نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک

نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک


ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد و بهترین محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک را ارائه می دهد.
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک
نماینده فروش و نصب تلفن سانترال پاناسونیک
تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

پیوندها

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تحول در کسب و کار با مرکز سانترال NS۵۰۰


شرکتی را تصور کنید با ۲۰ نفر پرسنل؛ این شرکت برای ارتباط تلفنی با بیرون از سازمان خود ۵ خط شهری از مخابرات خریداری کرده است. برای واگذاری هر ۵ خط تلفن به ۲۰ نفر پرسنل چه باید کرد؟

به گزارش سرویس بازار ایسنا، شرکت ایده‌آل گستر در یادداشتی به بررسی مرکز سانترال NS۵۰۰ پرداخته است که در ادامه می‌خوانیم.

تلفن سانترال به هر کدام از پرسنل شما یک خط داخلی می‌دهد و بر حسب صلاح‌دید شما این ۵ خط شهری را برای تماس با بیرون از مجموعه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اما کار مرکز تلفن سانترال به اینجا خلاصه نمی‌شود به طور حتم در شرکت شما همه پرسنل دارای شرح کار یکسان نیستند؛ شما می توانید با توجه به سمت و شرح کار هر یک از پرسنل خود سطوح دسترسی مختلفی به خطوط شهری را در اختیار آنها قرار دهید . به طور مثال ارتباط با خارج کشور برای مدیران ارشد، ارتباط با شهرستان‌ها برای کارمندان میان‌رده و یا حتی ارتباط شهری برای کارمندان جز.

با سیستم ضبط مکالمات تلفنی که به صورت پیش‌فرض روی این سیستم نصب شده است، شما می‌توانید همه مکالمات پرسنل شرکت با خطوط شهری را ضبط کنید. همچنین می‌توانید مکالمات ضبط شده را روی فضای خارجی بک‌آپ‌گیری کنید تا در صورت لزوم به آرشیو مکالمات پرسنل شرکت دسترسی داشته باشید.

با استفاده از سیستم تلفن داخلی سانترال، کارمندان می‌توانند با هم ارتباط داخلی رایگان داشته باشند. این امکان هم هزینه‌های داخلی مجموعه را کاهش می‌دهد و هم از هرج و مرج در شرکت جلوگیری می‌کند. کارمندان برای هماهنگی امور می‌توانند به جای جا به جا شدن بین طبقات و اتاق‌ها، تنها با شماره‌گیری داخلی مورد نظر با پرسنل دیگر ارتباط تلفنی داشته باشند.

همچنین قابلیت دیزا یا اپراتور گویا می‌تواند به فرد تماس گیرنده کمک کند تا به راحتی و بدون اتلاف وقت با شخص مورد نظر خود ارتباط برقرار کند.

به طور کلی کار سانترال پاناسونیک در ادامه آمده است:

  1. ارتباط داخلی همکاران با هم
  2. تخصیص خط شهری به پرسنل
  3. اعمال محدودیت در شماره‌گیری بر حسب نظر مدیر شرکت (دسترسی به شماره‌گیری شهری بین شهری یا بین‌الملل)
  4. دسترسی مخاطبان شما از بیرون سازمان با داخلی‌ها از طریق شماره‌گیری مستقیم و یا اپراتور گویا
  5. مدیریت خطوط شهری شما به منظور کاهش هزینه‌های سازمان
  6. ضبط مکالمات تلفنی به منظور بهبود فرآیند پاسخگویی پرسنل

مرکز تلفن پاناسونیک NS۵۰۰ چه کمکی به کسب و کار می‌کند؟

سانترال پاناسونیک مدل NS۵۰۰ که از تولیدات شرکت پاناسونیک در سال ۲۰۱۶ است برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط طراحی شده است. مهم نیست کسب و کار شما چیست، پاناسونیک NS۵۰۰ می‌تواند همه نیازهای شما را در زمینه ارتباطات تلفنی مرتفع کند.

این مرکز تلفن با ظرفیت پایه ۶ خط شهری، به همراه ۱۸ داخلی عرضه می‌شود و می‌تواند با گسترش کسب و کار شما تا ۴۸ خط شهری و ۱۲۸ خط داخلی افزایش پیدا کند.

از دیگر امکانات این مرکز سانترال می‌توان موارد زیر را برشمرد:

  • پشتیبانی از تمام خطوط مخابراتی اعم از خط ۸ رقمی شهری (آنالوگ)، خط ۵ رقمی (PRI) و خطوط جدید مخابرات (SIP)
  • ضبط همه مکالمات تلفنی سازمان به همراه امکان پشتیبان‌گیری روی شبکه
  • اپراتور گویا با امکان پشتیبانی ۲۴ تماس در یک زمان و همچنین قابلیت تشکیل صف انتظار برای تماس‌گیرندگان
  • امکان اختصاص صندوق صوتی به تمام داخلی‌ها
  • امکان مکالمه رایگان تلفن‌های داخلی سازمان از هر جای دنیا با پشتیبانی از سرویس SIP
  • پشتیبانی کامل از سرویس انتقال صدا بر بستر شبکه (VOIP)
  • امکان اتصال به نرم‌افزار ارتباط با مشتری سازمان
  • امکان یکپارچه‌سازی ارتباطات تلفنی شعب مختلف سازمان در هر کجای دنیا
  • کارکرد دستگاه در صورت قطعی برق با پشتیبانی از باتری بک آپ
  • پشتیبانی از تلفن‌های بیسیم دکت
  • دارای تمام امکانات موجود در سری TDA و TDE
  • سازگاری و امکان یکپارچگی با سری‌های قبل TDA، TDE، NCP
  • دارای چندین لایسنس نصب شده پیش‌فرض رایگان به مدت ۶۰ روز
  • نرم‌افزار تلفنی پاناسونیک شامل برنامه‌های کاربری جدید و فوق‌العاده کاربردی در دستگاه رایانه شما است که ابزارهای مختلفی برای ساده‌سازی و ارتقای ارتباطات آنی و لحظه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ویژگی‌هایی همچون اطلاع از دریافت تماس با پنجره پاپ آپ، در دسترس بودن و ارتباط تصویری، نشانگر هم زمان تماس از دست رفته، دسترسی با یک کلیک به دایرکتوری تلفن شرکت، چت و یکپارچه‌سازی با نرم‌افزار Outlook مایکروسافت و ... از امکاناتی است که این نرم‌افزار در اختیار شما قرار می‌دهد.

شرکت پاناسونیک که از دیرباز از شرکت‌های پشرو در زمینه الکترونیک و مخابرات است با تولید مراکز تلفن سانترال در ظرفیت‌های مختلف توانسته است همه نیازهای تجاری شما را از ۳ خط شهری و ۸ خط داخلی تا نهایت ۱۰۰۰ ارتباط داخلی برطرف کند.

شرکت ایده‌آل گستر به نمایندگی پاناسونیک در ایران  با دارا بودن پرسنل مجرب، متخصص و متعهد، در صدد فراهم‌سازی محل و بستری امن و مناسب برای ارایه فروش محصولات اصلی و اورجینال پاناسونیک و لوازم جانبی آن است.

تلفن بیسیم، تلفن رومیزی، دستگاه فکس، ویدئوپروژکتور، دوربین‌های مداربسته آنالوگ و تحت شبکه پاناسونیک از جمله محصولات موجود در شرکت ایده‌آل گستر است. همچنین شرکت ایده‌آل گستر با ارائه خدمات پس از فروش برتر توانسته است رتبه خوبی را میان نمایندگی‌های مجاز شرکت پاناسونیک کسب کند.

شرکت ایده‌آل گستر مرکز مجاز شرکت پاناسونیک در تهران، همگام با افزایش عرضه و تقاضای محصولات این کمپانی خوش‌نام، تمامی تلاش و توان خود را به ‌کار گرفته است تا در ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، چه در بخش فروش و چه در بخش خدمات پس از فروش ثابت ‌قدم و مستحکم باشد.

پرسنل این مرکز همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت ۸ تا ۱۸ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۸ تا ۱۴ مشغول خدمات‌رسانی هستند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاع از خدمات این مجموعه می‌توانند به وب‌سایت شرکت ایده‌آل گستر مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۰۲۱۸۱۰۱۰ تماس بگیرند؛ مراجعه حضوری به این مجموعه واقع در  خیابان مطهری، خیابان فجر، جنب بیمارستان جم، کوچه ماگنولیا، پلاک ۱۱ نیز راه ارتباطی دیگر با این مجموعه است.

 

  • فکس ایده آل گستر