نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک

نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک


ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد و بهترین محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک را ارائه می دهد.
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک
نماینده فروش و نصب تلفن سانترال پاناسونیک
تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

پیوندها
  • ۰
  • ۰


انتقال تصویر

به طور کلی برای انتقال تصاویر دوربین‌های مداربسته از پروتکل IP استفاده می‌شود. این سیستم قابل استفاده بر روی شبکه‌های محلی و همچنین شبکه اینترنت می‌باشد. برای انتقال تصاویر بدون استفاده از اینترنت، باید یک زیرساخت ارتباطی مستقل ایجاد نمود که این زیرساخت می‌تواند در محیط‌های شهری یک لینک وایرلس و در فواصل طولانی یک ارتباط فیبر نوری و یا خط تلفن باشد. با استفاده از شبکه اینترنت نیز می‌تواند تصاویر را منتقل نموده و کاربر می‌تواند در هر جای دنیا تصاویر اماکن خود را مشاهده نماید. این تصاویر بر روی مرورگر وب کامپیوتر و نرم‌افزارهای ویژه دوربین مداربسته بر روی گوشی‌های تلفن همراه قابل مشاهده خواهند بود.

مزایا و معایب دوربین‌های آنالوگ و شبکه

با پیشرفت‌های انجام شده در مسیر ساخت دوربین‌های شبکه امروز این دوربین‌ها تقریبا از همه نظر نسبت به دوربین‌های انالوگ دارای برتری هستند.

تنها برتری اصلی دوربین‌های انالوگ سادگی و ارزان بودن آنهاست.

در پایین به تعدادی از این مزایا و معایب اشاره خواهیم کرد:

دوربین‌های انالوگ ساده هستند: سادگی دوربین‌های انالوگ باعث شده که بازه بسیار بیشتری از شرکت‌ها قابلیت نصب این دوربین‌های داشته باشند.

این باعث می‌شود که بیشتر شرکت‌های نصب کننده سیستم‌های مداربسته شما را به

استفاده از این سیستم ترغیب کنند.             

این کار بیشتر به دلیل عدم داشتن اطلاعات کافی در مورد دوربین‌های شبکه توسط این شرکت‌ها می‌شود.

دوربین‌های انالوگ ارزان قیمت هستند: همه ما می‌دانیم قیمت یک محصول می‌تواند چه وزنه سنگینی در انتخاب آن باشد.

باید بدانید حتی ساده ترین و ارزان قیمت ترین دوربین‌های شبکه به هیچ عنوان از نظر هزینه با دوربین‌های انالوگ قابل مقایسه نیستند.

دوربین شبکه دارای تکنولوژی جدیدتری است: تکونولوژی هر محصول دارای یک طول عمر است. به ویژه در زمینه تجهیزات الکترونیکی تکنولوژی به سرعت در حال تغییر است.

امروزه این تغییرات بیشتر در جهت گسترش دوربین‌های شبکه در حال حرکت است.

این بدین معناست که پس از گذشت چندین سال دوربین‌های انالوگ از رده خارج شده و به صورت یک تکنولوژی قدیمی در خواهد امد.

دوربین‌های شبکه محدودیت کیفیت تصویر ندارند: بعدها بیشتر در مورد محدودیت دوربین‌های انالوگ صحبت خواهیم کرد.

یکی از مهمترین این محدودیت‌ها محدودیت کیفیت تصویر است.

از نظر کیفیت تصویر دوربین‌های انالوگ هرگز نمی‌توانند به کیفیتی

بیش از ۷۲۰ × ۵۷۶ دستیابی داشته باشند.

برای دستیابی به تفکیک پذیری‌های بالاتر هیچ روش مناسبی به جز استفاده از دوربین‌های شبکه

وجود نخواهد داشت.

تکنولوژی جدید : HDCVI و HDTVI

امروزه با گسترش تکنولوژی شاهد پیشرفت های چشم گیری در عرصه دوربین مداربسته و سیستم های حفاظتی هستیم و شاهد آن هسیتم که دوربین های آنالوگ با کیفیت های HD و Full HD نیز روانه بازار می گردند که یکی از محبوب ترین آنها تکنولوژی HDCVI کمپانی Dahua چین می باشد.

با ورود این تکنولوژی ها شاهد بودیم که دوربین هایی با کیفیت های 720p و 1080P نیز در بستر آنالوگ و همان کابل کشی های قدیمی تولید شده است که تقریبا هزینه ای برابر با دوربین های آنالوگ قدیمی تر دارد.

برای استفاده از این تکنولوژی نیازی نیست که از کابل های خاصی استفاده شود و همان کابل های RG59 سابق توانایی ارسال تصاویر با کیفیت HD را به دستگاه DVR دارا می باشد. نقاط قوت این تکنولوژی محدود به کیفیت نمایش تصاویر نیست و سایر خصوصیات نظیر : حذف نور پس زمینه در تصاویر یا همان WDR گستره گسترده دینامیک و یا تابع BLC که مربوط به تنظیم خودکار کنتراست تصویر می باشد نیز به طور چشم گیری پیشرفت داشته اند.

تنها نقطه ضعف این تکنولوژی انحصاری بودن آن می باشد که فقط در اختیار کمپانی Dahua می باشد و این امر باعث می شود تا در این تکنولوژی هم شاهد رقابت آن چنانی برای کاهش قیمت و هم پیشرفته تر شدن آن و رفع نواقص احتمالی نباشیم.

پس نتیجه گیری می کنیم که به مرور زمان همان طور که این تکنولوژی در حال کنار زدن تکنولوژی های سابق نظیر HD-SDI است پس تکنولوژی دیگری نیز برای کنار زدن این تکنولوژی به بازار خواهد آمد و آن تکنولوژی قطعا HDTVI می باشد که در حال حاضر وارد مرحله تولید انبوه نرسیده است اما دیگر بحث انحصاری بودن را ندارد و قطعا این امر باعث می شود تا رقابت بر سر تولید این تکنولوژی منتج به کاهش قیمت این محصول و تولید انبوه آن از سوی تولید کنندگان باشد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی