نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک

نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک


ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد و بهترین محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک را ارائه می دهد.
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک
نماینده فروش و نصب تلفن سانترال پاناسونیک
تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

پیوندها

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پاناسونیک یکی از برترین برند های تولید کننده لوازم الکترونیکی در دنیا است که مقر اصلی این شرکت در شهر اوساکای ژاپن است. این شرکت توسط ماتسوشیتا تاسیس شده است.

محصولات این شرکت در حال حاضر شامل:

تلویزیون (ال‌سی‌دی، ال‌ای‌دی)، دستگاه‌های پخش دی وی دی، سیستم‌های سینمای خانگی، دستگاه‌های ضبط و پخش تصاویر دیجیتال، دوربین‌های فیلمبرداری ویدئویی، دوربین‌های عکاسی دیجیتال، لوازم صوتی خانگی و سیستم‌های صوتی حرفه‌ای، سیستم‌های پخش اتومبیل، وسایل برقی خانگی؛ جاروبرقی، یخچال و فریزر، مایکروویو، پلوپز، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، سشوار، غذاسازهای خانگی، سیستم‌های اتوماسیون اداری، سیستم‌های مخابراتی، مهندسی سیستم، سیستم‌های دوربین مدار بسته، سیستم‌های امنیتی، تجهیزات مانیتورینگ، نمایشگرهای پلاسما، نمایشگرهای دید بالا، پروژکتورها، کولرهای گازی و تجهیزات تهویه هوا، سیستم‌های پردازش اسناد، دستگاه‌های فتوکپی و فاکس، دستگاه‌های تلفن ثابت، سیستم‌های سانترال مرکزی تلفن و پی‌ای‌ایکس، کامپیوترهای قابل حمل صنعتی، لپ‌تاپ و بخش‌های مهندسی سازه.

محصولات این شرکت به اکثر کشور های دنیا از جمله ایران صادر می شود. برای اطمینان از اصل و اورجینال بودن محصولات خریداری شده بهتر است از نمایندگی پاناسونیک خرید خود را انجام دهید.

شرکت ایده آل گستر نمایندگی پاناسونیک در ایران، ارائه دهنده محصولات مخابراتی و امنیتی پاناسونیک در بازار ایران است. نماینده پاناسونیک، دارای مجربترین پرسنل واحد فروش است که شما می توانید به صورت رایگان از این بخش مشاوره بگیرید. شما تنها با معرفی نیاز خود به پرسنل فروش می توانید مناسب ترین دستگاه را دریافت کنید.

این شرکت علاوه بر فعالیت در بخش فروش، در بخش تعمیرات ویدئو پروژکتور، تعمیرات دوربین مداربسته، تعمیرات تلفن بیسیم، تعمیرات فکس و دستگاه سانترال نیز مشغول است. شما می توانید دستگاه های خود را به این شرکت تحویل داده و در کوتاهترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت تعمیر آن را تحویل بگیرید. اگر دستگاه شما در حین انجام مراحل تعمیر، نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، از قطعات نو و اورجینال استفاده می شود تا دستگاه شما بهترین کارایی را بعد از تعمیر ارائه دهد.

 

  • فکس ایده آل گستر