نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک

نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک


ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد و بهترین محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک را ارائه می دهد.
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک
نماینده فروش و نصب تلفن سانترال پاناسونیک
تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

پیوندها

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مرکز تلفن سانترال یا PBX ( Pravate branch exchange)به منظور ایجاد یک شبکه خصوصی در یک مجموعه (شرکت) مورد استفاده قرار میگیرد که در آن با به اشتراک گذاشتن تعدادی از خطوط شهری امکان استفاده برای تمام داخلی ها با (تنظیم امکانات و محدودیت ها) به وجود خواهد آمد.

در واقع دستگاه سانترال حکم یک مرکز مخابرات کوچک را خواهد داشت که در اختیار یک مجموعه قرار می گیرد. در تلفنهای سانترال شما این امکان را دارید که چند خط شهری و داخلی را با یک عدد تلفن رومیزی کنترل نمایید. به طور مثال در مجموعه ای که دارای ۱۰۰ نفر پرسنل است اگر شما به فرض ۱۵ خط شهری برای ارتباط با بیرون از سازمان داشته باشید شما مجبور میباشید بر روی میز هر ۱۰۰ نفر پرسنل شرکت، ۱۵ دستگاه تلفنبگذارید که حتی تصور چنین راه حلی نیز ممکن نمیباشد پس میبایست از سوییچی استفاده نمود که این ۱۵ خط شهری را بین ۱۰۰ نفر پرسنل دفتر تقسیم نماید .یکی دیگر از مزایای استفاده از مراکز تلفن سانترال ، تماس داخلی بین پرسنل مجموعه بدون نیاز به خطوط شهری میباشد .

از دیگر مزایای این مراکز میتوان به پشتیبانی یک اپراتور از چندین خط شهری و یا امکان استفاده از اپراتور گویا (DISA) اشاره نمود. در مراکز تلفن سانترال همه چیز در کنترل ماست از امکان محدود نمودن داخلی ها در شماره گیری تا اعمال محدودیت در تماس های بیرونی با شرکت .

 


گوشی سانترال

برای استفاده راحتر و بهتر کاربران با مراکز تلفن سانترال شرکتهای تولید کننده اقدام به طراحی و ساخت نوع خاصی از گوشیهای تلفن نمودند که به گوشی تلفن سانترال مشهور میباشد .این نوع از گوشی های تلفن سانترال اگر چه قیمت بالاتری نسبت به گوشی های تلفن معمولی دارند دارای عملکرد های بالاتری نیز می باشند .قابلیت های تلفن های سانترالی بواسطه کلید های تعبیه شده روی گوشی قابل استفاده می باشد بطور مثال دکمه HOLD که بواسطه آن تماس پشت خط نگه داشته می شود .از دیگر قابلیتهای گوشی های تلفن سانترال میتوان به کلیدهای جانبی تلفن اشاره نمود که قابلیت دسترسی مستقیم به خطوط شهری را فراهم نموده و میتوان شماره های داخلی را روی این کلید ها تعرف نمود که بدون گرفتن شماره داخلی و تنها با فشار یک کلید تماس گیرنده را به داخلی مورد نظر ارتباط داد این مدل از گوشیهای تلفن همچنین مدیریت تماس ها را برای کابر راحت تر کرده بصورتی که اگر خط شهری و داخلی اشغال باشد چراغ های کناری کلید ها قرمز میشود باید توجه نمود این تلفن ها تنها روی مراکز سانترال های پاناسونیک قابل نصب می باشد و به تنهایی روی خط مستقیم شهری قابل استفاده نیست .

 

با خرید گوشی تلفن سانترال از نمایندگی پاناسونیک از مزایای زیر بهره مند خواهید شد :

- خرید آگاهانه و آیده آل با منفعت گیری و مشورت از کارشناسان فروش کمپانی
- خرید محصول با کمترین ارزش از معتبرترین مرجع
- اطمینان خاطر از اصالت و کیفیت کالای مورد خرید
- برخورداری از گارانتی مورد تایید شرکت پاناسونیک
- برخورداری از سرویس ها بعداز فروش
- دسترسی به شایسته ترین و بهترین کیفیت گوشی تلفن پاناسونیک موجود

نشانی سایت : www.paniran.net

 

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

نمایندگی پاناسونیک در تهران

برند پاناسونیک یکی از بهترین برند ها در تولید محصولات الکتریکی به ویژه تولیدات مخابراتی است .

این شرکت که از سال ۱۹۱۸ تاسیس شده و در طول سال‌های متمادی فعالیت در صنایع الکترونیک و مخابرات، امروزه در ردیف شرکت‌های بزرگ ژاپنی قرار دارد، که به‌عنوان غول‌های صنایع الکترونیکی جهان شناخته می‌شوند.

محصولات مخابراتی این شرکت شامل : تلفن بیسیم ، تلفن رومیزی ، انواع دستگاه سانترال ، دستگاه های فکس و فتوکپی و ... می شود که در بازار جهانی از فروش بالایی برخوردار است .

شرکت پاناسونیک هم‌اکنون در عرصه تولید محصولات الکتریکی و الکترونیکی برای کاربردهای خانگی، تجاری و صنعتی فعالیت می‌کند. این شرکت با درآمدی معادل ۷٫۸۴۶ تریلیون ین در سال مالی منتهی به مارس ۲۰۱۲ را داشته است، که ۵۳٪ درصد از بازار ژاپن، ۲۵٪ درصد از آسیا، ۱۲٪ درصد از قاره آمریکا و ۱۰٪ درصد را نیز از بازار اروپا کسب کرده است.

شرکت ایده آل گستر از سال 1382فعالیت خود را به عنوان نماینده فروش و نصب محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از نیروهای مجرب و دوره دیده در مدت کوتاهی توانسته جایگاه خوبی را در بین سایر نمایندگی های پاناسونیک کسب نماید.

این شرکت هم اکنون با پرسنل مجرب و حرفه ای خود در زمینه فروش محصولات مخابراتی و امنیتی ، ارائه انواع خدمات مخابراتی به شرکت ها و همچنین در زمینه آموزش آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد .

تخصص ما نصب و راه اندازی انواع مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیت های مختلف می باشد و همواره سعی نموده ایم همچون شرکت پاناسونیک در بین رقبای تجاری خود پیشرو باشیم .

منبع : tehran-panasonic.ir

  • فکس ایده آل گستر
  • ۰
  • ۰

نمایندگی پاناسونیک در ایران

امروزه همه دنیا برند پاناسونیک را می شناسد و کمتر کسی است که از این برند به عنوان بهترین ها یاد نکند . تنوع محصولات پاناسونیک به گونه ای است که پاسخگوی نیاز هر نوع کاربری اعم از خانگی و اداری است .

شرکت پاناسونیک طیف وسیعی از محصولات و تجهیزات الکترونیکی، الکتریکی و صنعتی را تولید و عرضه می‌کند. این محصولات عبارتند از: تلویزیون (ال‌سی‌دی، ال‌ای‌دی)، دستگاه‌های پخش دی وی دی، سیستم‌های سینمای خانگی، دستگاه‌های ضبط و پخش تصاویر دیجیتال، دوربین‌های فیلمبرداری ویدیویی، دوربین‌های عکاسی دیجیتال، لوازم صوتی خانگی و سیستم‌های صوتی حرفه‌ای، سیستم‌های پخش اتومبیل، وسایل برقی خانگی؛ جاروبرقی، یخچال و فریزر، مایکروویو، پلوپز، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، سشوار، غذاسازهای خانگی، سیستم‌های اتوماسیون اداری، سیستم‌های مخابراتی، مهندسی سیستم، سیستم‌های دوربین مدار بسته، سیستم‌های امنیتی، تجهیزات مانیتورینگ، نمایشگرهای پلاسما، نمایشگرهای دید بالا، پروژکتورها، کولرهای گازی و تجهیزات تهویه هوا، سیستم‌های پردازش اسناد، دستگاه‌های فتوکپی و فاکس، دستگاه‌های تلفن ثابت، سیستم‌های سنترال مرکزی تلفن و پی‌ای‌ایکس، کامپیوترهای قابل حمل صنعتی، لپ‌تاپ و بخش‌های مهندسی سازه.

محصولات مخابراتی پاناسونیک شامل مرکز تلفن سانترال ، تلفن های سانترال ، تلفن های رومیزی ، تلفن های بیسیم و ... جزو بهترین محصولات موجود در بازار است و از فروش بسیار خوبی برخوردار است .

شرکت ایده آل گستر صدرسالیان زیادی است که در زمینه ارائه محصولات مخابراتی شرکت پاناسونیک مشغول به فعالیت می باشد. ارائه انواع تلفن ها، در قالب های گوناگون بی سیم و رومیزی و با تنوع بسیار زیاد، ارائه انواع دستگاه های فکس و سیستم های اداری سانترال همچنین نصب و راه اندازی انواع محصولات مخابراتی مشغول است .

تخصص ما نصب و راه اندازی انواع مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف می باشد و همواره سعی نموده ایم همچون شرکت پاناسونیک در بین رقبای تجاری خود پیشرو باشیم و خداوند را شاکریم که در این راه همواره موفق بوده و هستیم.

 منبع: iranpanasonic.org
  • فکس ایده آل گستر