نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک

نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک


ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد و بهترین محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک را ارائه می دهد.
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک
نماینده فروش و نصب تلفن سانترال پاناسونیک
تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

پیوندها
  • ۰
  • ۰


دوربین مداربسته یک دستگاه الکترونیکی است که تصاویر را دریافت کرده و به یک دستگاه ضبط کننده یا نمایش دهنده انتقال می دهد. دوربین های مداربسته معمولا دو کاربری اصلی دارند:

کاربری امنیتی: از دوربین مداربسته برای افزایش امنیت محل نصب استفاده می شود. این افزایش امنیت می تواند شامل پیشگیری یا پیگرد اعمال مجرمانه باشد.

کاربری نظارتی: از دوربین مداربسته برای نظارت بر عملکرد افراد یا تجهیزات استفاده می شود.

دوربین های مداربسته معمولا از تجهیزات مشترکی ساخته می شوند. مهمترین بخش یک دوربین مداربسته چیپ تصویر آن است. این چیپ تصویر وظیفه تبدیل رشته های نوری به اطلاعات دیجیتال را برعهده دارد. قیمت دوربین های مداربسته با توجه به قابلیت های آنها و کیفیت ساختشان متغییر باشد.

 

دوربین مدار بسته آنالوگ چیست؟

دوربین های مداربسته آنالوگ نسل قدیم دوربین های مداربسته می باشند. این قبیل دوربینها ،انواع بسیار رایجی از دوربین های مداربسته هستند که به صورت مختصر می توان گفت یک سیستم ساده و ارزان برای کاربری های غیر حرفه ای  است. در سیستم مداربسته انالوگ، سیگنال های تصویر دوربین های مداربسته به صورت انالوگ به دستگاه های  DVRانتقال پیدا  می کنند.

رزولوشن دوربینهای آنالوگ بر اساس TVL  اندازه گیری می شوند

                                     

دوربین مدار بسته تحت شبکه چیست؟

دوربین های  مداربسته تحت شبکه  (IP)  ،نوع حرفه ای تری از دوربین های حفاظتی و امنیتی است که کیفیت بسیار بالایی دارد و به همان نسبت نیز پر هزینه می باشد ، دوربین ها و دستگاه های ذخیره سازی NVR در بستر شبکه و با استفاده از پروتکل های شبکه اقدام به  انتقال تصویر و ذخیره سازی می کنند.

دوربین های تحت شبکه از رزولوشن ۷۲۰P  تا ۴هر کدام به تناسب کاربری در بازار موجود می باشند.

دردوربین های تحت شبکه رزولوشن بر اساس پیکسل اندازه گیری می شود همچنین دوربین های تحت شبکه قابلیت ثبت و انتقال تصویر بدون استفاده از DVR,NVR  را دارا می باشند در این نوع دوربین ها پردازش داخل دوربین صورت می گیرد بر خلاف دوربین های آنالوگ که DVR  مسئولیت پردازش نهایی تصویر را بر عهده دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی