نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک

نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک


ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد و بهترین محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک را ارائه می دهد.
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک
نماینده فروش و نصب تلفن سانترال پاناسونیک
تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

پیوندها

۱۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فکس سرور یا فکس پاناسونیک

با وجود استفاد بیشمار از ایمیل و شبکه های اجتماعی همچنان امن ترین ،سریع ترین و مطمئن ترین روش ارتباطی بین سازمانها استفاده از فکس میباشد . در این مقاله سعی داریم مزایا بین فکس سرور را با سیستم های سنتی فکس برسی نماییم .

فکس

فکس یا دورنگار دستگاهی است که تصویری از یک مدرک را به یک دستگاه دیگر ارسال میکند . این دستگاه تصویر مدارک فرستاده شده توسط دستگاه های فکسِ دیگر را هم چاپ می کند . دستگاه فکس در سال 1902 در آلمان اختراع شد. تا سال ها از فکس عمدتاً در روزنامه ها برای دریافت سریع تصویر از سراسر جهان استفاده می شد. فکس های اداری به شکل امروزی  از اوایل 1980 رایج شد. همچنین می توان مدار الکترونیکی کوچکی (فکس مودم ) را به کامپیوتر شخصی اضافه کرد که به کامپیوتر امکان دهد به صورت دستگاه فکس عمل کند. به این صورت می توان متن و تصویرهای موجود در کامپیوتر را به دستگاه فکسِ دیگری فرستاد یا متن و مدارکی را که روی صفحه نمایش کامپیوتر ظاهر می شود دریافت و در حافظه کامپیوتر ذخیره کرد یا آن را به کمک چاپگر کامپیوتر چاپ کرد.

 

فکس سرور

فکس سرور fax server  یا (سرور فکس ) به سیستمی گفته میشود که در محیط شبکه سازمان و یا شرکت شما به صورت Client- Server راه اندازی گردیده و کلیه پرسنل سازمان یا شرکت امکان ارسال و دریافت فکس تحت شبکه ( اینترنت و اینترانت ) را دارند  این سیستم از پروتکلهای  Sip و  T.38 استفاده می کند . که انحصارا" به این تکنولوژی FOIP یا همان FAX OVER IP گفته میشود .

فکس سرور کلیه ارتباطات فکس یک شرکت یا سازمان را به صورت سازماندهی شده از طریق سیستم سخت افزار خود انجام می دهد در نتیجه در مصرف کاغذ صرفه جویی قابل توجهی انجام شده و جوهر کاملا حذف انجام می شود .

استفاده از این راهکار کلیه مکاتبات تحت فکس را به صورت مرکزی مدیریت و سازماندهی می کند همجنین شرکت های دارای پراکندگی شعبه می توانند با استفاده از هر نوع بستر شبکه ( اینترنت – اینترانت ) فکس های خود را به صورت داخلی بدون استفاده از خط تلفن و هزینه ارسال نمایند .

فکس پاناسونیک

شرکت ژاپنی پاناسونیک از دیر باز از پیشگامان تولید ماشین‌های اداری به خصوص فکس و پرینتر است. فکس پاناسونیک در انواع کاربنی ، لیزری و کاغذ رول یکی از تولیدات مناسب و پر فروش این شرکت است که دارای توانایی های مناسب ارتباطی است و به جرئت می‌توان گفت که بیشتر نیاز های شرکت و دفاتر اداری با تیراژ کم تا زیاد را به خوبی رفع می‌نماید. وجود درگاه های ارتباطی زیاد و استفاده همزمان به عنوان تلفن رومیزی و فکس از  قابلیت های بیشمار این دستگاه ها میباشد.  امروزه کاربران برای ارسال اطلاعات بر روی کاغذ از دستگاه های فکس آنالوگ استفاده می‌کنند. دستگاه های فکس مدل‌ها و برند های مختلفی دارند و پاناسونیک یکی از شرکت‌های قوی در تولید دستگاه فکس میباشد .

 

فکس سرور یا فکس پاناسونیک

با توجه به توضیحات بالا میتوان دریافت که بهترین امکان استفاده از فکس سرور استفاده آن در شبکه به صورت گروهی و اتوماسیون میباشد . لذا با توجه به اینکه بسیاری از تولیدات جدید شرکت پاناسونیک  امکان استفاده در شبکه و به اشتراک گزاری در شبکه را دارا میباشند.  میتوان دریافت که با توجه به قیمت بالای فکس سرورها خرید فکس پاناسونیک مرقون به صرفه میباشد . همچنین میتوان به امکان نصب انواع فکسهای پاناسونیک بر روی تلفن سانترال اشاره نمود که شما میتوانید از تمامی خطوط شرکت فکس خود را دریافت نمایید .

شرکت ایده آل گستر

شرکت ایده آل گستر مرکز مجاز محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک از سال 1382 به عنوان نماینده پاناسونیک در ایران مفتخر میباشد انواع محصولات مخابراتی را اعم از تلفن های سانترال ، تلفن بیسیم ، و تجهیزات جانبی آن را تهیه و تقدیم مشتریان گرامی نماید . کارشناسان ما همه روزه با لبخند آماده تماس شما هوطنان گرامی میباشند . با ما در تماس باشید .

تلفن : 02181010

وب سایت : www.idehal.org

 

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

افزایش ۲۸ درصدی سرعت مرورگر کروم

گوگل کروم (به انگلیسی: Google Chrome) یک مرورگر وب رایگان است که در ۲ سپتامبر ۲۰۰۸ (۱۲ شهریور ۱۳۸۷) توسط شرکت گوگل بر پایهٔ پروژهٔ کرومیوم عرضه شد.از امکانات و قابلیت‌های آن می‌توان به Tabbed browsing، و امکاناتی مشابه Privacy در سافاری و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود.
شرکت گوگل اخیرا اعلام کرد که سرعت نسخه جدید مرورگر گوگل کروم تا ۲۸ درصد افزایش سرعت بارگذاری پیدا کرده که هم در نسخه موبایل و هم دسکتاپ اعمال شده است. گوگل عنوان کرده که با تغییر شیوه “اعتبار سنجی” (Validation) این مرورگر، توانسته است سرعت بارگزاری اطلاعات را افزایش دهد.

 

افزایش 28 درصدی سرعت مرورگر کروم

سخنگوی گوگل، Takashi Toyoshima در پستی اعلام کرد:
” این “اعتبار سنجی” میزان بارگذاری صفحات مشکل دار را به طور چشم گیری کاهش می‌دهد. البته این قابلیت زمانی طراحی شد که میزان صفحات مشکل دار در اینترنت بسیار زیاد بود. این ویژگی نه تنها به ارتقای سرعت بارگذاری کمک می‌کند بلکه در مصرف داده و انرژی نیز صرفه جویی می‌کند.”در نسخه جدید گوگل کروم،هر بار که کاربر به صفحه‌ای برای بار اول یا چندم مراجعه می‌کند، گوگل امن‌ترین و اصلی‌ترین منبع آن را در شبکه جستجو می‌کند و به عبارتی را “تایید” منبع اصلی (Validates) می‌کند.

گوگل طی هفته‌های اخیر در حال تلاش برای پر سرعت‌تر کردن و در عین حال امن‌تر کردن فضای مرورگر خود بوده است. این شرکت این هفته اعلام کرد که Chrome 56 ، صفحات HTTP که اطلاعات حساب‌های بانکی را درخواست می‌کنند را تحت عنوان “نا امن” در قسمت آدرس بار خود اعلام می کند.

منبع : idehaltech

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

آنچه که باید درباره تلفن IP تحت شبکه بدانید

تلفن IP یا به عبارت بهتر IP Phone وسیله ای است جهت برقراری تماس VOIP.
عموماً تلفنه ای IP با اتصال به یک مرکز تلفن یا IPPBX امکانات بروز و زیادی را برای شما فراهم میکنند و باعث کاهش هزینه های مخابراتی و نگهداری شما خواهند شد. تلفن های IP عموما در چند دسته ارائه می شوند که گوشی های ساده یا Entry Level، گوشی های پیشرفته، گوشی های مدیریتی، گوشی های تصویری و بیسیم را می توان نام برد.با استفاده از IP Phone، کاربران می‌توانند شماره داخلی خودشان را با خود جا به جا کنند بطوری که در هر موقعیتی از شبکه با شماره داخلی خود، متصل شوند و هرگز یک مکالمه‌ را از دست ندهند. می‌توانید کنفرانس تلفنی با IP Phone ایجاد نمایید. می‌توانید اطلاعات web را درحال پاسخ به مکالمه بخوانید و یا به یک سرویس Web based برای چک کردن ایمیل، وضعیت هوا، شرایط ترافیک یا چک کردن موجودی خود در بانک متصل شوید.
کیفیت صوت و ضریب اطمینان در تلفن ویپ بالاتر از تلفن های سنتی می‌باشد و براحتی قابل مدیریت‌ کردن است. اکثر IP Phone ها دارای دو پورت شبکه می باشند بنابراین بدون نیاز به کابل کشی مجدد، می‌توانند از کابل موجود استفاده کرده و به PC متصل شوند. در صورت استفاده از سیستم تلفن تحت شبکه -VOIP-، تلفن نیز باید تحت شبکه باشند و یا با استفاده از مبدل، به شبکه متصل شوند.

نحوه انتخاب IP Phone مناسب:

جهت انتخاب وخرید یک تلفن “آی پی” مناسب موارد زیر را در نظر بگیرید:

۱٫ کاربر مورد نظر در لحظه چند تماس دریافت می‌کند؟
این نکته مهمی است زیرا تعداد داخلی هایی را که یک تلفن تحت شبکه باید پشتیبانی کند را تعیین می کند. یک کارشناس می‌تواند نهایتاً با استفاده از ۲ خط نیاز خود را مرتفع کند در حالی که اپراتورها، و مسئولان پذیرش، قاعدتاً به تعداد بیشتری از خطوط نیاز دارند.


۲٫ کاربر چه خواسته هایی از تلفن دارد؟
امکاناتی از قبیل call waiting، کنفرانس تلفنی، صفحه نمایش مناسب، Hold کردن تماس، امکان اتصال هدست، دفتر تلفن و کلید های قابل برنامه ریزی از مواردی است که باید با توجه به نیاز کاربر مدنظر قرار گیرد.
۳٫ آیا از PoE استفاده می‌کنید؟
اگر در حال حاضر از فناوری PoE (تأمین برق مورد نیاز از طریق شبکه) استفاده می‌کنید، باید تلفنی تهیه کنید که از این فناوری پشتیبانی می‌کند. توجه داشته باشید که استفاده از فناوری PoE جهت تامین برق مورد نیاز تلفن ها به شما این اطمینان را می دهد که هنگام قطع شدن جریان برق شهری، شما می توانید با تامین برق سوییچ PoE شبکه تلفن شرکت یا سازمان را زنده نگهدارید.
۴٫ در سیستم تلفنی شما، از چه پروتکل ها و کدک هایی استفاده می شود؟
این نکته را در نظر داشته باشید که تلفن مورد نظر، با پروتکل ها و کدک های تحت پوشش سیستم تلفنی، سازگار باشد. بنابراین قبل از اقدام به خرید تلفن تحت شبکه درباره پروتکل ها و کدک های سیستم تلفنی مبتنی بر IP خود، آگاهی کسب کنید.
۵٫ تخصیص بودجه لازم برای خرید تلفن تحت شبکه (IP Phone)
اگرچه قیمت، نباید به عنوان مهمترین فاکتور در خرید تلفن تحت شبکه مطرح باشد؛ اما تخصیص بودجه مشخص، به شما کمک می کند تا با دیدگاهی منطقی گزینه مناسب را با توجه به کارایی های مورد نیاز، انتخاب کنید.

آنچه که باید درباره تلفن IP تحت شبکه بدانید

منبع : pooyasys

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

نسخه جدید سیستم عامل اندروید نسخه ۸٫۰ است

شرکت گوگل همیشه نسخه جدید سیستم عاملی اندرویدی خود را نخست برای گوشی های هوشمندش منتشر می کند تا کاربران محصولات آن پیش از دیگر برندها سیستم عامل جدید را تجربه کرده و لذت ببرند. البته این رویکرد موجب افزایش فروش محصولات این گوشی هوشمند نیز شده است. در این میان سال گذشته اندروید ۷٫۰ نوقا ابتدا برای نکسوس های گوگل منتشر شده و سپس با گذشت چند ماه برای دیگر تلفن های هوشمند انتشار پیدا نمود. در حالی که پیشتر گوگل اندروید O را برای کاربرانش معرفی کرده است، به نظر می رسد بزودی باید شاهد عرضه نسخه نهایی آن با نام کامل باشیم.

اگرچه گوگل اندروید جدید را معرفی کرده اما شماره نسخه و نام کامل آن آشکار نشده است و همین موضوع بحث های بسیاری را به وجود آورد. حال به تازگی مشخص شد اندروید O همان نسخه ۸٫۰ سیستم عامل شرکت گوگل بوده اگرچه همچنان نام اصلی نامشخص باقی ماند. البته شایعه شد نام کامل آن اورئو خواهد بود که برگرفته از یک مدل بیسکویت می باشد. اگرچه انتظار می رفت اندروید O یک نسخه بالاتر از سایر نسخه ها باشد، اما گوگل خود نیز تصمیم داشت تا به عنوان سیستم عاملی جدید، آن را با شماره ورژنی متفاوت از دیگر نسخه ها معرفی کند.

آخرین و جدیدترین سیستم عامل موجود این کمپانی اندروید نوقا ۷٫۱٫۱ بوده و پیشتر شایعه شد که اندروید O نسخه ۷٫۲ است نه ۸٫۰٫ این شایعه عجیب به نظر می رسید زیرا اندروید O به عنوان نسخه جدید می بایست شماره بالاتری داشته و ارتفایی از سوی گوگل دریافت کند. تاکنون سه آپدیت پیش نمایش نسخه توسعه دهنده اندروید O منتشر شد. از ویژگی های این نسخه کپی و پیست آسان، ذخیره اطلاعات در کروم و قابلیت مالتی تسکینگ ساده اشاره داشت. حال باید منتظر ماند تا نام اصلی این سیستم عامل توسط گوگل اعلام شود.

 

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

معرفی لای فای(Li-Fi)

معرفی لای فای(Li-Fi)

لای فای(Li-Fi) یا Light Fidelity (هماندهی با نور) است که توسط هارالد هاس ابداع شد و یک فناوری ارتباطی بی‌سیم دوسویه پرسرعت، مانند وای-فای است. لای‌فای زیرمجموعه‌ای از ارتباطات بی‌سیم نوری(OWC) است و می‌تواند مکملی برای ارتباطات فرکانس رادیویی یا جایگزینی برای فناوری‌های همه‌فرستی باشد.

در فناوری وای-فای از امواج رادیویی استفاده می‌شود، اما در لای-فای برای انتقال اطلاعات از نور مرئی ، فروسرخ و نزدیک به فرابنفش استفاده می‌شود. این فناوری بخشی از فناوری‌های ارتباطات نور مرئی است که توانایی حمل حجم بسیار بیشتری از اطلاعات را دارد. و به عنوان راه حلی برای غلبه بر محدودیت‌های پهنای باند فراکانس رادیویی پیشنهاد شد.

اطلاعات دودویی با رشته‌ای از صفرها و یک‌ها ساخته می‌شوند. هر منبعی نوری، می‌تواند رشته‌های این چنینی را به صورت رشته‌ای از خاموش‌ها و روشن‌ها منتقل نماید. برای استفاده از لای-فای به تجهیزات نوری گران‌قیمت نیازی نیست و لامپ‌های ال ای دی می‌توانند برای جابجایی اطلاعات استفاده شوند. بالاترین سرعتی که فناوری لای-فای ثبت کرده است میزان ۱۰ گیگابیت بر ثانیه است.

قابلیت لای فای (Li-Fi)

از مزایای لای-فای می‌توان از آن در مکان‌های حساس به امواج الکترومغناطیسی مانند کابین هواپیما و بیمارستانها، بدون ایجاد تداخل الکترومغناطیسی، استفاده نمود. وای-فای و لای-فای هر دو برای ارتباط از امواج طیف الکترومغناطیسی استفاده می‌کنند. اما وای-فای از فرکانس‌های رادیویی و لای-فای از فرکانس‌های نور مرئی استفاده می‌کنند. در ظرفیت نور مرئی در حدود ۱۰۰۰۰ مرتبه از ظرفیت کل طیف امواج رادیوی بیشتر است.

 

این  تکنولوژی مورد بحث تماما بیسیم است و تا حدود زیادی شبیه به وای فای عمل می کند. پروفسور Haas همچنین مدعی شده که این فناوری می تواند با تکنولوژی کنونی لامپ های حبابی که احتمالا در منزل خود دارید هم کار کند. در واقع لای فای روی پروتکل های وایرلسی شبیه به ۸۰۲٫۱۱ وای فای کار می کند.

لای فای با همه ی سرعت و سایر مزیت های مشکلات زیر را هم دارد که سبب می شود نتوان آن را جایگزین وای فای کرد :

۱٫ لای فای را نمی توان در نور مستقیم آفتاب (یا دیگر شرایط دارای نورهای تند و زننده) قرار داد چراکه در این صورت، آشکارسازهای نوری نمی توانند امواج نوری حاوی دیتا را شناسایی کنند.

۲٫ نیاز به خط دید مستقیم از جمله معایب اصلی و دردسر آفرین این فناوری است که در غیر اینصورت دسترسی تان به اینترنت قطع می شود.

 

منبع: pooyasys
  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

نمایندگی پاناسونیک در تهران

 

نمایندگی پاناسونیک با تکیه بر الطاف الهی و همچنین با بهره گیری از برترین مهندسین و متخصصین کشور، توانسته است در طول سال‌های اخیر بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه فروش و خدمات پس از آن به مشتریان خود عرضه دارد. چیره‌دستی کارشناسان این مجموعه در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در نمایندگی پاناسونیک گردد. محصولات مخابراتی پاناسونیک به خصوص تلفن پاناسونیک، یکی از برند های جذاب می باشد که مورد مقبولیت عمومی قرار گرفته است.

 

 

 

این برند و محصولات آن با کیفیت های متفاوت ، قابلیت های مدرن و کارآیی بالا نسبت به برند های دیگر برتری دارد.همچنین تنوع محصولات پاناسونیک نیز تحسین مخاطبین را بر می انگیزد.شرکت ایده آل گستر سالیان زیادی است که در زمینه ارائه محصولات متنوع شرکت پاناسونیک دربخش های مخابراتی آن، مشغول به فعالیت می باشد.ارائه انواع تلفن ها، در قالب های گوناگون بی سیم و رومیزی و با تنوع بسیار زیاد، ارائه انواع دستگاه های فکس و همچنین سیستم های اداری سانترال مشغول به فعالیت می باشد.

 

تعمیرات پاناسونیک در واحدهای مجزا و به صورت تخصصی انجام می شود. تعمیر و ترمیم تمامی محصولات پاناسونیک در نمایندگی پاناسونیک انجام می گردد. برخلاف تعمیرگاه های غیرمجاز که مدعی تعمیرات پاناسونیک هستند و یک فرد غیرمتخصص را جهت تعمیر تمامی محصولات در نظر می گیرند. این مرکز جهت تعمیرات هر محصول، از متخصصین همان محصول بهره گرفته است.

 

نمایندگی رسمی تعمیرات پاناسونیک در تهران

 

تلفن های بیسیم و رومیزی پاناسونیک با کیفیت خوبشان در ساخت ، چندین سالی است که میهمان خانه ما ایرانیان میباشند . خرابی این تلفنها معمولا به دلیل استفاده طولانی ایجاد میگردد.شعار ما در شرکت ایده آل گستر اینست که هیچ پاناسونیکی دور انداختنی نیست . واحد تعمیرات شرکت ایده آل گستر با بیش یک دهه تجربه و بهره گیری از بهترین تعمیر کاران و همچنین با استفاده از قطعات کاملا ارجینال میتواند هر نوع خرابی در تلفن پاناسونیک شما مرتفع نماید .

 

 

 

انواع خرابی های گوشی بیسیم همچون خرابی کیپد ، خرابی مدار شارژ ، خرابی ال سی دی ، خرابی مدار آنتن ، آب خوردگی و … در اسرع وقت در واحد تعمیرات شرکت رفع و مرتفع میگردد . ساعات کار واحد تعمیرات این شرکت همه روزه ساعت ۹ الی ۱۸ و پنجشنبه ها ۹ الی ۱۴ میباشد . بدیهی است کلیه گوشی های تلفن پاناسونیک اعزامی از سوی شما ۲۴ ساعت پس از دریافت اعلام هزینه و ۷۲ پس از دریافت به آماده تحویل به شما مشتریان گرامی میباشد

 

 

 

در ادامه شایان ذکر است که:واحد تعمیرات پاناسونیک ضمن سال ها تجربه، از به‌روزترین تجهیزات الکترونیکی در تعمیر و ترمیم قطعات دستگاه های پاناسونیک استفاده می نماید. کلیه ی تعمیرات سخت افزاری  و نرم افزاری با قطعات اورجینال و مناسب‌ترین هزینه در کمترین زمان به مشتریان عزیز ارائه می گردد. نمایندگی پاناسونیک اهتمام ویژه‌ای درخدمات‌رسانی سریع با قیمت‌ها و هزینه‌های تضمین‌شده به هموطنان گرامی دارد.

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

نصب چند اکانت تلگرام همزمان بر روی گوشی

 

اگر شما هم برای زندگی شخصی، کاری و حرفه‌ای خود از چند ایمیل، شماره موبایل و حساب‌های مجزا در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید، احتمالا با دردسرهای استفاده از چند حساب کاربری روی یک گوشی موبایل آشنا هستید. تا چندی پیش برای این کار یا مجبور بودیم زحمت همراه داشتن چند گوشی را به خود بدهیم یا چاره‌ای جز خارج شدن و وارد شدن مکرر به حساب‌های کاربری مختلف را نداشتیم. اما در حال حاضر راه‌های  بسیار ساده‌تری برای این کار وجود دارد. بسیاری از سرویس‌ها و شبکه‌های اجتماعی مانند جیمیل، اینستاگرام، توییتر و حتی فیسبوک مسنجر، امکان استفاده‌ی هم‌زمان از چند اکانت را به اپلیکیشن رسمی خود اضافه کرده‌اند. اما سرویس‌ها و شبکه‌های اجتماعی دیگری از جمله تلگرام وجود دارند که هنوز به صورت رسمی امکان مدیریت چند حساب کاربری را به کاربران نمی‌دهند.

 

خوشبختانه حل این مشکل در تلگرام بسیار ساده‌تر از اپلیکیشن‌های دیگری مانند واتس‌اپ یا فیسبوک است. البته ما در این مطلب دو راه حل برای استفاده از چند اکانت تلگرام روی یک گوشی به شما می‌آموزیم که از دومی می‌توانید برای سایر اپلیکیشن‌ها از جمله واتس‌اپ و فیسبوک هم استفاده کنید. نصب چند اکانت تلگرام همزمان بر روی گوشی

 

اگر شما هم برای زندگی شخصی، کاری و حرفه‌ای خود از چند ایمیل، شماره موبایل و حساب‌های مجزا در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید، احتمالا با دردسرهای استفاده از چند حساب کاربری روی یک گوشی موبایل آشنا هستید. تا چندی پیش برای این کار یا مجبور بودیم زحمت همراه داشتن چند گوشی را به خود بدهیم یا چاره‌ای جز خارج شدن و وارد شدن مکرر به حساب‌های کاربری مختلف را نداشتیم. اما در حال حاضر راه‌های  بسیار ساده‌تری برای این کار وجود دارد. بسیاری از سرویس‌ها و شبکه‌های اجتماعی مانند جیمیل، اینستاگرام، توییتر و حتی فیسبوک مسنجر، امکان استفاده‌ی هم‌زمان از چند اکانت را به اپلیکیشن رسمی خود اضافه کرده‌اند. اما سرویس‌ها و شبکه‌های اجتماعی دیگری از جمله تلگرام وجود دارند که هنوز به صورت رسمی امکان مدیریت چند حساب کاربری را به کاربران نمی‌دهند.

 

خوشبختانه حل این مشکل در تلگرام بسیار ساده‌تر از اپلیکیشن‌های دیگری مانند واتس‌اپ یا فیسبوک است. البته ما در این مطلب دو راه حل برای استفاده از چند اکانت تلگرام روی یک گوشی به شما می‌آموزیم که از دومی می‌توانید برای سایر اپلیکیشن‌ها از جمله واتس‌اپ و فیسبوک هم استفاده کنید.

راه حل اول: ساخت اکانت تلگرام در اپلیکیشن‌های متفرقه

 

یکی از خوبی‌های بزرگ اپلیکیشن تلگرام، متن باز (Open Source) بودن آن است. به همین دلیل است که علاوه بر اپلیکیشن رسمی تلگرام، تعداد نسبتا زیادی اپلیکیشن متفرقه هم توسط سایر توسعه‌دهندگان برای آن تولید و منتشر شده. هر کدام از اپلیکیشن‌های متفرقه‌ی تلگرام امکانات و قابلیت‌های اضافه‌ی خاص خود را دارند که در اینجا موضوع بحث ما نیست. نکته‌ی مهم این است که می‌توانید از این اپلیکیشن‌های متفرقه در کنار اپلیکیشن اصلی تلگرام روی یک گوشی برای مدیریت چند اکانت هم‌زمان استفاده کنید. بدین ترتیب می‌توانید با نصب کردن اپلیکیشن‌هایی مانند موبوگرام، آنگرام و پلاس مسنجر برای اندروید یا تله گرام و آیتله برای iOS، روی یک گوشی دو یا چند اکانت تلگرام داشته باشید.

 

فراموش نکنید از آنجا که ساختن اکانت تلگرام نیاز به شماره موبایل دارد، برای داشتن چند حساب لازم است چند سیم‌کارت داشته باشید. تفاوتی نمی‌کند از گوشی دو سیم‌کارت استفاده کنید یا سیم‌کارت دوم را روی یک گوشی دیگر قرار دهید، تنها کافی است پس از وارد کردن شماره موبایل، کد فعال‌سازی را که از طریق پیامک برای شما ارسال می‌شود به اپلیکیشن بدهید.

راه حل دوم: کپی کردن اپلیکیشن اصلی تلگرام

 

راه حل دوم استفاده از اپلیکیشن‌هایی است که به طور ویژه برای اجرا کردن دو یا چند نسخه از یک اپلیکیشن واحد طراحی شده‌اند. این راه حل شاید به سادگی راه حل اول نباشد، ولی حسن آن اینجا است که می‌توانید از آن علاوه بر تلگرام برای هر اپلیکیشن دیگری مانند واتس‌اپ، فیسبوک، اسپاتیفای و… استفاده کنید. البته برخی از کمپانی‌ها مانند هوآوی این قابلیت را به صورت پیش‌فرض روی گوشی‌های خود قرار می‌دهند.

 

با این حال اگر گوشی شما این قابلیت را ندارد، همیشه امکان استفاده از اپلیکیشن‌های ویژه‌ی این کار را خواهید داشت. اپلیکیشن App Cloner یکی از بهترین نمونه‌ها در این زمینه است. App Cloner به کاربران اندروید اجازه می‌دهد یک نسخه‌ی کپی از اپلیکیشن اصلی تلگرام (یا سایر اپلیکیشن‌ها) تهیه کنند و با یک اکانت جدید به آن وارد شوند. بدین ترتیب می‌توانید دو نسخه از یک اپلیکیشن را روی یک گوشی در کنار هم اجرا کنید. App Cloner برای ساده‌تر شدن مدیریت حساب‌ها، امکان تغییر دادن نام و آیکن نسخه‌ی دو اپلیکیشن‌ها را هم به شما می‌دهد.

 

اپلیکیشن Parallel Space نمونه‌ی دیگری است که تقریبا مشابه با App Cloner عمل می‌کند. Parallel Space از اپلیکیشن‌های بیشتری پشتیبانی می‌کند، ولی بر خلاف App Cloner نسخه‌ی کپی‌شده‌ را مانند یک اپلیکیشن عادی روی صفحه‌ی هوم یا اپ دراور قرار نمی‌دهد. این یعنی برای ورود به نسخه‌ی کپی‌شده‌ی تلگرام یا سایر اپلیکیشن‌ها باید ابتدا اپلیکیشن Parallel Space را باز کنید.

 

در نهایت باید به این نکته هم توجه داشته باشید که امکان بروز مشکلاتی مانند هنگ کردن یا مصرف زیاد باتری در اثر استفاده از اپلیکیشن‌هایی مانند App Cloner یا Parallel Space وجود دارد. همچنین ممکن است با تغییر کد در نسخه‌های جدید، پشتیبانی از تلگرام یا سایر اپلیکیشن‌ها در هر زمانی دچار مشکل شود. طبیعتا در این روش هم برای ساختن چند اکانت تلگرام به چند سیم‌کارت نیاز خواهید داشت.

منبع : idehaltech

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

عدم امکان بازگشت از ویندوز ۱۰ پرو به ویندوز ۱۰ اس

با اعلام یکی از مدیران ارشد شرکت مایکروسافت کابرانی که ویندوز خود را از ورژن ۱۰ اس به ویندوز ۱۰ پرو به روز رسانی کرده اند امکان بازگشت و داون گرید نخواهند داشت.

یکی از ویژگی‌های بسیار خوب ویندوز ۱۰ اس، قابلیت آپدیت  آن به ویندوز ۱۰ پرو است. در این صورت کاربران این امکان را دارند که در صورت نارضایتی از محدودیت سیستم عامل و اجرا نشدن برنامه ها ی خارج از استور می‌توانند با انجام این به‌روزرسانی، امکان دسترسی کامل به اپلیکیشن‌های وین۳۲ را پیدا کنند.

بی شک این مسئله یک مزیت بسیار خوب برای خریداران دستگاه‌های مجهز به ویندوز ۱۰ اس محسوب می‌شود. یکی از مدیران مایکروسافت اخیرا تصریح کرد در صورت انجام این کار و تعویض ویندوز، هیچ راهی برای بازگشت به ویندوز ۱۰ اس وجود نخواهد داشت

این مسئله به این معنی است که اگر شما قصد به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ اس به ویندوز ۱۰ پرو را دارید، قادر به بازگشت به ویندوز اس نخواهید بود. این محدودیت تماما به علت مسائل امنیتی اعمال شده است.

 

بازگشت به ویندوز اس از طریق فایل ایمیج

مدیر بازاریابی محصولات ویندوز در بریتانیا، در مورد اعمال این محدودیت برای کاربران و عدم امکان بازگشت از ویندوز پرو به ویندوز اس توضیح داد که مایکروسافت به دلیل مسائل امنیتی ویندوز ۱۰ اس را تنها به اپلیکیشن‌های استور محدود کرده است؛ بنابراین اگر شما از یک نسخه از ویندوز غیرمحدود، قصد بازگشت به ویندوز اس را داشته باشید، به احتمال زیاد در معرض خطرات و معضلات امنیتی قرار خواهید گرفت.

اپستاین گفت:

زمانی که شما ویندوز ۱۰ پرو را اجرا ‌کنید، امکان بازگشت نخواهید داشت. به این دلیل که به علت باز بودن درهای ویندوز پرو به دنیای اپلیکیشن‌های وین۳۲، نمی‌توانیم تضمین کنیم که در معرض خطرات و مشکلات امنیتی قرار نخواهید گرفت.

تنها راهی که برای بازگشت از ویندوز ۱۰ پرو به ویندوز ۱۰ اس وجود دارد استفاده از ایمیج سیستم عامل است که تولیدکنندگان اصلی معمولا ارائه آن را می‌دهند. البته استفاده از این شیوه نیاز به مهارت‌های بیشتری دارد و در صورت انجام آن در معرض از بین رفتن تمام اطلاعات خود قرار خواهید گرفت.

اپستاین افزود:

بله، بنابراین اگر شما کاملا آمادگی از دست دادن همه ی فایل ها از دستگاه خود و بازگشت به نسخه‌ی کارخانه هستید، بسته به تنظیمات مختلف هر دستگاه، تولیدکنندگان این امکان را در اختیار شما قرار داده‌اند. اکثر تولیدکنندگان یک پارتیشن کوچک در نظر گرفته‌اند که تنظیمات کارخانه‌ای بر روی آن قرار دارد. در نتیجه اگر شما آمادگی از بین رفتن تمام اطلاعات خود و بازگشت به قبل را دارید، می‌توانید از این طریق به ویندوز ۱۰ بازگردید.

ویندوز ۱۰ به صورت اختصاصی برای مصارف آموزشی در نظر گرفته شده است، بنابراین ادمین‌های کامپیوتر پیش از به‌روزرسانی به ویندوز ۱۰ پرو باید کاملا از اقدام خود مطمئن باشند. از آنجایی که ویندوز ۱۰ اس در اجرای اپلیکیشن‌ها محدودیت دارد، از امنیت بالایی برخوردار است و برای دانشجویان و دانش‌آموزان یک انتخاب بی‌نظیر محسوب می‌شود. در حالی که ویندوز ۱۰ پرو به دلیل نداشتن محدودیت ذکر شده، می‌تواند در معرض تهدیدات امنیتی مختلفی قرار گیرد و از این رو انتخاب مناسبی برای بازار آموزشی نخواهد بود.

 منبع : idehaltech

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

تلفن سانترال پاناسونیک

این روزها فناوری  مخابرات در حال تغییر و تحول است و شاهد هستیم که محیط های اداری نیز در حال پیشرفت وضع موجود و تغییر دادن سیستم های خود هستند تا کارایی و قابلیت بیشتری را داشته باشند . تلفن سانترال پاناسونیک با طراحی شیک ، کاربری آسان و کاربرد بالا قادر به پاسخگویی نیازهای شما می باشند .گوشی تلفن سانترال پاناسونیک ، تلفن های  مد روز هستند که نیاز دفاتر شما را فراهم آورند .سیستم های تلفن سانترال پاناسونیک به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند حداکثر بهره را از این تغییرات حاصل کرده و با ارائه محصولات مدرن و بسیار جدید نیاز  مشتریان را برآورده نمایند .این سیستم های تلفن سانترال قابلیت تنظیم برقراری ارتباط با داخلی ها توسط کلید های قابل برنامه ریزی و هم چنین تماس سریع بدون نیاز به شماره گیری را  دارند.

تلفن سانترال پاناسونیک با طراحی شیک ، کاربری آسان و کاربرد بالا قادر به پاسخگویی نیازهای شما می باشند . تلفن «KX-T7730X» ساخت شرکت محبوب «Panasonic» تلفنی سانترال است که در ابعاد ۱۸۳ × ۲۱۸ × ۱۰۷ میلی‌متر و با وزن ۰٫۸ کیلوگرم عرضه می‌شود که دارای صفحه‌نمایشی با قابلیت نمایش حروف و اعداد است که می‌تواند ۱۶ رقم را نمایش دهد.

ازقابلیت های آن بایدگفت: امکان «Hands-free» در تلفن تعبیه شده است و صدای زنگ تلفن در سه سطح خاموش، کم و بلند قابل تنظیم است. با استفاده از «Navigator Key» می‌توانید به تنظیم بلندی صدای بلندگوی دیجیتال، بلندی صدای گوشی، و کنتراست صفحه نمایش بپردازید. به هنگام زنگ خوردن تلفن چراغی تعبیه شده که روشن می‌شود و قابلیت‌های تماس مجدد «Redial»، «Flash»، «Hold»، «Auto Answer»، و «Mute» هم در تلفن وجود دارند

.

نحوه کارکرن با تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-T7730 چگونه است؟

درادامه قصد داریم  شما را با نحوه کارکرن با تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-T7730 آشنا کنیم.

گوشی را برداشته و با بوق داخلی شماره گیری نمایید

کد ۷۱۱ را گرفته شماره داخلی مورد نظر را شماره گیری نمایید و کلید # را بزنید

به صورت #۷۱۱۱۱۰ در این حالت کل تماس های داخلی سانترال پاناسونیک شما به جای دیگری وصل میشود.

یا اینکه با گرفتن کد #۷۱۲۱۱۰ تلفن سانترال خود را در صورت پاسخگو نبودن اپراتور سانترال یا اشغال بودن آن به داخلی ۱۱۰ فوروارد کنید.

فعال کردن CallWaiting برای تماس‌های شهری #۷۳۱۰

غیر فعال کردن CallWaiting برای تماس‌های شهری #۷۳۱۱

غیر فعال کردن دایورت برای تلفن سانترال پاناسونیک ۷۱۰۰

ریست کردن تلفن سانترال ۷۷۳۰ کد ۷۹۰ را با بوق داخلی شماره گیری نمایید.

همچنین شما میتوانید تماس های ورودی سانترال را اگر تلفن دیگری در حال زنگ خوردن بود را شکار کنید که همان Call Pickup نام دارد شما در صورتی که با تلفن سانترال پاناسونیک در یک گروه باشید کد ۴۰ را شماره گیری نمایید و بعد از شنیدن صدای بوق کوتاه تماس ورودی که در سانترال پاناسونیک می باشد را میتوانید بگیرید و اگر با خطا مواجه شود این را بدانید که با کاربر دیگر که تلفنش زنگ میخورد در یک گروه نیستید.

 

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

دعوا اپل و نوکیا به پایان رسید

مدت زمان طولانی از دعوای دو شرکت اپل و نوکیا می گذرد و شرکت ها نیز تصمیم بر توافق با یکدیگر نداشتند از این رو ماه ها شاهد ادامه داشتن دعوا بودیم. اما به نظر می رسد به تازگی دو کمپانی مطرح تصمیم گرفتند به این دعوا پایان دهند.

دعوایی که سودی برای هیچ یک از طرفین نداشته و تنها زیانی به دنبال دارد، از این رو در روز گذشته دو شرکت به دعوای خود پایان بخشید تا موجب ادامه دار شدن ماجرا نباشند. اگرچه هر دو کمپانی به تایید توافق پرداختند اما مشخص نشد که چگونه چنین توافقی صورت گرفته است.

بنابراین جزئیات دقیقی از توافق دو طرف وجود نداشته و بدون جزئیات باقی مانده است. بنابراین باید منتظر ماند تا هر دو شرکت با انتشار بیانیه ای دقیقا مشخص سازند که علت این دعوا حقوقی طولانی مدت چه بود و در نهایت چه چیزی موجب شد تا توافقی صورت گیرد.

اگرچه دو شرکت جزئیاتی ارائه ندادند اما گفته می شود نوکیا برای مدتی مبلغ نقدی و درآمد اضافی دریافت می کند و به نوعی نوکیا توانست در این توافق به سود بالایی دست پیدا کند. به گفته یکی از وکلای نوکیا، اپل و شرکت فنلاندی همچون گذشته با یکدیگر همکاری داشته و نمی خواهند همانند دشمنی با یکدیگر رفتار کنند از این رو با توافق انجام گرفته از این پس باید شاهد تولید محصولی حاصل همکاری شرکت های کوپرتینویی و فنلاندی باشیم.

با این توافق اپل فروش محصولات سلامتی Withings را در فروشگاه خود ادامه می دهد و به برداشتن آن نخواهد پرداخت. Withings شرکت فرانسوی بوده که در سال های گذشته نوکیا با پرداخت مبلغی آن را تصاحب کرد و در حال حاضر به عنوان زیرمجموعه شرکت در بازار فعالیت دارد.

اگرچه در این میان سود بیشتری حال نوکیا شده اما اپل نیز ناراضی نبوده و به توافق رضایت دارد.

منبع : idehaltech

 

  • فکس ایده آل گستر