نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک

نمایندگی تلفن پاناسونیک

ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک


ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد و بهترین محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک را ارائه می دهد.
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف در ایران می باشد
ایده آل گستر نماینده فروش و نصب مراکز تلفن سانترال پاناسونیک
نماینده فروش و نصب تلفن سانترال پاناسونیک
تلفن های پاناسونیک، فکس پاناسونیک، نمایندگی پاناسونیک

پیوندها
  • ۰
  • ۰

همواره شعار پاناسونیک جلب رضایت مشتریان بوده و این کمپانی بزرگ و محبوب نیز برای این مهم در کیفیت دستگاه های خود تمام دقت را بکار برده است. دستگاه فکس پاناسونیک به گونه ای طراحی شده اند که تمامی نیازهای ارسال و دریافت فکس در ظرفیت ها و کاربری های مختلف را پوشش دهند.

دستگاه فکس پاناسونیک اداری در دو نوع فکس معمولی و فکس لیزری و در قالب دستگاه های تک منظوره و چند منظوره موجود می باشند. پایداری، امکانات متنوع، خروجی های پرکاربرد، سرعت و کیفیت مناسبب و همچنین نحوه طراحی ظاهری فکس های پاناسونیک نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

گارانتی و خدمات پس از فروش در مورد دستگاه های الکترونیکی همواره دغدغه مشتریان بوده که شرکت ایده آل گستر نماینده رسمی محصولات اداری و مخابراتی پاناسونیک آن را برطرف نموده و با بکارگیریی تکنسین های فنی مجرب خود در اسرع وقت اقدام به رفع مشکلات احتمالی مشتریان عزیز خواهد نمود.

 

فکس پاناسونیک

دستگاه فکس پاناسونیک با کارایی بالا و مطمئن، بادوام بوده و دارای قابلیت مدیریت حجم زیادی از اسناد می باشد. فکس پاناسونیک با امنیت بالا و کارکردی آسان در انواع مختلفی موجود می باشد نظیر مدل هایی با ظرفیت بالا برای کاربرانی که روزانه نیازمند ارسال و دریافت میزان بالایی از اسناد هستند.

فکس پاناسونیک بهره وری شرکت شما را با سرعت بالا و اسکن قابل اعتماد خود بالا برده و با امکان اتصال به شبکه های کامپیوتری از طریق پورت LAN و USB، پاسخگوی نیازهای کسب و کار شما در جهتت فراهم آوردن آسایش و راحتی خواهد بود.

انتخاب فاکس پاناسونیک گزینه مناسبی برای مشتریانی خواهد بود که به دنبال دستگاه فکسی با قیمت مناسب و کارآیی بالا هستند زیرا این دستگاه ها ارزان و هزینه نگهداری و تامین لوازم جانبی آن به نسبت سایرر برندهای موجود در بازار بسیار مقرون به صرفه تر است.

 

فکس پاناسونیک مدل KX-FP701

عملکرد کپی پیشرفته :

این مدل فکس هر ویژگی را که شما برای گرفتن کپی به آن نیاز دارید در یک دستگاه برای شما فراهم کرده و با قابلیت بزرگنمایی ،طیف وسیعی از عملکرد یک کپی پیشرفته را امکان پذیر می نماید.حافظه ی 288 صفحه ی در صورت نبود کاغذ :

این سیستم می تواند تا 28 صفحه از اسناد را جهت دریافت ، در حافظه داخلی خود ذخیره کند تا در مواقعی که کاغذ در دستگاه وجود نداشت مدارک دریافتی از دست نرود.کلید هدایتگر برای بهره برداری آسان:

کلید هدایتگر به شما اجازه می دهد تا شما به راحتی حجم و سطح رینگ را کنترل کرده و همچنین به عنوان راهنمای تلفن وشماره گیر و نیز دیگر عملکردهای پیشرفته از آن استفاده کنید.امکان ارسال فکس متوالی :

این دستگاه قادر است به صورت متوالی یک فکس مشابه را به 200 موقعیت مختلف ارسال کند و دیگر نیاز نیست زمان زیادی رابرای ارسال کاغذ ها به صورت تک تک سپری کنید.

صفحه نمایش 2 سطری :

 نمایشگر این دستگاه دو سطری بوده و محتویات حافظه ،نوع عملکرد ، ساعت و اطلاعات مربوط به تماس (نام و شماره تلفن) را برای شما به نمایش می گذارد.

حافظه 25 صفحه ای جهت ارسال فکس :

محفظه یی که در این دستگاه برای ارسال فکس در نظر گرفته شده دارای ظرفیت 25 صفحه ای است و می توان یک سند 255 برگی را به صورت متوالی ارسال نمود.

دفترچه تلفن 100 شماره ای :

این مدل دارای ظرفیت ذخیره 100 نام و شماره در دفترچه تلفن خود بوده و با ثبت این اطلاعات می توانید به راحتی و بدون شماره گیری ، با شماره ی مورد نظر خود تماس گرفته و مدارک مربوطه را برای آنهاا ارسال کنید.

از دیگر ویژگی های این فکس پاناسونیک می توان به موارد زیر اشاره کرد :

- قابلیت سیستم CID

- بلندگوی دیجیتال

- سرعت چاپ 4 صفحه در دقیقه

- تغذیه خودکار 10 برگی جهت ارسال فکس و کپی

- قابلیت ECM (حالت تصحیح خطا)

- ظرفیت 50برگی کاغذ درمحفظه دستگاه

- اسپیکر دیجیتال

- سرعت ارسال فکس 14.4 Kbps

- ورودی تلفن جانبی

- وزن 3.5kg







فکس پاناسونیک مدل KX-FP711CX

عملکرد کپی پیشرفته :

این مدل فکس هر ویژگی را که شما برای گرفتن کپی به آن نیاز دارید در یک دستگاه برای شما فراهم کرده و با قابلیت بزرگنمایی ،طیف وسیعی از عملکرد یک کپی پیشرفته را امکان پذیر می نماید.حافظه ی 288 صفحه ای در صورت نبود کاغذ :

این سیستم می تواند تا 28 صفحه از اسناد را جهت دریافت ، در حافظه داخلی خود ذخیره کند تا در مواقعی که کاغذ در دستگاه وجود نداشت مدارک دریافتی از دست نرود.کلید هدایتگر برای بهره برداری آسان :

کلید هدایتگر به شما اجازه می دهد تا به راحتی حجم و سطح رینگ را کنترل کرده و همچنین به عنوان راهنمای تلفن و شماره گیر و نیز دیگر عملکردهای پیشرفته از آن استفاده کنید.امکان ارسال فکس متوالی :

 این دستگاه قادر است به صورت متوالی فکس های شما را ارسال کند و دیگر نیاز نیست زمان زیادی رابرای ارسال کاغذ ها به صورت تک تک سپری کنید.

صفحه نمایش 2 سطری :

 نمایشگر این دستگاه دو سطری بوده و اطلاعات مربوط به تماس (نام و شماره تلفن) را برای شما به نمایش می گذارد.

اسکن سریع :

زمان کمتری را صرف اسکن اوراق خود کنید!                           

 با این ویژگی ، مدارک به سرعت اسکن شده و به حافظه فرستاده می شود و سپس از حافظه به گیرنده منتقل می شود.

قابلیت ECM (حالت تصحیح خطا) :

سیستم ECMM اسناد را هنگام انتقال ، خط به خط چک کرده و اگر خطاهای ناشی از نویز را تشخیص دهد برای اطمینان حاصل کردن از کیفیت خوب ،آن را دوباره ارسال می کند.

دفترچه تلفن 110 شماره ای :

این مدل دارای ظرفیت ذخیره 110 نام و شماره در دفترچه تلفن خود بوده و با ثبت این اطلاعات می توانید به راحتی و بدون شماره گیری ، با شماره ی مورد نظر خود تماس گرفته و مدارک مربوطه را برای آنهاا ارسال کنید.

سایر ویژگی های فکس پاناسونیک مدل KX-FP711 :

- قابلیت سیستم CID                        

- سرعت چاپ 4 صفحه در دقیقه

- تغذیه خودکار 10 برگی جهت ارسال فکس و کپی

- ظرفیت 50 برگی کاغذ در محفظه دستگاه

- اسپیکر دیجیتال

- سرعت ارسال فکس 14.4 Kbps

- ورودی تلفن جانبی


  • ۹۵/۱۱/۱۳
  • فکس ایده آل گستر

فکس پاناسونیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی