نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک

نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک


ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد و بهترین محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک را ارائه می دهد.
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک
نماینده فروش و نصب تلفن سانترال پاناسونیک
تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

پیوندها
  • ۰
  • ۰

پس اگر ویدئو پروژکتوری در یک محیط دارید و قصد افزایش کیفیت نمایش مطلبتان را دارید، اگر بتوانید نور محیط را کم کنید بسیار بهتر است تا ویدئو پروژکتور با روشنایی بیشتر را جایگزین کنید.

روشنایی ویدئو پروژکتور با انسی لومنس (به اختصار لومنس) اندازه‌گیری میشود. محاسبه‌ی اینکه چه مقدار لومن نیاز دارید نیاز به دانستن فاصله‌ی پرتاب (فاصله ویدئو پروژکتور تا صفحه)، عرض تصویر، مقدار نور محیط و محتوایی که نشان داده خواهد شد، دارد.

چند نمونه از تعداد لومن ها که شما باید نیاز آن را پیش‌بینی کنید عبارتند از:

یک اتاق نشیمن که در آن چراغها را میتوان به طور کامل خاموش کرد: ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰لومن؛
یک کلاس درس مدرسه یا اتاق هیئت مدیره که در آن چراغ را میتوان پوشاند، اگر به طور کامل خاموش نمیشود: ۳۰۰۰ لومن؛
سالن سخنرانی و یا مسجد کوچک نیازمند به یک صفحه نمایش عرض ۳ متر و مقدارمتوسطنور: ۵۰۰۰ لومن؛
یک سالن سینما: ۲۰۰۰۰ لومن یا بیشتر؛

تفاوت میزان روشن بودن ویدئو پروژکتور، اهمیت توجه به این نکته را نشان می دهد

محتوای مورد نمایش نیز باید درنظرگرفته شود. آیا شما متن یک اهنگ بر روی یک پسزمینه تکرنگ را پخش می کنید؟ و یا عکسهایی را در گالری هنری نشان میدهید؟ در مورد اول، کنتراست تصویر به حدی زیاد است که شما میتوانید با یک ویدئو پروژکتور بسیار ضعیفتر نیز تصویر را دریافت کنید. در مورد دوم، شما احتمالا میخواهید همه نکات دقیق و ظریف مربوطه را که میتوانید حفظ کنید، بنابراین، لومن بیشتری نیاز خواهید داشت.

اگر دقیقا نمی‌دانید ویدئو پروژکتور را در چه مکانهایی استفاده خواهید کرد، پرنورترین ویدئو پروژکتوری را که توانایی دارید، تهیه کنید که قادر به حمل آن نیز باشید.

گرچه، با کمی فکر میتوانید با تخمین منطقی انتخاب کنید. به عنوان نمونه اگر شما فروشنده سیار هستید و به گروه‌های تا ۲۰ نفر در شرکتهای مختلف آموزش میدهید، ۳۰۰۰ لومن ممکن است تا زمانی که شما با پنجره بدون پرده مواجه نشوید کافی باشد. اگر شما یک اتاق بدون پرده دارید و یا در حال تلاش برای ارائه پروژه خارج از منزل در نور روز هستید، آگاه باشید؛ ممکن است هیچ ویدئو پروژکتوری به اندازه کافی روشن نباشد. شما برای انجام کاری ویدئو پروژکتور درخواست کرده اید که برای آن ساخته نشده است.اگر خود تصویر کنتراست بالایی داشته باشد، نیاز به ویدئو پروژکتور با نور کمتر دارید.

در پایان اگر ویدئو پروژکتور برای مراسم مهمی قرار است استفاده شود، ضروری است که نور محیط تا جای ممکن کم شده باشد و اگر این امکان پذیر نمی باشد، پس شاید باید به فکر تلویزیون یا مانیتور (که شاید به عنوان یک “دیوار ویدئویی” قرار می گیرند) به عنوان یک جایگزین باشید. نور محیط نه تنها کیفیت تصویر را تنزل می دهد بلکه آن را تغییر میدهد. عدم کالیبراسیون دقیق ویدئو پروژکتور یا تصحیح رنگ هریک به تنهایی بر تصویر موثرند.

برای شروع نمایشهای مهم، ویدئو پروژکتورها احتمالا ایده ال نمیباشند؛ مخصوصا هنگامی که در اتاق نور وجود داشته باشد.

اگر شما نمیتوانید یک ویدئو پروژکتور به اندازه کافی روشن برای محیط خود پیدا کنید، میتوانید به قابلیت انباشته سازی (ترکیب تصویر چند ویدئو پروژکتور) توجه کنید. با استفاده از این قابلیت میتوانید تصویر چند ویدئو پروژکتور را دقیق روی هم بیاندازید و مثلا اگر ۲ ویدئو پروژکتور دارید و هر کدام ۷۲۰۰ انسی لومنس دارند، تصویری با ۱۴۴۰۰ حدود ۱۰۰۰۰ لومنس داشته باشید (در این حالت دقیقا اندازه ۲ ویدئوپروژکتور روشنایی ندارید). انباشته سازی نیاز به ویدئو پروژکتورهای سازگار و یا استفاده از سخت افزار خارجی برای تراز دقیق تصاویر دارد. ویدئو پروژکتور NEC PA722X نمونه‌ای است که این قابلیت را دارد.

۳- رزولوشن یا وضوح تصویر

مسیر: بخش دوم: نکات اساسی در خرید ویدئو پروژکتور/ ۳- رزولوشن یا وضوح تصویر

چه رزولوشنی نیاز دارم؟

رزولوشن مهم است اما شاید کمتر از آنکه فکر کنید.
بیشتر ویدئو پروژکتورها این روزها حداقل رزولوشن (XGA (1024 x 76 دارند و نسبت تصویر ۴:۳ که از خیلی پیش برای ارائه پاورپوینت استفاده میشده است. چند مدل سطح پایین هنوز (SVGA (600 x 800 اند و ویدئو پروژکتورهای جیبی گاهی اوقات رزولوشن ضعیفتری دارند. به خاطر ویدیوهای HD، فرمتهای عریض در حال افزایش که از (WXGA (1280 x 800 شروع میشوند، در حال جایگزینی با استانداردهای قدیمی ۴:۳ هستند.

رزولوشن پایین تر از XGA توصیه نمی‌شود. در SVGA و رزولوشنهای پایین تر، پیکسلهای تصویر بسیار آشکار خواهند شد. همچنین، برخی از برنامههای رایانه حتی برای اجرا حداقل به رزولوشن XGA نیاز دارند. شما میتوانید تقلب کنید و خروجی ویدئو پروژکتور کامپیوتر را بر XGA تنظیم کنید و اجازه دهید ویدئو پروژکتور مقیاس تصویر را کاهش دهد تا به رزولوشن اصلی خود ویدئو پروژکتور برسد. با این حال، تصویر تار و متنهای کوچکتر خوانده نخواهد شد.هر ویدئوپروژکتوری می‌تواند تا حدی رزولوشن های پایین‌تر و بالاتر از رزولوشن اصلی خود را قبول کند و آنها را نمایش دهد اما این کار کیفیت تصویر را بشدت کاهش می دهد.

تصویر ایده آل در حالت یکی بودن رزولوشن خروجی تصویر با رزولوشن اصلی ویدئو پروژکتور بوجود میآید.

همچنین به اصطلاح “اثر screen-door (مشخص شدن پیکسل های تصویر) ” (که در زیر توضیح می‌دهیم) در SVGA یا پایینتر بدتر خواهد بود.

رزولوشن یا وضوح تصویر                                               

برای کاربردهای خاص مانند برگزاری نمایشگاه عکس، رزولوشن بالاتری خواهید خواست چون به وضوح بالاتری نیاز داریددر مورد خرید یک ویدئو پروژکتور سینمای خانگی ایدهآل، خریدن یا نخریدن ۴Kها واقعا یک سوال است چون به هرحال تقریبا تمام ویدئو پروژکتورهای سینمای خانگی حداقل (Full HD (1080 × ۱۹۲۰ میباشد. مطمئنا ۴K در یک ویدئو پروژکتور بیش از ۴K در تلویزیون تفاوت ایجاد میکند زیرا شما می توانید اندازه تصویر بزرگتری داشته باشید اما در حال حاضر منابع محدودی برای ۴K وجود دارد، مگر اینکه شما یک دوربین بخرید و با آن برای خودتان ضبط کنید. همچنین استاندارد HDMI 1.4a فقط از ۴Kp30 پشتیبانی میکند (یعنی حداکثر نمایش ۳۰ فریم بر ثانیه یا ۳۰HZ برای ورودیهای رایانه)
بنابراین اگر شما فرد آیندهنگری هستید که به دنبال آخرین فناوریها و قابلیتها هستید، در آینده ممکن است در نهایت زمانی که استاندارد HDMI 2.0 بیرون میآید و به پشتیبانی از سرعت فریم بالاتر میافزاید از دست خود عصبانی شوید.

۴- کنتراست

مسیر: بخش دوم: نکات اساسی در خرید ویدئو پروژکتور/ ۴- کنتراست

آیا باید در مورد نسبت کنتراست مراقب باشم؟

نسبت کنتراست احتمالا بی‌معنی‌ترین مشخصه‌ای است که در ویدئوپروژکتورها خواهید دید. می‌دانیم کنتراست هم بصورت اصلی و هم داینامیک/پویا وجود دارد. مانند تلویزیون ها، پروژکتورها بیشتر کنتراست پویا را عنوان می کنند که عملکرد آن ها را روی کاغذ افزایش می دهد. همچنین سطح پرده نمایش هم نقش بزرگی در کنتراست بازی می کند. در نهایت هر نوری در محیط، کنتراست را در حد عدد ۲ رقمی پایین می آورد. جز در شرایطی که محیط مناسب برای تماشا را دارید (مثلا نزدیک هیچ نوری نباشید و پرده نمایش خوبی داشته باشید) نسبت کنتراست ۵۰۰:۱ یا ۱۰۰,۰۰۰:۱ روی کاغذ، تفاوتی در عمل ندارند.

 

بخش سوم: جزییات خرید ویدئو پروژکتور و امکانات مختلف آن

۱- اصطلاح تصحیح ذوزنقه ای و تغییر لنز چیست؟

مسیر: بخش سوم: جزییات خرید ویدئو پروژکتور و امکانات مختلف آن/ ۱- اصطلاح تصحیح ذوزنقه ای و تغییر لنز چیست؟

بیشتر ویدئو پروژکتورها حداقل قابلیت تصحیح keystone عمودی دارند، حتی اگر تصحیح افقی را نداشته باشند؛ برخی حتی قابلیت تغییر لنز دارند. این قابلیت اثر keystone ذوزنقهای مانند را اصلاح میکند. وقتی ویدئو پروژکتور پایینتر یا بالاتر از صفحه نمایش است، بالا یا پایین تصویر عریضتر است (keystone عمودی) یا وقتی ویدئو پروژکتور نسبت به وسط تصویر، به چپ یا راست انحراف داشته باشد، قسمت راست یا چپ تصویر عریضتر است (keystoneافقی). به تعریف دیگر اگر ویدئو پروژکتور بخواهد تصویر را بر روی صفحهای در بالا، پایین، راست یا چپ خود نمایش دهد، تصویر حالت ذورنقهمانند میشود و نیاز به تصحیح keystone پیدا میکند تا دوباره مستطیل شود. اصلاح keystone این مشکل را تا یک درصد مشخصی اصلاح میکند. مشکل با تصحیح keystone آن است که به صورت دیجیتالی به دست میآید (مانند زوم دیجیتال در دوربین فیلمبرداری)؛ با اعمال آن تصویر خراب میشود و با اعمال بیشتر خرابتر.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی