نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک

نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک


ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد و بهترین محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک را ارائه می دهد.
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک
نماینده فروش و نصب تلفن سانترال پاناسونیک
تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

پیوندها
  • ۰
  • ۰

ویدئو پروژکتورهای سینمای خانگی واقعی برخلاف ویدئو پروژکتورهای مشترک در گروه چندرسانه‌ای و سینمای خانگی که از دیدگاه ویژگی میتوانند به عنوان ویدئو پروژکتورهای چندرسانه‌ای تلقی شوند، بر کیفیت تصویر بیش از هر چیز تاکید دارند. آنها به ندرت روشن تر از ۲۵۰۰ لومن اند (البته این میزان بنظر متغیر است) و بیشترین زوم را نسبت به تمام ویدئو پروژکتورهایی که از لنز توکار (داخلی) استفاده میکنند دارد.
آنها برای استفاده در اتاق نشیمن و یا اتاق نمایش کوچک، که نور محیط را می توان به طور کامل کنترل نمود، کاربرد دارند. این ویدئو پروژکتورها از تکنولوژی تصویر DLP و یا LCoS استفاده میکنند. تقریبا هیچ یک فناوری ۳LCD را ندارند و به طور کلی بهترین تصویر از هر نوع را میدهند، با فرض اینکه در تاریکی کامل و در فاصله معقول از آنها استفاده کنید.

ویدئو پروژکتورهای سینمای خانگی اغلب قابلیت کنترل کم ولتاژ (LVC) دارند، به طوری که روشن یا خاموش کردن ویدئو پروژکتور میتواند بالا یا پایین رفتن پرده نمایش را مدیریت کند و یا اگر یک قاب ثابت پوشیده شده با پرده است آن را باز و بسته کند. برای رسیدن به آرامترین عملیات ممکن، سیستم خنک کننده کارآمدتر یا حرفه‌ایتری دارند که آنها را نسبتا بزرگ میکنند و در برخی موارد، امکان نصب معکوس در سقف را ندارند. آنها همچنین به نسبت مشخصات، گران قیمتترین نوع ویدئو پروژکتورپاناسونیک می‌باشند.
اگر:
تصویر عالی میخواهید؛
می توانید همه‌ی نورهای محیط را ببندید؛
با اندازه‌ی صفحه نمایش تا ۱۰۰ اینچ یا همان حدود کار می کنید؛
پس ویدئو پروژکتورهای سینمای خانگی انتخابی عالی برای شما هستند. در غیر این صورت، بهتر است به یک ویدئو پروژکتور چندرسانه‌ای با روشنایی بیشتر توجه کنید، حتی اگر قصد استفاده از آن را در یک محیط سینمای خانگی دارید.

۴- ویدئو پروژکتورهای مخصوص نصب و راه اندازی ثابت و مناسب محل برگزاری بزرگ

مسیر: بخش اول: معرفی ویدئو پروژکتور/  انواع ویدئو پروژکتور/  ۴- ویدئو پروژکتورهای مخصوص نصب و راه اندازی ثابت و مناسب محل برگزاری بزرگ

ویدئو پروژکتورهای مخصوص نصب و راه اندازی ثابت و مناسب محل برگزاری بزرگ

ویدئو پروژکتورهای این دسته بندی، اغلب همراه با ویدئو پروژکتورهای چندرسانه‌ای هستند. آنهاروشنترین نوع موجود در بازار هستند و با روشنایی از حدود ۴۵۰۰ لومن شروع می‌شوند و تا ۲۰۰۰۰ یا بیشتر ادامه دارند. ویدئو پروژکتورهای مخصوص نصب ثابت، معمولا قابل حمل نیستند و راه اندازی آنها مدتی طول میکشد. در اغلب موارد، آنها به دلیل ویژگی سیستم لنز قابل تعویض، از نظر فاصله پرتاب، سازگارترین نوع ویدئو پروژکتورها محسوب می شوند. به طور معمول در سالنهای سخنرانی، سینماها، مساجد، ورزشگاهها و موارد مشابهی که نیاز به نمایش برای مردم زیادی است، استفاده می شوند. علاوه بر اندازه‌ی صفحه نمایش بزرگ، آنها در مواردی که نور محیط نمی تواند کنترل شود، استفاده می شوند. همچنین بسیاری از آنها از قابلیت انباشتگی (استفاده از چند ویدئو پروژکتور به صورت همزمان برای یک صفحه) پشتیبانی میکنند، یعنی خروجی تصویر از دو یا تعداد بیشتری ویدئو پروژکتور، می تواند روی هم بیفتد که باعث افزایش روشنایی، فراتر از آنچه یک ویدئو پروژکتور میتواند ایجاد کند، شود.

به دلیل وزن آنها و ماهیت سیستم لنزی که استفاده میکنند، در بسیاری از موارد، این ویدئو پروژکتورها باید توسط یک انتگراتور(سطح سنج) تنظیم شوند و نیاز به نصب و راهاندازی توسط یک تکنسین حرفه ای  دارند.

 

بخش دوم: نکات اساسی در خرید ویدئوپروژکتور

۱- اندازه صفحه، فاصله پرتاب، نسبت پرتاب

مسیر: بخش دوم: نکات اساسی در خرید ویدئو پروژکتور / ۱- اندازه صفحه، فاصله پرتاب، نسبت پرتاب

اندازه صفحه، فاصله پرتاب، نسبت پرتاب

دلیل اینکه این ۳ قسمت را با هم توضیح می‌دهیم این است که کاملا به هم وابستهاند. سوال این است که اصلا چرا اندازه صفحه نمایش و فاصله پرتاب مهم است؟ و یا نسبت پرتاب چیست؟

ویدئو پروژکتورها در یک فاصله مشخص، اندازه تصویر یکسانی تولید نمی‌کنند. مشخصه‌ی بسیار مهمی به نام “نسبت پرتاب” در ویدئوپروژکتورها وجود دارد. نسبت پرتاب مشخص میکند ویدئو پروژکتور در چه فاصلهای از صفحه نمایش، چه عرض تصویری بر روی صفحه نمایش تولید می‌کند.

برای مثال: اگر صفحه نمایش شما به عرض ۳ متر است و ویدئو پروژکتور از آن ۴٫۵ متر دورتر است، شما به یک لنز که نسبت پرتاب ۱٫۵:۱ را پوشش میدهد، نیاز دارید.

بنابراین اولین گام در انتخاب یک ویدئو پروژکتور، تعیین عرض صفحه نمایش و فاصله‌ی ویدئو پروژکتور از صفحه نمایش است. هنگامی که شما این مرحله را انجام دهید، انتخابهای شما بطور قابل توجهی محدود می‌شود. البته در بسیاری موارد انعطاف دارید و فضای شما اجازه نصب ویدئو پروژکتور را در هر جایی که بخواهید بر روی سقف میدهد. در این مورد، در حالی که شما از لحاظ فنی ممکن است قادر به انتخاب هر ویدئو پروژکتوری باشید، این را در نظر بگیرید که بهتر است ویدئو پروژکتور را هرچه بتوانید نزدیکتر به صفحه نمایش نصب کنید. نور تابع قانون مربع معکوس است، به این معنی که روشنایی با افزایش فاصله به صورت لگاریتمی افت میکند، بنابراین هرچه ویدئو پروژکتور را نزدیک تر به صفحه نمایش نصب کنید، لومن کمتری نیاز خواهید داشت.

قاانون مربع معکوس

پس ۳ مولفه داریم: عرض صفحه (نه قطر آن)، فاصله ویدئو پروژکتور تا صفحه و نسبت برد یا نسبت پرتاب ویدئو پروژکتور
بر اساس اینکه کدام ثابت است، باید بقیه را تعیین کنید. البته در بیشتر موارد تا حد قابل قبولی امکان مانور دارید.
مثال ها:
میخواهید ویدئو پروژکتور را برای مسجدتان تهیه کنید و لوستر بزرگی دارید و مجبورید ویدئو پروژکتور را طوری نصب کنید که لوستر پشت آن باشد. در این حالت نسبت پرتاب بسیار مهم خواهد شد و میبایست حتما ان را در نظر بگیرید.
حالت خاص هم این که یک پایه نصب شده موجود بر روی سقف دارید و میخواهید مجددا از آن استفاده کنید. در این مورد، شما نیاز دارید که ویدئو پروژکتوری تهیه کنید که روی پایه قبلی تان نصب شود و تصویر به اندازهای بگیرید. البته چون معمولا بازکردن و تعویض مکان پایه ویدئو پروژکتور کار آسانی است، منطقیتر است آن را تعویض کنید و انتخابهایتان را به این دلیل محدود نکنید.
میخواهید تصویری با عرض صفحه کاملا مشخصی داشته باشید پس میبایست ویدئو پروژکتوری تهیه کنید که بتواند آن عرض تصویر را بدهد و در فاصله مناسبی نصب شود.

پروژکتورهای برد بلند، برد متوسط و بردکوتاه

اما اگر ندانید باید چه کنید یا اگر ویدئو پروژکتور در حال سفر استفاده شود چطور؟
حتی با اینکه نه برای نسبت پرتاب و نه اندازه صفحه نمایش استانداردی وجود ندارد، لازم است هر تلاشی برای پیدا کردن مورد مناسب انجام شود. بر روی کاغذ، ویدئو پروژکتورهای چندرسانهای با لنزهای توکار خیلی با هم متفاوت به نظر نمیرسند. آنها اکثرا در محدوده بین ۱٫۳:۱ تا ۳:۱ اند، در حالی که یک ویدئو پروژکتور مخصوص نصب ثابت با قابلیت تعویض لنز پروژکتور ممکن است با لنزهای مختلف، از ۰٫۸:۱ تا ۱۵:۱ نیز باشند. ممکن است تصمیم بگیرید چون همه تقریبا یکسان هستند، ریسک کنید.

اگر شما واقعا نمیتوانید نوع مناسب را پیدا کنید، دو گزینه پیش رو دارید: انتخاب یک مدل با زوم بیشتر (لنز زوم: این قابلیت به شما این امکان را میدهد تا اندازه تصویر نمایش داده شده را بدون حرکت دادن پروژکتور، تنظیم کنید. این امکان برای استفاده در اتاقهای کوچک ایدهال است) – که هزینه بیشتری خواهد داشت- یا اینکه ویدئو پروژکتوری با برد کوتاه تر. (نه دقیقا ویدئو پروژکتور برد کوتاه چون زوم ندارند و اگر به دقت قرار نگیرند انحراف تصویر بیش از حد میشود) بلکه چیزی در حدود ۱٫۳:۱ انتهای محدوده این گروه. چرا؟ زیرا غالباً، قرار گرفتن ویدئو پروژکتور نزدیک تر به صفحه نمایش مشکل کمتری از قرار گرفتن آن در فاصله دورتر خواهد داشت.

در ضمن در رابطه با محل قرارگیری ویدئو پروژکتور باید به این نکته توجه کرد که اگرچه ویدئو پروژکتورهای مدرن واقعا بیصداهستند اما آنها هنوز هم تا حدی صدای فن دارند وبه همین دلیل آنها را در پشت محل نشستن قرار میدهیم. اگر توانستید ویدئو پروژکتوری بیابید که صدای فن ارامی دارد، به هر قیمت که باشد، ان را در حد امکان نزدیک سرتان قرار دهید. استفاده از فاصلههای نزدیک، روشنایی بیشتری را بوجود خواهد اورد.

حالت ایده آل: اگر ویدئو پروژکتور زوم دارد، آن را طوری تنظیم کنید که بتوانید ویدئو پروژکتور را تا جای ممکن نزدیک به صفحه نمایش نصب نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی