نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک

نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک


ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد و بهترین محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک را ارائه می دهد.
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک
نماینده فروش و نصب تلفن سانترال پاناسونیک
تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

HDTV

مخفف عبارت High Definition Television) تلویزیونهای با کیفیت و وضوح تصویر بالا). این مرحله، تصاویر تلویزیون را با وضوح بالاترانتقال می دهد1000) تا 1200 سطر(

 

(Horizontal Frequency )فرکانس افقی

 

این فرکانس با KHZ اندازه گیری می شود. این فرکانس نشان می‌دهد که چند خط در هر ثانیه اسکن می شود. پروژکتورها از فرکانس افقی خود استفاده می کنند. اطلاعات موجود در بروشورها به فرکانس های کامپیوترها و منابع ویدئویی اشاره دارند که قابل پردازش هستند.

 

(Image data) اطلاعات تصویری

 

فرمت‌های کاملاً استاندارد ‌شده که برای ثبت تصاویر دیجیتالی می‌باشد. بدین ترتیب این اطلاعات تصویری می‌تواند به برنامه‌های متفاوت، مستقل از نوع کاربرد یا محیط، وارد شود.

 

(Infrared remote control)کنترل از راه دور مادون قرمز

 

کنترل از راه دور که برای انتقال دستورات به دستگاه پروژکتور از پرتوهای مادون قرمز استفاده می کند.

 

 

Interlaced

 

اصطلاحی است برای روند جهش افقی، تنها یک سطر درمیان نمایش داده می شود، بدین ترتیب در یک لحظه، این تصویر با سطرهای ناپیدا تکمیل می شود.

 

IQ-S

 

مخفف عبارت Intelligent Scaling)مقیاس هوشمند) به اندازه گیری مجدد نیز اشاره دارد. چنانچه کارت گرافیکی کامپیوتر وضوحی را فراهم سازد که به وضوح پروژکتور ارتباط‌‌‌ نداشته‌باشد این پروژکتور اندازه تصویر را محاسبه می‌کند. اندازه جدید تصویر محاسبه می شود بطوریکه کیفیت نمایش بهینه باقی می‌ماند.

 

Kensington lock

 

اغلب برای پروژکتورها و نوت‌بوک‌ها از سیستم امنیت جهانی استفاده می شود. این سیستم دارای یک کابل فولادی با قفل است که می تواند پیرامون یک شی ثابت کشیده‌شود و بدین ترتیب برای امنیت، درون رابط دستگاه وارد می‌شود.

 

Keystone Correction

 

چنانچه دستگاه ویدئو / دیتا پروژکتور در یک زاویه رو به بالا نسبت به پرده نمایش قرار بگیرد، این تصویر بسمت یک ذوزنقه می چرخد. دیتا/ ویدئوپروژکتورهای جدید می‌توانند با استفاده از کمک الکترونیکی این انحراف (اصلاح ذوزنقه ای) را اصلاح کنند. پیکسل ها فشرده می شوند و تصویر به آرامی کاهش می یابد.

 

LCD

 

مخفف عبارت Liquid Crystal Display ) صفحه نمایش کریستال مایع) در داخل بسیاری از پروژکتورها یک LCD وجود دارد. سیستمی از صفحات شیشه ای نازک با لایه ای از کریستالهای مایع بین آنها. با استفاده از سیستم های الکتریکی، هر نقطه در این لایه می‌تواند بصورت جداگانه فعال شود. اساساً دقت فعالیت، کیفیت تصویر نمایش داده شده را تعیین می کند.

 

LED

 

(Light Emitting Diodes) دیودهای ساطع کننده نور براساس رابط های نیمه رسانایی هستندکه مستقیماً برق را به نور تبدیل می کنند. از نظر اندازه، تاثیر، پایداری، و طول عمر، LED ها با حباب های نوری فعلی مقایسه می‌شوند همانطوریکه دیودهای نیمه رسانا با دیودهای لامپ قابل قیاسند. آنها فن‌آوری نور را به همان روش مشابهی تغییر خواهند داد که فن آوری نیمه رسانا الکترونیک را تغییرداده‌است.

 

Lumen

 

این مقیاس استانداردی برای درخشندگی تصویر است. مطابق قوانین استاندارد ANSI تعیین می شود.

 

Magnity

 

اصطلاحی برای یک عملکرد در نمایش تصویر. بخش های خاصی از تصاویر می‌توانند بوسیله کنترل از راه دور یا دستگاه کنترل خارجی بزرگ شوند.

 

(Motor Zoom)تنظیم از راه دور زوم

 

می توان بدون اینکه کاربر مجبور به تنظیم دستی لنز شود از طریق یک کنترل از راه دور اندازه تصویر را تغییر داد.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی