نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک

نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک


ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد و بهترین محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک را ارائه می دهد.
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک
نماینده فروش و نصب تلفن سانترال پاناسونیک
تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 



ANSI انسی لومن :

 

American National Standards Instituteمؤسسه استاندارد ملی آمریکا، سازمانی عضو ایزوست که دستورالعملها و معیارهای ثابتی را تنظیم کرده و پیروی از آنها را توصیه می نماید. استانداردهای ANSI در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است. در تکنولوژی نمایش، توجه ویژه ای به معیارهای محاسبه درخشندگی تصویر با معیار لومن (معیار سنجش میزان پخش نور) وجود دارد.

 

(Automatic White balance) هماهنگی خودکار رنگ سفید

 

این کار، نمایش رنگ نور موجود را تنظیم می کند بطوریکه تحت انواع مختلفی از منابع نوری (‌نورخورشید، نورشدید، نور فلورسان، ...) ارائه یک رنگ طبیعی و خنثی صورت می‌گیرد، بدین ترتیب سطح سفید به رنگ سفید بنظر می رسد.

 

AutoScan/AutoSync

 

این عملکرد، دیتا/ ویدئو پروژکتور را با وضعیت مانیتور کامپیوتر بصورت خودکار هماهنگ می‌کند و تراکینگ (پهنای تصویر) و فاز H را تصحیح می‌‌نماید. (تنظیم عالی برای پهنای بهینه تصویر)

 

 

(Colour depth) عمق رنگ

 

مقدار اطلاعاتی که می‌تواند برای تشریح رنگ یک پیکسل بکار رود. با 8 بیت، 256 رنگ قابل نمایش است. (جهت بازسازی باکیفیت بالا ضروری می باشد)

 

(Communaté Europeene) CE

 

نشانی از تطابق است. سازنده یا وارد کننده، آن را روی محصول یا بسته‌بندی قرار می‌دهد و بدین ترتیب اسناد با مقررات ایمنی اتحادیه اروپا مطابقت دارد.

 

(Compatibility) سازگاری

 

به یک ساختار استاندارد یا استاندارد شده اشاره دارد که مبادله آسان اطلاعات یا اثر بخشی دستگاهها را امکانپذیر می‌سازد.

 

A Digital دیجیتال

 

این واژه از لغت لاتین digitus و لغت انگلیسی finger سرچشمه می گیرد. نوع نمایشی و پردازشی اطلاعات از طریق سیستم باینری (دو تائی). مقادیری که شامل مراحل جداگانه‌ایست، بطوریکه اطلاعاتی را که دائماً در حال تغییر است (آنالوگ) درکنار هم قرار می‌دهد.

 

 

DLPtm

 

مخفف (Digital Light Processing)پردازش دیجیتالی نور است . این یک فن آوری دیجیتال انعکاسی می‌باشد که بوسیله کارخانه آمریکایی Texas Instruments توسعه‌یافته‌است. نمایش دیجیتال، ارائه کننده یک کیفیت نمایشی است که بالاترین نیازها را برآورده می‌سازدکه این مسئله رنگهای طبیعی و نمایش ثابت تصویر را دربرمی‌گیرد. اطلاعات بدون هیچگونه مشکل پوششی رنگ نمایش داده می شود، زیرا این فن‌آوری بر یک منبع تصویری نظارت دارد.

 

(Electronic image reversal) واژگونی الکترونیکی تصویر

 

در طی نمایش، این تصویر به لحاظ الکترونیکی در جهت درست قرار دارد. این امر برای نمایش از پشت و نمایش از سقف حائز اهمیت است.

 

(Electronic Keystone Correction) اصلاح ذوزنقه ای شدن تصاویر

 

به اصلاح Keystone رجوع شود.

 

(Electronic Scaling) تنظیم الکترونیکی

 

چنانچه پروژکتور وضعیت یک کامپیوتر را تشخیص دهد که به وضوح اصلی پروژکتور ارتباط نداشته باشد، این وضعیت را مجدداً محاسبه می کند. بطور کلی، هدف، دستیابی به تصویری است که تا حد امکان صفحه را پر می کند. اغلب پروژکتورهای تجاری ارائه‌کننده آسان محاسبه مجدد وضعیت هستند بطوریکه کیفیت نمایش بهینه باقی بماند.

 

FaroudjaTM

 

Faroudja TM یک علامت تجاری ثبت شده است. پروژکتورهایی که با یک تراشه Faroudja کار می کنند ضامن اجرای عالی نمایش فیلم، فاقد لرزش و بدون لبه های سائیده شده حتی در وضوح های بالاتر می باشند.

 

Freeze

 

تصویر نمایش داده شده در هر زمان قابل توقف است، بعنوان مثال برای وارد کردن اطلاعات درون کامپیوتر که در وقت دیگر به تماشاگر نشان داده خواهد شد.

 

Gain Factor

 

به عاملی اشاره دارد که در کاربردهای سینمای خانگی، بواسطه آن نور نمایش داده شده روی صفحه، مستقل از زاویه دید به تماشاگران می‌رسد بطوریکه با یک سطح سفید مات مقایسه شده‌است. برای مثال، حداکثر فاکتور دستیابی gain 2/1 توصیه می شود، عامل دستیابی اساساً مستقل از زاویه دید و قدرت لومن ANSI پروژکتور است.

 

(Graphic Cards)کارت های گرافیکی

 

کارت های بردی یا حفره ای در کامپیوتر هستند که برقرارکننده ارتباطات می باشند. این کارت ها بر حداکثر وضوح و حداکثر عمق رنگ تأثیر می گذارند.

 

GS

 

مخفف واژه Geprüfte Sicherheit می باشد. (به لحاظ امنیتی آزمایش شده است) برچسب GS )بر روی یک محصول یا بسته) زمانی داده می شود که اداره بازرسی فنی آلمان (TUV) یا سایر مراکز مجاز مشخص کنند که آزمایش نمونه مطابق با دستورالعملهای تجویز شده جهت امنیت فنی است.

 

HD ready

 

HD ready عنوانی از EICTA است مخفف عبارت European Information ,communication and Consumer Electronics Industry -Technology Association - انجمن فن آوری صنعت الکترونیک اطلاعات ، ارتباطات و مصرف کننده اروپا. برای دستگاههای مجهز به استاندارد آینده TV ,HDTV ایجاد شده است.

 

HDMI TM

 

مخفف عبارت High Definition Mutimedia Interface که به معنای رابط چند رسانه ای پروضوح می باشد و نخستین رابط کاملاً دیجیتالی می باشد که کلیه اطلاعات صوتی و تصویری را به یک کابل انتقال می دهد – هم اطلاعات ویدئویی دیجیتال (اطلاعات تصویری) و هم اطلاعات صوتی. بطور کلی این اطلاعات با پهنای باندی حدود 5 گیگا بایت در هر ثانیه انتقال می یابد. بدین ترتیب تبدیل آنالوگ به دیجیتال و عکس آن ضروری نمی باشد. همه این اطلاعات در یک کابل بهم پیوسته با یک اتصال دهنده مینیاتوری 19 Pin وجود دارد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی