نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک

نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک


ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد و بهترین محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک را ارائه می دهد.
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک
نماینده فروش و نصب تلفن سانترال پاناسونیک
تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

پیوندها
  • ۰
  • ۰

امروزه در اکثر مکان های آموزشی،سالن های کنفرانس و در بیشتر همایش ها و نمایشگاها از ویدئو پرژکتور ها استفاده می کنند در ای مقاله به توصیف کلی ویژگی های ان می پردازیم.

تاریخچه ساخت ویدئو پرژکتور:
فردی به نام «فرانسیس جنکینز» آنچه را که بعدها پروژکتور نام گرفت، یعنی دستگاهی که نوار مجموعه‌ای از عکس‌های به هم چسبیده را با سرعت یک بیست و چهارم ثانیه نشان می‌دهد، اختراع کرد. اما حامی مالی وی این دستگاه را دزدید و آن را به شرکت بزرگی که صاحب سالن‌های تئاتر و سینما بود فروخت.
این شرکت آن را «ادیسون ویتاسکوپ» نامید فقط به این خاطر که در آن زمان اسم ادیسون مشهور بود و می‌توانست به موفقیت این دستگاه کمک کند. آنچه که بعدها از قبل اختراع این دستگاه به توماس ادیسون نسبت داده می‌شد در حقیقت نتیجه یک دزدی آشکار بود.



ویدئو پروژکتور چیست ؟
دستگاهی است که تصاویر و اطلاعات کامپیوتری و یا ویدئویی را از کامپیوتر ، ویدئو ، پخش DVD ، دوربین فیلمبرداری ، دوربین دیجیتال ، تلویزیون و … دریافت کرده و توسط یک منبع نوری کوچک سیگنال ها را با بزرگنمایی به روی صفحه به نمایش در می آورد .

 

 

چرا از پروژکتور استفاده می کنیم ؟
در شیوه های مدرن بازاریابی ، دیگر استفاده از روش های سنتی عرضه محصولات برای مشتریان جذابیت چندانی ندارد . امروزه با پیشرفت تکنولوژی این ارتباط دچار تحولی شگرف گردیده است . تکنولوژی پروژکتورها به ما این امکان را میدهند که تصاویر و گزارش های کامپیوتری و ویدئویی با تلفیق جادویی رنگ و صدا به صورتی موثر تر در جلسات بدرخشند . استفاده از تکنولوژی پروژکتورها در عرصه آموزش و سرگرمی به طور روز افزونی عمومیت می یابد . استفاده از این ابزار در عرصه بازرگانی و تجاری جهت انتقال مناسبتر مفاهیم وایده ها اجتناب ناپذیر می باشد. همچنین استفاده از پروژکتور در مجالس و جشنها جهت پخش مراسم در ابعاد بزرگ و پخش ویدئو کلیپ جذابیتی فوق العاده ایجاد نموده و کاردست اندر کاران را جلوه ای دیگر می بخشد.
امروزه در تکنولوژی پروژکتورها ، دو تکنولوژی مهم و برتر در سطح جهان ارائه شده است . یکی از این تکنولوژی ها به نام DLP و دیگری به نام LCD می باشد .

تکنولوژی LCD :
اکثر پروژکتورها با تکنولوژی LCD کار می کنند ، LCD مخفف نمایشگر کریستال مایع می باشد ، این سیستم نمایش جداگانه ای از هر یک از نقاط تصویر بر روی یک نمایشگر را امکان پذیر میسازد ، و هر یک از این نقاط بوسیله یک سیستم هوشمند کنترل می گردد. این نقاط می توانند به صورت دلخواه تغییر داده شوند تا بدینوسیله تصویر شفاف و واضحی ایجاد گردد. کاربرد اصلی این تکنولوژی جهت نمایش تصویر در پروژکتورها و مانیتورهای مسطح می باشد . پروژکتورهای LCD نور را به رنگهای اصلی (قرمز- سبز- آبی ) تفکیک کرده و سپس با هدایت آن به نمایشگر های LCD مجددا با هم ترکیب می نماید. در این سیستم برای هر یک از نقاط تصویری و رنگ های اصلی یک نمایشگر LCD وجود دارد .

تکنولوژی DLP :
تکنولوژی Digital Light Processing ) DLP ) به معنی پرداژش دیجیتالی نور می باشد . یکی از حرفه ای ترین شرکتها ی بین المللی با ساخت تکنولوژی DLP راه حلی کاملا دیجیتالی جهت نمایش تصاویر ارائه داده است . بطوری که از این طریق سیستم های پروژکتور توانایی نمایش تصاویر ویدئویی و گرافیکی برای مقاصد تجاری ، رسانه ای آموزشی و سرگرمی با کیفیت فوق العاده بدست آورده اند . تکنولوژی DLP با استفاده از انحراف آینه های میکروسکوپی دیجیتالی کار می کند . DMD به معنی دستگاه میکرو آینه ای دیجیتالی ، چیپ نیمه هادی کوچکتر از ناخن انگشت می باشد . DMD به عنوان یک کلید نوری عمل میکند . DMD از حدود ۳/۱ میلیون آینه میکروسکوپی تشکیل شده است که هر یک به تنهایی تا ۵۰۰۰ بار در ثانیه می توانند به جلو و عقب حرکت داده شوند ( خاموش و روشن ) . فرکانس بسیار بالایی که توسط چشم انسان قابل رویت نمیباشد . رنگها توسط چرخه رنگی که متشکل از سه رنگ رنگ اصلی ( قرمز- سبز- آبی ) است ایجاد می گردند و بدینوسیله با بهره گیری از پردازش دیجیتالی ، تصاویری با کیفیت بسیار بالا حاصل می گردد.

تفاوت بین ویدئوپروژکتور ها و دیتا پروژکتور ها :
همیشه برای خریداران پروژکتور این سوال پیش می آید که تفاوت بین اسم های ویدئو پروژکتور و دیتا پروژکتور که در بازار به کار می رود چیست ؟ گاهی اوقات یک فروشنده از یک اسم استفاده میکند و فروشنده بعدی از اسم دیگر. حتی گاهی اوقات ویدئو پروجکشن هم به گزینه ها اضافه میشود و مصرف کنندگان گیج تر از قبل از ما میپرسند تفاوت این محصولات در کجاست ؟

زمانیکه پروژکتور ها تنها وسیله ای برای نمایش ویدئو و فیلم بودند اسم ویدئو پروژکتور کاربرد بسیار زیادی داشت اما این روزها که پروژکتور ها برای نمایش فایل های متنی ، تصاویر مختلف ، عکس های پزشکی ، فایل های پاورپوینت و غیره به کار میروند از کلمه دیتا که در زبان انگلیسی به معنای ” اطلاعات ” است به کار میرود. پس در عمل تفاوتی بین ویدئو پروژکتور و دیتا پروژکتورها وجود ندارد چرا که پروژکتورهای موجود در بازار خیلی وقت است از نمایش تنهای ویدئو فراتر رفته و انواع فرمت های ” اطلاعات ” را نیز به نمایش میگذارند

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی