نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک

نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک


ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد و بهترین محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک را ارائه می دهد.
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک
نماینده فروش و نصب تلفن سانترال پاناسونیک
تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

پیوندها
  • ۰
  • ۰

مسیر: بخش اول: معرفی ویدئو پروژکتور/ یک ویدئو پروژکتور چیست؟

ویدئو پروژکتور را میتوان یک دوربین معکوس درنظرگرفت، یعنی به جای دریافت نور‌‌، نور را از لنز بیرون می‌فرستد. در این راهنمای خرید، ما درباره‌ی ویدئو پروژکتور دیجیتال صحبت خواهیم کرد که ویدئو پروژکتوری با ورودی ویدئو است و عملی شبیه به یک تلویزیون و یا مانیتور کامپیوتر را انجام می‌دهد؛ در حالی که مزایایی از جمله توانایی تولید اندازه‌‌ی تصویر بسیار بزرگتر و قابلیت حمل آسان را دارد.

دسته بندیهای مختلفی برای ویدئو پروژکتورها وجود دارد. در اینجا از این دسته بندی استفاده می‌کنیم که خوب و مورد قبول است و در انتخاب به ما کمک خواهد کرد. اصولی که در زیر طرح میشود در مورد تمام انواع ویدئو پروژکتورها اعمال می شود.

انواع ویدئو پروژکتور:

مسیر: بخش اول: معرفی ویدئو پروژکتور/ انواع ویدئو پروژکتور

·         ویدئو پروژکتور جیبی که پیکو نیز نامیده میشود

·         ویدئو پروژکتور سینمای خانگی

·         ویدئو پروژکتور چندرسانه‌ای

·         ویدئو پروژکتورهای مورد استفاده در محلهای برگزاری بزرگ و مخصوص نصب ثابت (یک زیر مجموعه از مدلهای چندرسانه ای)

این دستهبندی فقط به منظور انتخاب بهتر است و مسلما مدلهایی هستند که در چند گروه قرار میگیرند و برخی مدلها را به راحتی نمیتوان به یک گروه خاص نسبت داد. به عنوان مثال، ویدئو پروژکتورهای سینمای خانگی و ویدئو پروژکتورهای چندرسانه‌ای بسیار شبیه به هم هستند.

در اغلب موارد، نوع ویدئو پروژکتور با توجه به درخواست و نوع نیاز شما تعیین خواهد شد مثلا:
ویدئو پروژکتور جیبی یا پیکو برای زمانی که قابل حمل بودن ویدئو پروژکتور مهم است و در آن اندازه‌ی صفحه نمایش کوچک نیز قابل قبول است، ویدئو پروژکتور سینمای خانگی برای یک اتاق نشیمن، ویدئو پروژکتور چندرسانه‌ای برای اتاق جلسه‌ی هیئت مدیره‌ی یک شرکت و ویدئو پروژکتورهای مناسب محل برگزاری بزرگ و مخصوص نصب ثابت برای سالن سخنرانی با ۵۰۰ صندلی استفاده میشود.

۱ویدئو پروژکتورهای جیبی

مسیر: بخش اول: معرفی ویدئو پروژکتور/  انواع ویدئو پروژکتور/ ۱- ویدئو پروژکتورهای جیبی

ویدئو پروژکتورهای جیبی

ویدئو پروژکتور جیبی یک فناوری نسبتا جدید است. البته منظور از جیبی بودن این نیست که در جیب معمولی جا شوند؛ با این حال، آنقدری کوچک هستند که راحت در دست قرار بگیرند و معمولا میتوانند به خوبی بر روی سه پایه نصب شوند. از آنجا که این ویدئو پروژکتورها از لامپ LEDاستفاده میکنند، روشنایی کمی دارند: در حدود ۲۰ تا ۱۰۰۰ لومن. این میزان روشنایی بسیار کم است و مهمترین نکته برای نخریدن این ویدئو پروژکتورها است (مثلا این ویدئو پروژکتورها را با ویدئو پروژکتورهای چندرسانه‌ای معمول که در محدوده ۲۵۰۰ تا ۴۵۰۰ لومن اند، مقایسه کنید). استفاده از ویدئو پروژکتورهای جیبی به عنوان یک جایگزین برای حمل مانیتور یا تلویزیون مفیدند اما اگر قصد شما نمایش مطلب به گروهی بیشتر از چند فرد باشد، متاسفانه مناسب نیستند.
تا همین اواخر، ویدئو پروژکتور جیبی بیشتر به عنوان یک وسیله تازه و برای سرگرمی تا یک فن آوری جدید برای صفحه نمایش در نظر گرفته شده بود؛ با این حال، همانطور که لامپهای LED بهبود یافته است، تواناییهای ویدئو پروژکتور پیکو نیز افزایش یافته است و شروع به ورود جدی به بازار ویدئو پروژکتور نموده‌اند.
در مقایسه ویدئو پروژکتورهای جیبی با مدلهای دیگر لامپی (مدلهای متال هالید) ۲ چیز اصلا قابل مقایسه نیست: روشنایی بسیار پایین LEDها و عمر لامپ استثنایی آنها. آیندهی این ویدئو پروژکتورها روشن بنظر میرسد چون استهلاک و خرابی کمتری دارند و عمر لامپ آنها بسیار بیشتر است و نیاز به تعویض لامپ که متداول ترین ایراد سخت افزاری ویدئو پروژکتورها به شمار میآید، ندارند.

یکی دیگر از محدودیتهای مهم مشترک ویدئو پروژکتورهای جیبی، نداشتن لنز زوم است؛ این بدین معنی است که تنها راهی که شما میتوانید اندازه‌ی تصویر را کنترل کنید، با حرکت فیزیکی ویدئو پروژکتور به فاصله نزدیکتر یا دورتر از صفحه نمایش است. اگر جمع و جور بودن ویدئو پروژکتور بیش از روشنایی و زوم آن برای شما اهمیت دارد، ویدئو پروژکتور پیکو برای شما مناسب خواهد بود. اگر نه، بهتراست به دنبال ویدئو پروژکتورهای چندرسانه‌ای باشید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی