاه ها به مرور زمان دچار مشکل شوند و نیاز به تعمیر یا سرویس مجدد داشته باشند. از جمله مشکلاتی که در دستگاه فکس ممکن است پیش اید موارد زیر است:

§         شکستن چرخ های فکس

§         جمع شدن کاغذ توسط فکس

§         وجود صدا در دستگاه

§         ساییده شدن چرخ دنده ها در هنگام ارسال یا دریافت

§         قطع و وصل شدن دستگاه

دستگاه فکس ممکن است به مرور زمان دچار اشکال شود و در هنگام ارسال فکس, کاغذ را در خود جمع کند. این اشکال در فکس های حرارتی رخ می دهد و فکس های کاربنی و لیزری و فکس چندکاره هستند و این پایین بودن قدرت قدرت پردازش و همچنین کم بودن سرعت ارسال فکس در دقیقه (در هر فکس متفاوت است) سبب می شود که در هنگام ارسال چندین چندین فکس به صورت متوالی به دستگاه فشار اید و سبب ایجاد صدایی در دستگاه شود.

در این موارد ذکر شده در بالا واحد تعمیرات با سرویس و رفع مشکل پیش امده سریعا مشکل را برطرف می کند.

 

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

اصطلاح دوربین مداربسته ثابت معمولا در مقابل اصطلاحات دوربین گردان یا زوم دار مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که از نام این دوربین ها مشخص است این دوربین ها امکان تغییر زاویه یا جهت دید را بدون دخالت مستقیم فیزیکی ندارند

کاربرد دوربین های مداربسته ثابت

کاربرد دوربین های مداربسته ثایت به مراتب وسیع تر از دیگر انواع دوربین مدار بسته است. بیشتر انواع دوربین های مداربسته زیر مجموعه ای از دوربین های مداربسته ثابت هستند
دوربین های مداربسته ثابت برای تمامی کاربری های مرتبط با نظارت و امنیت مورد استفاده قرار میگرند. استفاده از دوربین های گردان تنها در مکان هایی رایج است که برای حرکت و کنترل دوربین ها اپراتوری در محل حضور داشته باشد

هزینه های دوربین ها مداربسته ثابت

گرچه انواع بسیار متفاوتی از دوربین مداربسته ثابت وجود دارند اما به صورت کلی هزینه دوربین های ثابت به مراتب کمتر از دوربین های گردان یا زوم دار است. شاید یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت این دوربین ها هم همین موضوع باشد

  • فکس ایده آل گستر