نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک

نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک


ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد و بهترین محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک را ارائه می دهد.
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک
نماینده فروش و نصب تلفن سانترال پاناسونیک
تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

پیوندها
  • ۰
  • ۰

سانترال چیست؟

تلفن سانترال

به علت پاره ای از مسایل از قبیل محدودیت در واگذاری خطوط ازاد تلفن از طرف شرکتهای مخابرات ملاحظات اقتصادی یا برخی شرایط خاص از جمله مسایل امنیتی استفاده از تلفن سانترال اجتناب ناپذیر به نظر میرسد.در یک سیستم سانترال تعداد ی خط ازاد در پورت ورودی به تعداد بیشتری خط داخلی در پورت خروجی تبدیل می شود که این امر می تواند سازوکاری برای بهینه سازی استفاده از خطوط تلفن خصوصا در نقاط شلوغ شهر یا مراکز امنیتی به وجود اورد .

به عنوان مثال یک خوابگاه ۲۰ اتاقه را در نظر بگیرید با استفاده از این سیستم می توان با یک خط یا بیشتر به تمامی اتاق ها سرویس داد .
مثلا از یک خط برای ۴ اتاق استفاده کرد و این خط را به این ۴ اتاق وصل کرد البته باید در نظر داشت که هر لحظه فقط وفقط یک اتاق می تواند به خط اصلی و ورودی وصل گردد.
با افزایش جمیعت در مراکز پر تردد شهر و در نتیجه افزایش تقاضای خط تلفن همین طور نا ممکن بودن تعویض و گسترش شبکه کابل ها در این مناطق باید به فکر چاره بود .
استفاده از وسیله ای بنام RU یکی از راهکارهایی است که شرکت های مخابرات برای رفع این مشکل پیشنهاد می کنند.
این وسیله از یک طرف در شرکت مخابرات و از طرف دیگر در نزدیکترین پست به کاربران نصب می شود و امکان انتقال چند خط از طریق یک زوج سیم را برقرار می کند اما باز هم جوابگوی ترافیک بالای خطوط نخواهد بود.
استفاده از مراکز تلفن سانترال راه پیشنهادی دیگری است که هم از نظر هزینه بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و هم از نظر فنی قابل اعتماد می باشد.
مثا ل خوابگاه را در نظر بگیرید:
خوابگاهی مشتمل بر ۲۰۰ اتاق است تقاضای ۲۰۰ خط ازاد تلفن از شرکت مخابرات امکان پذیر نخواهد بود.حتی اگر دریافت این خطوط هم میسر باشد باز هم این کار منطقی به نظر نمی رسد زیرا حتی در یک زمان مشخص در پر ترافیک ترین ساعات روز تعداد خطوط در حال مکالمه به ۴۰ خط هم نمیرسد.
این مثال روشن می کند که برای چنین مکانی ۴۰ خط ازاد تمام نیاز ما را براورده می سازد بنابرین باید به طراحی یک سیستم سانترال ۴۰ به ۲۰۰ پرداخت.
هر کاربری که با این سیستم تماس می گیرد باید به محض اشغال شدن خط یا شنیدن پیغام شماره داخلی خود را وارد کند .سیستم پس از اشکار سازی و رمز گشایی کد های DTMF یکی از خطوط اصلی را به داخلی مورد نظر وصل و مکالمه را برقرار می کند.
در یک سیستم سانترال تلفن تعدادی خط تلفن در پورت ورودی قرار می گیرند و با یک نسبت منطقی به پورت های خروجی تبدیل می شوند.این خود اهمیت استفاده از چنین سیستمی را اشکار می سازد.
به همین دلیل است که تواناییهای بسیار یک سیستم سانترال ان را به انتخابی بی رقیب در بسیاری از مکانها از جمله ادارات ودانشگاه ها و…تبدیل کرده است.

ویژگی های یک سیستم تلفن سانترال                                     

سیستم تلفن سانترال یک پروژه گسترده می باشد و می توان ویژگی های گوناگونی را برای ان در نظر گرفت.
در این بخش به چند مورد از مهمترین عوامل دخیل در فرایند طراحی یک سیستم تلفن سانترال می پردازیم.
۱)شبانه روزی و بی نیاز از اپراتور است.
۲)از نظر سخت افزار بهینه و از نظر هزینه مقرون به صرفه است.
۳)می توان توسط کامپیوتر وضیعت لحظه به لحظه شبکه را مانیتور نمود.
۴)امنیت شبکه به راحتی فراهم و در دسترس است.
۵)امکان شماره گیری و برقراری ارتباط با خارج از سیستم وجود دارد.
۶)می توان برقراری تماس های داخلی را ممکن نمود.
۲-۳شرح کلی پروژه سانترال

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی