نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک

نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک


ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد و بهترین محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک را ارائه می دهد.
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک
نماینده فروش و نصب تلفن سانترال پاناسونیک
تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

پیوندها
  • ۰
  • ۰




همواره شعار شرکت پاناسونیک جلب رضایت مشتریان بوده و این کمپانی ظرفیت ها و کاربری های مختلف را پوشش دهند. بزرگ و محبوب نیز برای این مهم در کیفیت دستگاه های خود تمام دقت را بکار برده است.دستگاه فکس پاناسونیک به گونه ای طراحی شده اند که تمامی نیازهای ارسال و دریافت فکس در
دستگاه فکس پاناسونیک اداری در دو نوع فکس معمولی و فکس لیزری و در قالب دستگاه های تک منظوره و چند منظوره موجود می باشند. پایداری، امکانات متنوع، خروجی های پرکاربرد، سرعت و کیفیت مناسب و همچنین نحوه طراحی ظاهری فکس های پاناسونیک نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. 
گارانتی و خدمات پس از فروش در مورد دستگاه های الکترونیکی همواره دغدغه مشتریان بوده که شرکت ایده آل گستر نماینده رسمی محصولات اداری و مخابراتی پاناسونیک آن را برطرف نموده و با بکارگیری تکنسین های فنی مجرب خود در اسرع وقت اقدام به رفع مشکلات احتمالی مشتریان عزیز خواهد نمود.

 

تاکنون شما با نرم افزار هایی برای ارسال فکس، در سایت ها و سی دی های گوناگون آشنا شده اید و یا حداقل نام آنها به گوشتان خورده است . در این مقاله شما را با آموزش ارسال فکس از طریق کامپیوتر و بدون نیاز به هیچ نرم افزار خاصی و تنها از طریق مودم خود ، آشنا می کنم.

در ابتدای کار به این نکته توجه داشته باشید که مودم شما باید از نوع فکس مودم باشد . که البته اکثر مودم ها ، این قابلیت را دارا هستند .

                            

ابتدا شما به سی دی ویندوز ، که با آن ویندوزتان را نصب کرده اید ، برای نصب فکس مودم ، نیاز دارید .

ابتدا سی دی ویندوز را در درایو سی دی رام گذاشته و سپس به :

 

Start / setting / Control Panel / Add or Remove programs

رفته و از پنجره باز شده در قسمت سمت چپ پنجره ، گزینه سوم (Add/Remove Windows Components)  را انتخاب کنید .

 

حالا شما اجزا ویندوز خود را می توانید اضافه یا حذف کنید . مثلا خیلی از افراد از MSN Explorer استفاده نمی کنند و بی جهت بر روی سیستم انها هنگام نصب ویندوز ، نصب شده است . همچنین نرم افزارهایی مانند Windows Messenger و . . . که شما با برداشتن تیک آنها و سپس زدن Next ، آن را از سیستم خود می توانید پاک کنید . همچنین برای نصب فکس مودم خود گزینه دوم یعنی Fax Services را تیک گذاشته و بعد از Next کردن ، به طور اتوماتیک روی ویندوز شما نصب می گردد .

 

حالا فکس مودم شما نصب گردیده است . و شما با رفتن به :

Start / Settings / Printers And Faxes

می توانید فکس مودم خود را ببینید که آیکون آن اضافه شده است . حال شما باید آن را فعال کنید . با کلیک و اجرا کردن آن صفحه ای باز می شود که آن را Next کنید . در صفحه ی بعد نیز اگر مایلید نام و قسمت های مورد نظر را پر کنید . البته به نظر من بهتر است که آنها را خالی گذاشته و Next کنید . چون در هنگام ارسال فکس مشخصات شما در نامه ی فکس درج می شود . و این ممکن است گاهی خوب نباشد . در صفحه ی بعد نام مودم شما دیده می شود . آن دو گزینه ی پایین ، یعنی Enable Send و Enable Receive را تیک گذاشته و در پایین گزینه ی Manual Answer را (حتما) تیک بزنید . بعد از Next کردن در صفحه بعدی هر اسمی بگذارید در کاغذ فکس به جای شماره تلفن یا نام فرد ، درج می شود . می توانید این صفحه را با همان نام پیش فرض Fax ، Next  کنید . و سپس در پایان کار Finish .

حالا فکس شما فعال شده است و شما با رفتن به گزینه ی File / send a Fax می توانید یک فکس بفرستید.

 

شما با استفاده از  Tools / personal cover page /New می توانید یک صفحه برای فکس خود با نوشته و عکس درست کنید .که کار آن مانند Word می باشد . دقت کنید که برای درج عکس ، عکس شما باید حتما با فرمت Bmp باشد و گزینه ای برای چسباندن عکس ندارد . و شما باید با Paint (نقاشی) عکس مورد نظر را باز کرده و با زدن گزینه ی Save as و انتخاب پسوند Bmp در پایین آن ، عکس را با پسوند Bmp سیو کنید . سپس دوباره عکس را با Paint باز کرده و با انتخاب عکس و زدن (Copy) آن را در Personal Cover Page   ، (Paste) کنید . البته از نظر من یا فکسِ با عکس نفرستید و یا برای فرستادن عکس ، از عکس های خیلی خیلی کوچک استفاده کنید زیرا باعث حجم زیاد فکس شده و مدت زیادی را برای ارسال آن باید صبر کنید . مخصوصا اگر فکس برای خارج از شهر باشد ممکن است پول تلفن شما زیاد شود .

ولی برای ارسال متن خالی بدون عکس مشکلی وجود ندارد و سریعا ارسال می شود .

 

البته با نصب فکس مودم خود ، اگر نیازی به ارسال فکس نیز ندارید ، آن را پاک نکنید . بدلیل آن که این فکس مودم خاصیت Caller ID نیز داشته و اگر کسی به تلفن منزل شما زنگ بزند ، شماره فرد مورد نظر به صورت یک ابر (مانند پیغام وصل شدن به اینترنت) در بالای ساعت ظاهر می شود . و شما می توانید شماره آن فرد را ببینید .

 

البته این نکته رو هم توجه داشته باشید که اگه شماره ی کسی افتاد هرگز به آیکون فکس که کنار ساعت ، هنگام زنگ خوردن تلفن ظاهر می شود ، دست نزنید که باعث قطع تماس و یا ایجاد صدای قیژ و قیژ (مانند وصل شدن به اینترنت) در خط تلفن و همچنین برای فردی که با شما تماس گرفته است می شود .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی