نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک

نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک


ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد و بهترین محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک را ارائه می دهد.
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک
نماینده فروش و نصب تلفن سانترال پاناسونیک
تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

پیوندها
  • ۰
  • ۰

ویدئو پروژکتورهای چند رسانه‌ای

ویدئو پروژکتورهای چند رسانه ای با برد بلند

مسیر: بخش اول: معرفی ویدئو پروژکتور/  انواع ویدئو پروژکتور/ ۲- ویدئو پروژکتورهای چندرسانه ای/ – ویدئو پروژکتورهای چندرسانه ای با برد بلند

ویدئو پروژکتورهای چند رسانه‌ای

ویدئو پروژکتورهای چندرسانهای بزرگترین دسته‌ی ویدئو پروژکتورها هستند. ویدئو پروژکتورهای چندرسانه‌ای همه کارهاند و برای همه چیز، از ارائه پاورپوینتهای سخنرانی تا نمایش کلیپهای ویدیویی و نمایش اسلاید در مجالس عروسی استفاده میشوند. این ویدئو پروژکتورها معمولا قابل حمل در نظر گرفته می شوند؛ در وزنی کمتر از ۱٫۵ کیلوگرم برای مدلهای فوق العاده باریک به بالاتر وجود دارند و روشنایی آنها در محدوده ۲۵۰۰ تا ۴۵۰۰ لومن یا بیشتر است.
به غیر از زیر گروه ویژه‌ با نام” ویدئو پروژکتور برد کوتاه”، تقریبا همیشه لنزهای زوم دارند؛ با این حال، محدوده زوم آنها معمولا کمتر از ویدئو پروژکتورهای مشابه سینمای خانگی است: ۱٫۲x تا ۱٫۵x (در مقایسه با ۲x در سینمای خانگی). این به این معنی است که در هنگام انتخاب توجه ویژه‌ای جهت اطمینان از سازگاری اندازه صفحه نمایش با نسبت پرتاب (برد) ویدئو پروژکتور موردنیاز است.

 

ویدئو پروژکتورهای چندرسانهای تقریباً همه ورودی VGA و ویدئو کامپوزیت دارند و بسیاری از مدلها در حال حاضر از ویژگی HDMI نیز برخوردارند. در برخی موارد، یک پورت DVI-D به جای HDMI ارائه میشود، اما در این موارد، دستگاه HDMI میتواند با استفاده از یک آداپتور ارزان قیمت به آن متصل شود. به طور مشابه، دستگاههای DVI را می توان به یک ویدئو پروژکتور که تنها دارای HDMI است، با استفاده از یک کابل یا آداپتور DVI به HDMI متصل نمود.
لازم به یاداوری است که پورت DVI در ۳ حالت وجود دارد. DVI-D که دیجیتال است، DVI-A که آنالوگ است و DVI-I که هم آنالوگ و هم دیجیتال است.
رزولوشن های معمول ویدئو پروژکتور های چند رسانه ای، SVGA، XGA ،WXGA و WUXGA هستند و در آینده دور ۴kها هم خواهند آمد. محبوب ترین رزولوشن، XGA است و درمجموع برای ارائه‌ی پاورپوینت مناسب است اما برای نمایش HD، ایده آل نیست، به این دلیل که روزلوشن های HD عریض تر از ۴:۳ هستند و نمایش مطلوبی در رزولوشن های ۴:۳ مثل XGA نخواهند داشت.

اگر ۴:۳ کمی نامفهوم بنظر می‌رسد این توضیح را بخوانید: ۴:۳ که ۴ به ۳ خوانده می‌شود، همان کسر ساده شدهی رزولوشن است . مثلا SVGA که رزولوشن ۸۰۰ در ۶۰۰ است یعنی نسبت تصویر ۸۰۰ به ۶۰۰ یا ۸۰۰:۶۰۰ دارد. وقتی این کسر را ساده کنیم به عبارت ۴:۳ میرسیم. حالا می دانیم رزولوشنهای مثل ۸۰۰ در ۶۰۰ و ۱۰۲۴ در ۷۶۸ و … نسبت ۴:۳ دارند و مثلا رزولوشن HD720 که ۱۲۸۰ در ۷۲۰ است، نسبت ۱۶:۹ .

رزولوشن بصورت عدد نمایش داده می‌شود و چون بخاطرسپاری و استفاده از این اعداد سخت است، برای رزولوشنهای متداول نام قرار داده اند. مثلا:

SVGA

۸۰۰ در ۶۰۰ پیکسل

XGA

۱۰۲۴ در ۷۶۸ پیکسل

WXGA

۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل

WUXGA

۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل

HD 720

۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل

HD 1080

۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی