نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک

نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک


ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد و بهترین محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک را ارائه می دهد.
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک
نماینده فروش و نصب تلفن سانترال پاناسونیک
تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

پیوندها
  • ۰
  • ۰


سیستم های تلفنی از دیرباز برقراری ارتباط کاربران یک سازمان با خطوط شهری و ارائه سرویس های تلفنی را بر عهده داشته اند. امروز یکی از ضروریات هر شرکت یا بنگاه اقتصادی بهره بردن از یک سانترال برای تماس های تلفنی روزانه کارکنان می باشد. سیستم های تلفنی در ایران عمدتا با برند خوشنام پاناسونیک شناخته می شوند. دستگاه سانترال پاناسونیک در کنار کیفیت بسیار بالا، پیچیدگی هایی در انجام تنظیمات و برنامه ریزی دارد، از همین رو صاحبین کسب و کار ملزم به استفاده از کارشناسان خبره و آشنا با تلفن سانترال پاناسونیک می باشند.

شاید راه اندازی سانترال کم ظرفیت با تنظیمات اولیه کار چندان پیچیده ای نباشد و با جستجو در اینترنت و خواندن مقالاتی در این زمینه بتوان سانترال کم ظرفیتی را نصب و مورد استفاده قرار داد. ولی به محض آنکه نیازی برای انجام تنظیمات وجود داشته باشد نقش یک کارشناس خبره تلفن سانترال مشخص می گردد.

آموزش  نصب سانترال پاناسونیک

به واسطه نیاز بازار در شرکت های نوظهور و همچنین پشتیبانی و نگه داری سیستم تلفنی سازمان ها و شرکت های قدیمی تر، کیمیا ارتباط دوره های آموزشی تلفن سانترال را برای آماده سازی علاقه مندان جهت ورود به بازار و برنامه ریزی سیستم تلفنی، برگزار می نماید. علاقه مندان پس از گزران یک دوره آموزشی متناسب با سرفصل های آموزشی قابلیت هایی نظیر بستر سازی مخابراتی و کابل کشی تلفنی، تنظیمات تلفن سانترال، آموزش نصب سانترال پاناسونیک، راه اندازی تلفن بی سیم دکت و ... را در مدل های مختلف فرا خواهند گرفت.

                                         

بستر سازی و کابل کشی

در این بخش به روش های بستر سازی اعم از ترانکینگ فلزی و پلاستیکی و همچنین انواع کابل مخابراتی و محل بکارگیری آن ها مورد بررسی قرار می گیرد. استاندارد های مربوط به بستر سازی مخابراتی برای پست ها و ایجاد اتصالات کروز و سالن M.D.F از دیگر موارد طرح شده می باشد. راهکارهای بی سیم پاناسونیک مانند شبکه تلفنی بدون سیم دکت پاناسونیک از برای طراحی و سازماندهی یک شبکه بی سیم تحلیل و بررسی خواهد شد.

                                                    

آموزش راه اندازی سانترال

با توجه به مدل های مختلف سانترال پاناسونیک از سری مرکزتلفن های آنالوگ، هایبرید، دیجیتال و شبکه، دوره های آموزشی به صورت مجزا در قالب سر فصل هایی نظیر راه اندازی دستگاه سانترال، برنامه ریزی تلفنی، برنامه ریزی از طریق کامپیوتر و همچنین برقراری ارتباط میان سانترال های پاناسونیک ارائه می گردد. تنظیمات سانترال های پاناسونیک در عین پیچیدگی های برنامه ریزی در صورت تسلط و آگاهی یک کارشناس آسان و دلنشین خواهد بود. برای موفقیت در ارائه سرویس ها و خدمات و راضی نگه داشتن مشتری، آموزش نصب سانترال پاناسونیک می تواند رمز موفقیت یک کارشناس باشد.

 

فضای کار بازار مخابراتی

بازار مخابراتی از نظر تنوع و گستردگی یکی از بزرگترین بازارهای اقتصادی کشور می باشد. البته در سطوح پایین یعنی تنظیمات متداول سانترال های کم ظرفیت، بازار اشباع شده می باشد. ولی در صورتیکه در سطوح بالاتر راهکار های مخابراتی و راه اندازی، تنظیمات و نگه داری به فضای کار نگاه شود فضای مناسبی برای کسب درآمد و رشد علمی پیش روی کارشناسان این حوزه خواهد بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی