نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک

نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک


ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد و بهترین محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک را ارائه می دهد.
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک
نماینده فروش و نصب تلفن سانترال پاناسونیک
تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

پیوندها
  • ۰
  • ۰

پاناسونیک به عنوان یکی از معتبرترین برندها در تولید محصولات مخابراتی در جهان به شمار می آید و توانسته است جایگاه خود را در بازار ایران بدست بیاورد. پاناسونیک با ارائه انواع سانترال از قبیل سانترال کم ظرفیت برای شرکت های کوچک و سانترال پرظرفیت برای شرکت های بززگ توانسته تمام نیاز های کاربران را برآورده کند .
با استفاده از سانترال هر قسمت به صورت مجزا می تواند از خط شهری استفاده کند و به راحتی خط تماس گیرنده را به هر قسمت وصل کند و یا در انتظار (Hold) قرار دهد . از دیگر قابلیت های سانترال می توان به اپراتور گویا ، درب بازکن ، اتصال به آمپلی فایر ، شماره انداز (CID) بوده و همچنین با استفاده از مراکز سانترال می توان دسترسی های متفاوتی برای داخلی ها تعریف کرد . از جمله صفربند ، کد بند ، شماره بند و یا اینکه برای یک داخلی تمام خطوط شهری بسته باشد ، اما بتواند با یک تعداد شماره خاص تماس بگیرد .
پاناسونیک نیز با تولید فاکس در دو نوع معمولی و لیزری توانسته پاسخگوی نیازهای کارمندان در ادارات و سازمان ها باشد. با استفاده از فاکس های 4 کاره(لیزری) می توانید فاکس را در شبکه قرار دهید تا همه از پرینتر و فاکس آن بتوانند استفاده کنند.
تلفن بی سیم پاناسونیک با رنج فرکانسی گیگا ، در انواع تک گوشی ، دو گوشی ، سه گوشی و چهار گوشی دارای سیستم منشی تلفنی ، قابلیت ارسال و دریافت SMS ، نمایش شماره تماس گیرنده (Caller ID) و بسیاری قابلیت های دیگر پاسخگوی نیاز شما می باشد

 مشاوره,اجرا و نصب کلیه مراکز تلفن پاناسونیک توسط کارشناسان مجرب با بهترین کیفیت
فروش ودوره های آموزش نصب سانترال و تعمیرات کلیه گوشی های تلفن بی سیم و رومیزی خانگی و اداری
فروش و تعمیرفکس وچند کاره های پاناسونیک نو و دست دوم در تمامی مدلها  می باشد.

همچنین باید ذکر کرد که شرکت ایده آل گسترصدر نماینده رسمی شرکت پاناسونیک،برگزار کننده دوره های آموزش نصب سانترال درتهران میباشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 81010-021 تماس حاصل فرمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی