نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک

نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک


ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد و بهترین محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک را ارائه می دهد.
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک
نماینده فروش و نصب تلفن سانترال پاناسونیک
تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

پیوندها

۹ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لنز دوربین های مدار بسته وسیله ای است که وظیفه تنظیم زاویه دید دوربین و انتقال نور از محیط بر روی حسگر تصویر دوربین مدار بسته را به عهده دارد .
لنز دوربین های مدار بسته از نظر قابلیت تنطیم فاصله کانونی به سه دسته تقسیم می شوند :
لنز ثابت (fixed lens) : یک زاویه دید ثابت را با توجه به فاصله کانونی خود برای دوربین ایجاد می کند استفاده از لنز های ثابت به خاطره هزینه پایین رایج تر می باشد.
لنز های ثابت تنها می توانند در یک زاویه ثایت برای شما تصویر ایجاد کنند رایج ترین انواع لنز های ثابت ، لنز های ۳٫۶ ، ۲٫۸و۴ میلیمتری هستند .

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰


یک پروتکل سیگنالینگ ارتباطی است که به طور کلی جهت کنترل ارتباطات Multimedia از آن استفاده می شود.این پروتکل در لایه سوم OSI کار می کند.

با استفاده از آن می توان جهت انتقال صدا بر IP استفاده کرد.

پروتکل SIP قابلیت این را دارد که یک Session را ایجادکند، تغییردهد و از بین ببرد. SIP می تواند بر روی SCTP،TCP،UDP اجرا شود و همچنین قابلیت ترکیب با HTTP و SMTP را نیز دارد.

قابلیت های Session Initiation Protocol :

File Server

Fax Over Ip

Online Game

Video Conference

Stream Multimedia

instant Messagin

 

پروتکل Sip به مانند HTTP  مدلی تراکنشی ، شامل  Request و Response را داراست.در واقع هر تراکنش شامل یک Request که درخواستی خواص برای اجرا کردن یک متد و در آخر حداقل یک Response را شامل می شود.همچنین دارای فرمت بر پایه text است که مثل Http از قوانین encoding و کدهای آن برای Response استفاده می کند.

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

راه حلی هوشمند برای نیازهای ارتباطی شما در محل کارشما،سیستم سانترال Hybrid IP PBX پاناسونیک وسیله ارتباطی پر قدرتی است که کلیه نیازهای مخابراتی محل کار شما را در عرصه ارتباطات کنونی بر آورده می کند

شرکت پاناسونیک مفتخر است که ۲۰سال در زمینه سیستمهای سانترال پیشگام بوده است این بار نیز با ترکیب سیستم PBXو تکنولوژی IP سیستم منحصر بفرد Hybrid IP PBX را ابداع کرده است .دستاورد این نو آوری ارئه یک سیستم تلفن سانترال با کارایی فوق العاده بالا و متنوع بوده است که عبارتند ازسیستم تلفنی پیشرفته با قابلیت پیام گذاری سیستم ارتباطی بی سیم قابلیت شبکه IP, و ویژگی Voice-Over-IP (تلفن انترنتی)امکان اتصال به کامپیوتر از طریق USBدر راستای تعهد پاناسونیک در زمینه کاربری آسان سیستم Hybrid IP PBX حتی برای انهایی که تجربه زیادی درباره IP ندارند نیز به راحتی قابل استفاده می باشد .

اینترنت و تکنولوژی پهنای باند بالا (broad band) دنیای تجارت را دگرگون کرده است . سیستم سانتراال Hybrid IP PBX نیز همگام با این تکنولوژی جدید به شما امکان میدهد تا سیستم ارتباطی شرکت خود را متحول نمایید

برقرای آسان ارتباط

تلفن های دیجیتال پاناسونیک با طراحی شیک کاربری راحت و کارایی بالایی دارند .ویژگیهایی مانند نمایش مشخصات تماس گیرنده dispiay ID تا ۲۰کاراکتر صفحه نمایش بزرگ ۶خطی با قابلیت دید اسان LEDبزرگ جهت نمایش پیام ها و تماسها کلید های عملیاتی برای کنسول در ۴ زاویه مختلف بربا دید بهتر و بیشتر و ترمینال USBجهت اتصال کامپیوتر .

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰


مرکزهای سانترال وظیفه مدیریت تماس های ورودی و خروجی را در یک سازمان بر عهده دارد، سیستم کاملا هوشمند که با دریافت خطوط مخابراتی به صورت لینک ورودی و تحویل خط داخلی به صورت لینک خروجی همواره یکی از مهمترین و واجب ترین سیستم ها در یک شرکت، سازمان یا موسسه است، سانترال پاناسونیک یکی از برند های پرقدرت و شناخته شده در دنیا و کشور های پیشرفته صنعتی میباشد

شما میتوانید سانترال های پاناسونیک را در مدل های کم ظرفیت و پرظرفیت با گارانتی تعویض ایده آل گسترصدر پاناسونیک و نمایندگی های مجاز در دیگر شهرهای ایران خریداری نمایید.

سیستم های تلفن سانترال به دستگاهی گفته میشود که در شرکت، سازمان و یا موسسه نصب و راه اندازی، برنامه ریزی و مدیریت میشوند، که با تخصیص خطوط شهری مخابراتی به هر تلفن برای ارتباط بهتری برای پرسنل، مدیران و اعضای یک شرکت فراهم میکند.

 

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

آیا در دنیای امروز ثانیه ای را بدون برق و تلفن و دیگر وسایل ارتباطی میتوان تصور کرد زمانی این ابزار برای آسایش بود اما حالا خود وسیله ای برای پیشبرد علم محسوب میشوند مجموعه ما(شرکت ایده آل گسترصدر) قصد دارد در ضمینه وسایل ارتباطی مفید و بروز باشد امیدواریم که روزی ما هم جزو کشورهای صاحب سبک باشیم.
لذا مجموعه ما با هدف ارتقاء وسایل ارتباطی موسسات و نهادها مختلف شروع به فعالت نموده و اکنون پس از سالها تجربه علمی و عملی در مراکز مختلف آماده همکاری در زمینه های مختلف سیستمهای تلفن و سانترال می باشد. همچنین این مجموعه آماده همکاری در زمینه ارائه مشاوره های مختلف در زمینه های مختلف سیستمهای تلفن و سانترال می باشد.

 

نمایندگی پاناسونیک

درابتدا لازم است  که به معرفی شرکت بزرگ پاناسونیک بپردازیم،کمپانی پاناسونیک که پیش از این با نام شرکت الکتریکی و صنعتی ماتسوشیتا شناخته می شد یک شرکت چند ملیتی است که توسط کونو سوکه ماتسوشیتا در سال 1918 در کادوما ، اوساکا ژاپن تاسیس شد و در ابتدای کار به ساخت تجهیزات الکتریکی می پرداخت. نام شرکت از اول اکتبر ۲۰۰۸ از ماتسوشیتا به پاناسونیک تغییر یافت. امروزه گروه شرکت‌های پاناسونیک از بزرگترین تولید کنندگان در زمینه ساخت محصولات الکتریکی و الکترونیکی به شمار رفته و گستره محصولات آن از اجزا و قطعات الکتریکی تا محصولات الکترونیکی خانگی، اتوماسیون کارخانجات و تجهیزات اطلاعاتی و ارتباطی ادارات را در بر می‌گیرد.شرکت پاناسونیک در سال ۱۹۸۶ با ارائه سیستم hybrid port ودر سال ۱۹۹۳ با تولید اولین سیستم‌های تلفن دیجیتال super hybrid موجب دگرگونی درصنعت سیستم مراکز تلفن در جهان گردید.شعار پاناسونیک،پاناسونیک به ساختن زندگی بهترو دنیای بهتروبطور مداوم کمک به تکامل جامعه وشادی مردم درسراسرجهان متعهدشده است.

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

دستگاه سانترال یا (PBX ( Pravate branch exchange به منظور ایجاد یک شبکه خصوصی در یک مجموعه (شرکت) مورد استفاده قرار میگیرد که در آن با به اشتراک گذاشتن تعدادی از خطوط شهری امکان استفاده برای تمام داخلی ها با (تنظیم امکانات و محدودیت ها) به وجود خواهد آمد. در واقع یک دستگاه سانترال حکم یک مرکز مخابرات کوچک را خواهد داشت که در اختیار یک مجموعه قرار می گیرد. یکی دیگر از مزایای استفاده از مراکز تلفن سانترال تماس داخلی بین پرستل مجموعه بدون نیاز به خطوط شهری میباشد .  از دیگر مزایای این مراکز میتوان به پشتیبانی یک اپراتور از چندین خط شهری و یا امکان استفاده از اپراتور گویا (DISA) اشاره نمود . در مراکز تلفن سانترال همه چیز در کنترل ماست از امکان محدود نمودن داخلی ها در شماره گیری تا اعمال محدودیت در تماس های بیرونی با شرکت . در حال حاضر مراکز تلفن سانترال های متفاوتی با برند ها و ظرفیتهای متفاوت در خطوط شهری و داخلی در بازار موجود میباشد . شرکت پاناسونیک به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه تولید و عرضه محصولات مخابراتی از پیشروان  این صنعت میباشد و شرکت ایده آل گستر به عنوان نمایندگی محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در ایران مفتخر است انواع مراکز تلفن سانترال پاناسونیک را با ظرفیتهای مختلف و امکانات بیشمار تقدیم مشتریان گرامی قرار دهد . در زیر تصویر شماتیک یک مرکز تلفن سانترال را میبینید .

 

دراین بخش میخواهیم به معرفی دستگاه سانترال پرظرفیت پاناسونیک بپردازیم:

سانترال پرظرفیت پاناسونیکKX-TDA200

 

این دستگاه سانترال پرظرفیت پاناسونیک مخصوص یک شرکت متوسط می‌باشد. این دستگاه سانترال دارای 11 اسلت می‌باشد، که 10 اسلت آن مخصوص کارت‌های خطوط شهری، داخلی آنالوگ و داخلی KX-TDA Productدیجیتال و یک اسلت آن مخصوص کارت DISA می‌باشد. دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA200 از کارت داخلی آنالوگ 16 پورتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه سانترال مناسب جهت شرکت‌هایی است که حداکثر دارای 100 کارمند می‌باشد.

 

 ظرفیت‌های دستگاه سانترال KX-TDA200

 

     حداکثر 160 خط شهری (در صورتیکه هر 10 اسلت دستگاه را کارت خط شهری قرار دهید)

 

    حداکثر 160 داخلی آنالوگ (در صورتیکه هر 10 اسلت دستگاه را کارت داخلی آنالوگ 16 پورتی قرار دهید)

 

    حداکثر 320 داخلی دیجیتال (در صورتیکه هر 10 اسلت دستگاه را کارت داخلی دیجیتال قرار دهید. عدد ذکر شده با احتصاب DXDP می‌باشد، که بدون احتصاب DXDP این عدد160 می‌باشد

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

بی شک امروزه اکثر مکاتبات بین افراد و ادارات با ایمیل انجام میگیرد ولی کماکان دستگاه فکس جایگاه ویژه ای در مکاتبات دارد .اولین دستگاه فاکس در سال ۱۹۰۲ میلادی در آلمان اختراع گردید و فاکسهای اداری امروز از سال ۱۹۸۰ میلادی بیشتر مرسوم شد. در دریافت مدارک فکسها به سه نوع حرارتی ، کاربنی و لیزری تقسیم میگردند. فکسهای حرارتی این مدل از فاکسها که نوع اولیه دستگهای فکس هم محسوب میگردند با کاغذ حساس به گرما کار مینمایند .هزینه مصرفی در این نوع فاکسها پایین میباشد زیرا به غیر از کاغذ حساس به حرارت برای کارکرد احتیاج به چیز دیگری ندارد . عیب بزرگ این فاکسها این است که کاغذ های حساس به گرما را نمبتوان برای مدت بالایی نگهداری نمود. این مدل از فکسها دیگر توسط شرکت پاناسونیک پشتیبانی نمیکردند فکس های کاربنی کالای مصرفی در این مدل ها کاربن مخصوص میباشد این کاربن دقیقا کار کاغذ حرارتی را انجام داده و کار چاپ بر روی کاغذ را انجام میدهد . .سرعت و کیفت نسبت به فاکسهای حرارتی کیفت بالاتری دارد . توجه داشته باشید اگر حجم بالایی از دریافت فاکس را دارید این دستگاه چه از لحاظ هزینه نگهداری و چه از لحاظ مواد مصرفی مرقوم به صرفه نمیباشد فکسهای لیزری نسل آخر فاکسها فاکسهای لیزری میباشد .از سرعت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار میباشند .

 

 

درباره دستگاه فکس پاناسونیک:

 

پاناسونیک با سابقه طولانی در تولید سیستم های مخابراتی با طراحی زیبا و کارایی بالا و کیفیت برتر در تولید فکس های چند منظوره (فکس پرینتر اسکنر) و ساده، پیشتاز بوده است و اکنون در دست بودن لوازم فکس های جدید پاناسونیک، محبوبیت آن را افزایش داده است .

 

دستگاه فکس پاناسونیک با کارایی بالا و مطمئن، بادوام بوده و دارای قابلیت مدیریت حجم زیادی از اسناد می باشد. فکس پاناسونیک با امنیت بالا و کارکردی آسان در انواع مختلفی موجود می باشد نظیر مدل هایی با ظرفیت بالا برای کاربرانی که روزانه نیازمند ارسال و دریافت میزان بالایی از اسناد هستند.
فکس پاناسونیک بهره وری شرکت شما را با سرعت بالا و اسکن قابل اعتماد خود بالا برده و با امکان اتصال به شبکه های کامپیوتری از طریق پورت LAN و USB، پاسخگوی نیازهای کسب و کار شما در جهت فراهم آوردن آسایش و راحتی خواهد بود.
انتخاب فاکس پاناسونیک گزینه مناسبی برای مشتریانی خواهد بود که به دنبال دستگاه فکسی با قیمت مناسب و کارآیی بالا هستند زیرا این دستگاه ها ارزان و هزینه نگهداری و تامین لوازم جانبی آن به نسبت سایر برندهای موجود در بازار بسیار مقرون به صرفه تر است.

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

پاناسونیک

کمپانی پاناسونیک که پیش از این با نام شرکت الکتریکی و صنعتی ماتسوشیتا شناخته می شد یک شرکت چند ملیتی است که توسط کونو سوکه ماتسوشیتا در سال 1918 در کادوما ، اوساکا ژاپن تاسیس شد و در ابتدای کار به ساخت تجهیزات الکتریکی می پرداخت. نام شرکت از اول اکتبر ۲۰۰۸ از ماتسوشیتا به پاناسونیک تغییر یافت. امروزه گروه شرکت‌های پاناسونیک از بزرگترین تولید کنندگان در زمینه ساخت محصولات الکتریکی و الکترونیکی به شمار رفته و گستره محصولات آن از اجزا و قطعات الکتریکی تا محصولات الکترونیکی خانگی، اتوماسیون کارخانجات و تجهیزات اطلاعاتی و ارتباطی ادارات را در بر می‌گیرد.شرکت پاناسونیک در سال ۱۹۸۶ با ارائه سیستم hybrid port ودر سال ۱۹۹۳ با تولید اولین سیستم‌های تلفن دیجیتال super hybrid موجب دگرگونی درصنعت سیستم مراکز تلفن در جهان گردید.

درباره نمایندگی پاناسونیک

این مجموعه با بیش از ۱۲ سال سابقه فعالیت در زمینه فروش و نصب محصولات ارتباطی به عنوان نمایندگی پاناسونیک و با تبیین اهداف خود در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات خود تلاش می‌کند. برای درک مناسب اهداف ما و همگرا شدن نظرات و دیدگاه‌ها، ابتدا لازم است به تعریفی از استراتژی سایت اشاره کرد. به منظور بهره گیری هر چه بیشتر و برداشتن گام‌های عملی در راستای ارائه راهکار برای آسان نمودن ارتباطات در ایران،این  سایت پایه گذاری شد و با عنایت به اهمیت روزافزون محصولات ارتباطی و نقش بسیار مؤثر آن در حل معضلات و چالش‌های موجود و در راستای تامین نیازهای جامعه از این بازار جدید، جایگاه این پایگاه اطلاع رسانی فارسی در راستای توسعه ارتباطات در کشور و رقابت با بازار بزرگ جهانی و مشتریان بالقوه کالاهای ارتباطی  و خدمات ایرانیان در سرتاسر دنیا این کنسرسیوم با محوریت این مجموعه،به عنوان نمایندگی پاناسونیک شکل گرفت.

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

پاناسونیک رهبر جهانی ارتباطات در دنیای امروزی است پاناسونیک در طول سالیان دراز با طرح ایده های جدید و پیشرفت فراوان در زمینه ارتباطات توانسته مشتریان زیادی را به سوی خود کسب کند

شایان ذکر است که سانترال پاناسونیک دارای سیستم پیشرفته برای پاسخگویی به نیازهای شما،قابلیت پیکربندی بسیار گسترده،راه حل های عالی برای گسترش شبکه ارتباطی،کاهش هزینه های شبکه می باشد.

سانترال پاناسونیک، محصولاتی بی نظیر را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که این محصولات در مقایسه با هزینه و امکاناتی که ارائه می دهند در نوع خود بی نظیر و تکرار نشدنی هستند.

دستگاه سانترال کم ظرفیت پاناسونیک: دستگاه سانترال پاناسونیک با ظرفیت محدود برای دفاتر کوچک

دستگاه سانترال پرظرفیت: دستگاه سانترال پاناسونیک با ظرفیت نا محدود برای مجموعه های بزرگ

امکانات دستگاه سانترال

در این مقاله بطور کاملامکانات دستگاه سانترال را توضیح می دهیم نحوهدسترسی به خطوط تلفن سانترال و تنظیمات سانترال و زنگ خوری تلفن سانترال و کنفرانس تلفنی و تایمر تلفن و ... از جمله مواردی است که توضیح دادیم

دسترسی به خطوط تلفن سانترال

در این سرویس دستگاه سانترال این امکان را فراهم می سازد در سه شیفت کاری (روز شب و نهار) مشخص کنیم که هر کار بتواند از همه خطوط شهری جهت تماس گرفتن استفاده نمود یا اینکه فقط تعدادی از خطوط اجازه برقراری تماس را داشته باشند.

  • فکس ایده آل گستر