نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک

نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک


ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد و بهترین محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک را ارائه می دهد.
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک
نماینده فروش و نصب تلفن سانترال پاناسونیک
تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

پیوندها
  • ۰
  • ۰

شرکت ایده آل گسترصدر، نمایندگی رسمی پاناسونیک  که تنها هدف آن رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری شرکت پاناسونیک است با چند سال سابقه فعالیت موفق  با شماره تماس 81010-021 در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد لذا برای ارتباط با کارشناسان متخصص و رسمی پاناسونیک با ما تماس بگیرید.

تاریخچه شرکت پاناسونیک


کونوسوکه ماتسوشیتا تکنسین فعال در بخش فروش شرکت هیتاچی، در سال 1918 کاخانه تولید ابزار برقی ماتسوشیتا را راه اندازی کرد. فعالیت این شرکت در سالهای نخست به فروش لامپ، اتوی برقی و هولدورهای لامپ محدود می شد. پس از نه سال در سال 1927 اولین محصول این شرکت که لامپ دوچرخه بود تولید و با برند ناسیونال به بازار عرضه شد. کمپانی ماتسوشیتا در طی ده ها سال خط تولید محصولات و لوازم برقی خانگی با برند ناسیونال را گسترش داد.
محصولات ناسیونال گر چه تا آن زمان در بسیاری از کشورهای جهان شناخته شده و فروخته میشد، اما ماتسوشیتا به لحاظ استفاده شرکت نشنال رادیو کمپانی از نام ناسیونال، اجازه ی استفاده از این برند در خاک آمریکا را نداشت. وی برای حل این مشکل در سال 1961 به ایالات متحده سفر کرد و پس از رایزنی با فروشندگان بزرگ لوازم الکترونیکی در آمریکا، اقدام به تولید تلوزیون با برند پاناسونیک برای بازار آمریکا نمود. برندی که تا سالهای پایانی دهه ی هفتاد به بازارهای آسیا، خاور میانه و اروپا نیز راه یافت. در تاریخ 27 آوریل 1989 ، کونوسوکه ماتسوشیتا، در سن 94 سالگی دیده از جهان فرو بست اما کمپانی بزرگی که وی تاسیس کرده بود با قدرت به فعالیت ادامه داد. پاناسونیک در سال 2008 برند ناسیونال که همچنان برند تولیدات لوازم خانگی این شرکت بود را بازنشسته کرده و تمامی محصولات شرکت با نام پاناسونیک عرضه شد. همچنین این کمپانی در دسامبر 2009 با خرید 52 در صد سهام شرکت سانیو که با کمک های فراوان ماتسوشیتا به برادر همسرش راه اندازی شده بود، مدیریت اکثریت سهام این شرکت را بدست گرفته و در سال 2010 با خرید باقی مانده سهام این شرکت، سانیو را کاملا به تملک خود درآورد. شرکت چند ملیتی پاناسونیک هم اکنون یکی از بزرگترین تولید کنندگان در زمینه ساخت محصولات الکتریکی و الکترونیکی به شمار رفته و گستره محصولات آن اجزا و قطعات الکتریکی تا محصولات الکترونیکی خانگی، اتوماسیون کارخانجات و تجهیزات اطلاعاتی و ارتباطی ادارات را شامل می شود. به گونه ای که تولیدات پاناسونیک از انواع تلویزیون گرفته تا دوربینهای عکاسی و فیلمبرداری، انواع لوازم برقی خانگی، سیستمهای مخابراتی و مهندسی سیستم، دوربین مدار بسته، پروژکتور، تجهیزات تهویه هوا، فاکس و دستگاههای تلفن ثابت و بیسیم، همه و همه را در بر می گیرد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی