نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک

نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک


ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد و بهترین محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک را ارائه می دهد.
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک
نماینده فروش و نصب تلفن سانترال پاناسونیک
تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

پیوندها
  • ۰
  • ۰


ویدیو پرژکتور دستگاهی است که برای نمایش تصاویر انفورماتیک روی یک پرده و یا دیوار سفید استفاده می‌شود. با رشد سریع تکنولوژی در انتشار اطلاعات و ارتباطات در این ۱۰سال اخیر شرکت، مدارس، دانشگاه و دیگر ارگان برای سادگی در آموزش از این سیستم استفاده می‌کنند. یا به عبارتی ویدئو پروژکتور دستگاهی است که تصاویر و اطلاعات کامپیوتری و یا ویدئویی را از کامپیوتر ، ویدئو ، پخش DVD ، دوربین فیلمبرداری ، دوربین دیجیتال ، گیرنده های دیجیتال و … دریافت کرده و توسط یک منبع نوری کوچک سیگنال ها را با بزرگنمایی به روی صفحه به نمایش در می آورد .
امروزه در تکنولوژی پروژکتورها ، دو تکنولوژی مهم و برتر در سطح جهان ارائه شده است . یکی از این تکنولوژی ها به نامDLP و دیگری به نام ۳LCD می باشد . که معمولا بیشتر کمپانی ها از هر دو تکنولوژی جهت ساخت دستگاهها استفاده می کنند . اما آنچه که برای شما در انتخاب یک ویدئو دیتا پروژکتور می‌بایست مورد نظر قرار گیرد، نوع تکنولوژی آن نیست بلکه مورد استفاده کاربری از دستگاه می‌باشد



داستان ثبت اختراع

فردی به نام «فرانسیس جنکینز» آنچه را که بعدها پروژکتور نام گرفت، یعنی دستگاهی که نوار مجموعه‌ای از عکس‌های به هم چسبیده را با سرعت یک بیست و چهارم ثانیه نشان می‌دهد، اختراع کرد. اما حامی مالی وی این دستگاه را دزدید و آن را به شرکت بزرگی که صاحب سالن‌های تئاتر و سینما بود فروخت.

این شرکت آن را «ادیسون ویتاسکوپ» نامید فقط به این خاطر که در آن زمان اسم ادیسون مشهور بود و می‌توانست به موفقیت این دستگاه کمک کند. آنچه که بعدها از قبل اختراع این دستگاه به توماس ادیسون نسبت داده می‌شد در حقیقت نتیجه یک دزدی آشکار بود.

پاناسونیک

کمپانی پاناسونیک با بیش از ۳۵ سال سابقه در زمینه تحقیق و تولید دستگاههای ویدئو پروژکتور بعنوان یکی از کمپانی های قدیمی و صاحب نام در صنعتویدئو پروژکتوردر جهان شناخته میشود. این شرکت توانسته با تکیه بر سابقه و تجربه خود در این زمینه، دستگاههای متنوعی در مدلهای کلاسی، سالنی، سینمایی، خانگی و در انواع بی سیم و با سیم، روانه بازار کند. با فناوری ویدئوپروژکتورهای هوشمند، دیگر نیازی به برد هوشمند (Smart Board) نمی‌باشد و دیوار سفید کلاس یا دفتر کار شما، به برد هوشمند تبدیل خواهد شد! همچنین می‌توانید با ویدئو پروژکتورهای سه بعدی پاناسونیک از تماشای فیلم های سه بعدی تا سایز ۲۰۰ اینچ لذت ببرید!

آخرین دستاورد کمپانی ، ویدئو پروژکتورهایی مجهز به LED ( بجای لامپ ) با عمر مفید ۲۰ هزار ساعت میباشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی